Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 19:37
Dat die familie van Soelen hem ook in huis neemt. Sowieso dat die meid van 25 nog thuiswoont terwijl ze gewoon werkt. Op zich haar eigen keuze maar het is wel een behoorlijke transitie van Mo naar een thuiswonende meid.

Het feit dat hij ook de behoefte voelt om die hele familie en Sarah te noemen op instagram zegt ook genoeg. Die jongen is zo impulsief.
Die pa van haar heeft zoals ik het begreep een eigen huis voor 'm geritseld. Waar Sarah blijkbaar ook al rondhangt, dus probleem opgelost.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
11-03-2021 19:36
Dan zet ik mijn laatste post hier ook maar neer:

Om 23u komt er een groot interview met André. Door Patty Brard.
Ze vertelde vanmiddag al wat op de radio bij Coen&Sander. Ook over de vermeende (?) zwangerschap van Sarah v Zoelen.

Dat laatste zal Mo echt héél veel pijn doen als het waar is.
Man, man, man, dat je relatie over is, is 1 ding maar meteen uitpakken met allerlei ‘grote’ interviews en net doen alsof je nieuwe schoonfamilie jouw familie is ... die gast is zo impulsief en apart.
Alle reacties Link kopieren
Kijken de makers van GTST vanavond mee?
Kwestie van wat extra inspiratie op te doen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
juliet64 schreef:
11-03-2021 19:39
Die pa van haar heeft zoals ik het begreep een eigen huis voor 'm geritseld. Waar Sarah blijkbaar ook al rondhangt, dus probleem opgelost.
Ik dacht dat hij bij dat gezin in huis zat?
lizenlotte schreef:
11-03-2021 19:38
He? Het interview met boulevard Was exclusief toch? Hoezo komt patty dan met een 2e interview?
Na Patty komt Oprah met een 2 uur durend interview.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
11-03-2021 19:36
Dan zet ik mijn laatste post hier ook maar neer:

Om 23u komt er een groot interview met André. Door Patty Brard.
Ze vertelde vanmiddag al wat op de radio bij Coen&Sander. Ook over de vermeende (?) zwangerschap van Sarah v Zoelen.

Dat laatste zal Mo echt héél veel pijn doen als het waar is.
Dat zou toch wel héél raar zijn. En klopt zijn verhaaltje van zonet ook niet meer.
Nothing happens for a reason
Lillybit schreef:
11-03-2021 19:40
Na Patty komt Oprah met een 2 uur durend interview.
En bij Linda’s Lentemaand
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 19:37
Dat die familie van Soelen hem ook in huis neemt. Sowieso dat die meid van 25 nog thuiswoont terwijl ze gewoon werkt. Op zich haar eigen keuze maar het is wel een behoorlijke transitie van Mo naar een thuiswonende meid.

Het feit dat hij ook de behoefte voelt om die hele familie en Sarah te noemen op instagram zegt ook genoeg. Die jongen is zo impulsief.
Tja wel lekker makkelijk toch thuis, en ze heeft ook rijke ouders. Dus die heeft het daar niet slecht. Pa is eigenaar van Calex (lampen)
Alle reacties Link kopieren
Nou hij zat lekker happy te wezen in boulevard en idd hup gewoon naar de volgende dame plus familie. Echt wat een kleuter
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 19:40
Ik dacht dat hij bij dat gezin in huis zat?
Ik dacht dat ik hem hoorde zeggen dat die pa wat voor 'm geregeld had.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
11-03-2021 19:40
Dat zou toch wel héél raar zijn. En klopt zijn verhaaltje van zonet ook niet meer.
Hij zei net niet dat hij geen seks met haar heeft toch? Alleen dat ze geen verkering hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
11-03-2021 19:40
Na Patty komt Oprah met een 2 uur durend interview.
Die gozer kan geen Engels.

Zal Oprah toch een tolk moeten voorzien.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
diamantje123 schreef:
11-03-2021 19:41
Tja wel lekker makkelijk toch thuis, en ze heeft ook rijke ouders. Dus die heeft het daar niet slecht. Pa is eigenaar van Calex (lampen)
Ja dat had ik begrepen. Maar je pakt als volwassen vent en vader dan toch gewoon een hotel of AirBNB? Of je gaat naar je moeder.
Ik denk dat ie problemen heeft met hechting vanuit zn jeugd en daarom zo makkelijk overstapt van de een naar de ander.
Heb te doen met hun zoontje en ook vind ik het sneu voor Monique. Snap wel dat ze hem een 2e kans heeft gegeven. Als buitenstaander zie je het veel realistischer in dan wanneer er nog allerlei andere gevoelens spelen, zeker met een kind. Voor haar hoop ik vooral dat ze er financieel goed uitkomt en een leuke betrouwbare vent treft. Ze verdiend wel beter.
En wie het laatst lacht, lacht het hardste en das Bridget in dit geval.
anoniem_389095 wijzigde dit bericht op 11-03-2021 19:43
0.18% gewijzigd
Julus schreef:
11-03-2021 19:37
Ik lees net dat er om 2300 nog een interview komt?
Voorlopig is dit een soap. En anders zorgt Dre wel voor reuring als het te saai wordt.

Ja bij SBS6

https://www.shownieuws.nl/entertainment ... jn-verhaal
lizenlotte schreef:
11-03-2021 19:38
He? Het interview met boulevard Was exclusief toch? Hoezo komt patty dan met een 2e interview?

André heeft wat moeite met het woord exclusief. Mo dacht ook dat zij en Dré exclusief waren.. maar er was altijd weer een tweede vrouw. Ergens in de buurt.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 19:42
Ja dat had ik begrepen. Maar je pakt als volwassen vent en vader dan toch gewoon een hotel of AirBNB? Of je gaat naar je moeder.
en hij zal heus ook wel genoeg geld verdienen om zelf wat te kunnen kopen/huren.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 19:42
Ja dat had ik begrepen. Maar je pakt als volwassen vent en vader dan toch gewoon een hotel of AirBNB? Of je gaat naar je moeder.
Ja, sowieso. Alleen al uit fatsoen.
Wat hij ook zei als iemand honderd keer tegen je zegt dat je ongelukkig bent ga je dat ook geloven . Volgens mij zat hij zelf continu op insta te kwelen dat hij zo gelukkig was en eindelijk goed in zijn vel zat .
Alle reacties Link kopieren
Ik kom al de hele dag niet aan werken toe door de Hazes clan. TVP
Alle reacties Link kopieren
Kittenxx schreef:
11-03-2021 19:44
en hij zal heus ook wel genoeg geld verdienen om zelf wat te kunnen kopen/huren.
Als Mo hem straks - hopelijk - financieel uitkleedt zou dat nog een leuke kunnen worden middenin een Corona-crisis.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 19:42
Ja dat had ik begrepen. Maar je pakt als volwassen vent en vader dan toch gewoon een hotel of AirBNB? Of je gaat naar je moeder.
Zou je denken he bij een normaal mens. Maar Andre is niet normaal. Die jongen heeft zoveel issues in zn leven. Die hopt van de een naar de ander.
Alle reacties Link kopieren
‘Ik ben 27, dat vergeten we weleens’. Alsof het een vrijbrief is om je gezin in de steek te laten en je lul overal in te steken.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
11-03-2021 19:40
En bij Linda’s Lentemaand
Ieuwing schrijft er een lied over.
De coltrui zingt het in semi Italiaans/quasi Amsterdams duet met Dre.
Onze enige, echte, eigen Leontine, plenkt een onroerend traantje.
Wesley Snijder plaats hartjes op Insta en zoekt de term "vingerwijzen" nog eens op.
Sonja B. heeft recentelijk eindelijk weer eens wat gewicht verloren (ruim 90 kg) komt met nieuwe bestseller; how to loose/not loose/yes toch wel a guy in 30 days.

En zo is het cirkeltje weer rond.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven