Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:32
Ja, we weten alleen niet hoe lang dat duurt :rofl:
:hamer: verpest het nou niet
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:33
Zo ken ik je weer. :flirting:
:lips:
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:32
Ze was ook niet voor niets actrice natuurlijk. Ze is bloedmooi vind ik.
Harry is wat klungeliger voor de camera maar wel heel grappig en duidelijk meer ontspannen.
Ja, klopt. Zie ook wel eens actrices die dat toch minder hebben.
Wat een prachtige vrouw.
Ja, vind Harry aardig overkomen en heeft ook leuke humor.
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
02-03-2021 23:29
Ze hebben inderdaad alletwee star power.
Heb eigenlijk nooit zo heel veel gezien waar Meghan beweegt en praat, maar in dat stukje James Corden dacht ik: "Zij komt echt goed over op de camera" en dat was zelfs nog maar via de telefoon.
Ik vind Harry niet echt starpower hebben, maar Meghan maakt dat voor beide goed haha. Ja dat viel mij ook op, zelfs via de telefoon is ze nog bloedmooi.
meisje22 schreef:
02-03-2021 23:32
Dat wil Merys graag.

Fijn dat je dat ziet. Als ik straks weer een leven heb (of Harry toch nog koning wordt) gaan we weer kijven hè?
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:32
Ze was ook niet voor niets actrice natuurlijk. Ze is bloedmooi vind ik.
Harry is wat klungeliger voor de camera maar wel heel grappig en duidelijk meer ontspannen.
Hij zei natuurlijk ook heel expliciet dat het ZIJN mental health was die onder druk stond. Ik heb vanaf het begin van hun vertrek het idee dat het Harry is die het liefst eruit wilde stappen, en dat Meghan ten onrechte de schuld krijgt. Harry heeft lang een hele getroebleerde indruk gemaakt, vind ik. Hij lijkt nu duidelijk gelukkiger.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:35
Fijn dat je dat ziet. Als ik straks weer een leven heb (of Harry toch nog koning wordt) gaan we weer kijven hè?
Is goed schat.
Alle reacties Link kopieren
blueroosje schreef:
02-03-2021 23:35
Ik vind Harry niet echt starpower hebben, maar Meghan maakt dat voor beide goed haha. Ja dat viel mij ook op, zelfs via de telefoon is ze nog bloedmooi.
Oh, ik vind Harry al ver voor Meghan al de meest mediagenieke van die hele familie. Hij is ook degene die ver voor Meghan al enorm flirtte met de showbizz en best wel veel showbizz vrienden heeft.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
blueroosje schreef:
02-03-2021 23:35
Ik vind Harry niet echt starpower hebben, maar Meghan maakt dat voor beide goed haha. Ja dat viel mij ook op, zelfs via de telefoon is ze nog bloedmooi.
Ik weet nog wel dat hij het goed deed bij verplichtingen vroeger (voor hij Meghan kende) door spontaniteit en grappen.
Een voorbeeld dat ik mij kan herinneren is dat hij geprezen werd bij zijn Caribbean tour.
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:35
Hij zei natuurlijk ook heel expliciet dat het ZIJN mental health was die onder druk stond. Ik heb vanaf het begin van hun vertrek het idee dat het Harry is die het liefst eruit wilde stappen, en dat Meghan ten onrechte de schuld krijgt. Harry heeft lang een hele getroebleerde indruk gemaakt, vind ik. Hij lijkt nu duidelijk gelukkiger.

Het lijkt mij ook vrij logisch gezien het verleden. Zolang het alleen over hem ging trok ie het denk ik nog wel maar als je vrouw en kind dan ook nog door de bagger getrokken worden kan ik me de keuze levendig voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:35
Hij zei natuurlijk ook heel expliciet dat het ZIJN mental health was die onder druk stond. Ik heb vanaf het begin van hun vertrek het idee dat het Harry is die het liefst eruit wilde stappen, en dat Meghan ten onrechte de schuld krijgt. Harry heeft lang een hele getroebleerde indruk gemaakt, vind ik. Hij lijkt nu duidelijk gelukkiger.
Vrouwen krijgen wel vaker de schuld als de man nieuwe keuzes maakt.
Zie Yoko Ono, als soort oervoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:28
Ik denk dat je juist met een ervaren interviewer goed afspraken kunt maken en niet voor verrassingen komt te staan.
Een jonge journalist zal misschien meer gedreven zijn om toch een scoop te willen hebben. Oprah heeft dat niet meer nodig.
Oprah zei dat er geen afspraken zijn gemaakt en dat elk onderwerp besproken mag worden. Eigenlijk geloof ik dat niet zo, er zijn echt wel onderwerpen off limits. Ik kan me niet voorstellen dat ze vragen gaan beantwoorden over de koningin of prins William en hun vermeende ruzie. In ieder geval zullen de vragen een politiek antwoord krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:32
Ze was ook niet voor niets actrice natuurlijk. Ze is bloedmooi vind ik.
Mooier dan ooit zo te zien in de promo
Harry is wat klungeliger voor de camera maar wel heel grappig en duidelijk meer ontspannen. Hij heeft humor en na James Corden begrijp ik nu waarom hij zo goed op zijn plek was bij de kameraden in het leger; one of the lads inderdaad.
Hij zei dat zijn leven altijd al betekende ‘in dienst staan van’ , en Meghan heeft hem denk ik laten zien dat hij dat ook buiten de koninklijke familie kan doen. Fijn dat de Invictus Games bij hem blijven horen /b]
mdh wijzigde dit bericht op 02-03-2021 23:41
0.46% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:36
Oh, ik vind Harry al ver voor Meghan al de meest mediagenieke van die hele familie. Hij is ook degene die ver voor Meghan al enorm flirtte met de showbizz en best wel veel showbizz vrienden heeft.
Ik ook. Vind hem het meest toegankelijk van allemaal.
mdh schreef:
02-03-2021 23:39

Ik denk niet eens dat Meghan hem dat in heeft laten zien.
Je hoeft geen psycholoog te zijn om te bedenken wat het met je doet als je je vrouw net zo opgejaagd ziet worden als je moeder.
blueroosje schreef:
02-03-2021 23:39
Oprah zei dat er geen afspraken zijn gemaakt en dat elk onderwerp besproken mag worden. Eigenlijk geloof ik dat niet zo, er zijn echt wel onderwerpen off limits. Ik kan me niet voorstellen dat ze vragen gaan beantwoorden over de koningin of prins William en hun vermeende ruzie. In ieder geval zullen de vragen een politiek antwoord krijgen.

Tuurlijk zijn er wel afspraken gemaakt, zo dom zullen ze niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:36
Oh, ik vind Harry al ver voor Meghan al de meest mediagenieke van die hele familie. Hij is ook degene die ver voor Meghan al enorm flirtte met de showbizz en best wel veel showbizz vrienden heeft.
Dat geloof ik wel, hij is goed bevriend toch met Elton John? Maar qua uiterlijk vind ik hem en zijn broer niet zo spannend. Hij spat niet van het scherm af zeg maar. Beetje boy next door, niet lelijk maar ook niet knap.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:42
Ik denk niet eens dat Meghan hem dat in heeft laten zien.
Je hoeft geen psycholoog te zijn om te bedenken wat het met je doet als je je vrouw net zo opgejaagd ziet worden als je moeder.
Ik denk wel dat door de Meghan de optie om gewoon te vertrekken ineens reeel werd. Als hij met een Engelse vrouw getrouwd zou zijn zou het een stuk minder "logisch" zijn om te emigreren. Maar ik denk dus dat een van de redenen waarom hij juist verliefd op haar werd juist is OMDAT ze niet Engels is. Ik denk dat hij onbewust altijd al op zoek was naar een escape.
Am Yisrael Chai!
blueroosje schreef:
02-03-2021 23:43
Dat geloof ik wel, hij is goed bevriend toch met Elton John? Maar qua uiterlijk vind ik hem en zijn broer niet zo spannend. Hij spat niet van het scherm af zeg maar. Beetje boy next door, niet lelijk maar ook niet knap.

Toen William nog haar had vond ik het best een lekker ding hoor.
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:44
Ik denk wel dat door de Meghan de optie om gewoon te vertrekken ineens reeel werd. Als hij met een Engelse vrouw getrouwd zou zijn zou het een stuk minder "logisch" zijn om te emigreren. Maar ik denk dus dat een van de redenen waarom hij juist verliefd op haar werd juist is OMDAT ze niet Engels is. Ik denk dat hij onbewust altijd al op zoek was naar een escape.

Kan, maar ik geloof niet dat zij de aanstichter is. Ik kan me wel voorstellen dat hij zag dat ze niet in het Britse keurslijf paste.
Alle reacties Link kopieren
blueroosje schreef:
02-03-2021 23:43
Dat geloof ik wel, hij is goed bevriend toch met Elton John? Maar qua uiterlijk vind ik hem en zijn broer niet zo spannend. Hij spat niet van het scherm af zeg maar. Beetje boy next door, niet lelijk maar ook niet knap.
En met James Blunt, en Joss Stone, en James Corden, en Idris Elba, en Jill Biden, en vast nog wel meer.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-03-2021 23:48
Kan, maar ik geloof niet dat zij de aanstichter is. Ik kan me wel voorstellen dat hij zag dat ze niet in het Britse keurslijf paste.
Nee, dat geloof ik ook niet.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-03-2021 23:36
Oh, ik vind Harry al ver voor Meghan al de meest mediagenieke van die hele familie. Hij is ook degene die ver voor Meghan al enorm flirtte met de showbizz en best wel veel showbizz vrienden heeft.
Ik denk dat William en Charles zich ook ernstig bewust zijn van alle verantwoordelijkheid die op hun schouders rust, de continuïteit van het koninkrijk bewaren is geen lichte taak.
Je ziet de last -soms- wel eens aan hen af.

De Britse koninklijke familie heeft een indrukwekkende waslijst aan gelegenheden waarbij ze opdraven.
Ik herinner me dat Philip in zijn actieve loopbaan alleen al 22.219 solo-bezoekjes aflegde en Anne de royal is die het hardst werkt met meer dan 85 officiële afspraken per jaar.
In tegenstelling tot Charles en William lijken zij minder onder de last gebukt te gaan.
De toekomst is niet meer wat het was
85 officiële afspraken is toch niet zo heel veel?
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-03-2021 23:18
Geen nieuw nieuws vandaag.

Dank je. Ik heb even gegoogled. Ik las in een bericht van 11 uur geleden:

Buckingham Palace liet echter weten dat het naar omstandigheden nog steeds goed met Philip gaat. "De hertog reageert goed op de behandelingen en moet vermoedelijk nog tot het einde van de week in het ziekenhuis blijven", stond in een verklaring.

In dat bericht las ik ook:

Volgens de krant maakt niemand in de familie zich druk om het naar verwachting spraakmakende interview dat het koppel gaf aan Oprah Winfrey. Het gesprek wordt komend weekeinde uitgezonden. "De familie maakt zich zorgen om Philip en hun gedachten zijn dan ook bij hem in plaats van het Oprah-interview", zegt een bron binnen het paleis tegen de krant. "Ze hebben belangrijkere zaken aan hun hoofd."
https://blauwbloed.eo.nl/artikel/2021/0 ... ins-philip

Dus afwachten dan maar.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven