Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
08-04-2021 11:08
Maar ook niet lelijk gewoon een jong fris meisje .
Ik vind ook niet dat ze lelijk is. Ze is heel erg gewoontjes. Maar sommige mensen schijnen iemand direct mooi te vinden omdat ze jong is.
Dat vind ik dus echt niet.
Maar misschien komt dat omdat ik zelf nog jong ben. Mijn oma vond ook altijd iedere jonge meid knap
-
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
08-04-2021 11:04
Ik kan dit echt geen mooi meisje noemen hoor. Mega grote neus, ze heeft van zichzelf erg dunne lippen, ze heeft echt niks bijzonders of unieks. Het enige wat ze was was jong en fris, maar dat maakt iemand niet automatisch mooi
https://www.instagram.com/p/54t35Erbwd/
https://www.instagram.com/p/pRwjWMQv9-/
Ze heeft op die oude foto geen dunne lippen. En ook geen meganeus. Gewoon normaal. Maar kennelijk is de norm voor wat normaal is, al verlegd.
.
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
08-04-2021 11:04
Ik kan dit echt geen mooi meisje noemen hoor. Mega grote neus, ze heeft van zichzelf erg dunne lippen, ze heeft echt niks bijzonders of unieks. Het enige wat ze was was jong en fris, maar dat maakt iemand niet automatisch mooi
https://www.instagram.com/p/54t35Erbwd/
https://www.instagram.com/p/pRwjWMQv9-/
Eens
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
08-04-2021 11:11
Ik vind ook niet dat ze lelijk is. Ze is heel erg gewoontjes. Maar sommige mensen schijnen iemand direct mooi te vinden omdat ze jong is.
Dat vind ik dus echt niet.
Maar misschien komt dat omdat ik zelf nog jong ben. Mijn oma vond ook altijd iedere jonge meid knap
Ook eens
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
08-04-2021 11:15
Ze heeft op die oude foto geen dunne lippen. En ook geen meganeus. Gewoon normaal. Maar kennelijk is de norm voor wat normaal is, al verlegd.
Nee hoor, dat is wat jij vindt. Dat is dus niet de norm. Ik vind haar lippen ook niet heel dun daar maar haar neus wel wat groot.
Ieder zijn mening.
Ik vind dat ze er afschuwelijk uitziet nu, maar als zij er blij mee is, goed toch.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
08-04-2021 11:37
Nee hoor, dat is wat jij vindt. Dat is dus niet de norm. Ik vind haar lippen ook niet heel dun daar maar haar neus wel wat groot.
Ieder zijn mening.
Ik vind dat ze er afschuwelijk uitziet nu, maar als zij er blij mee is, goed toch.
'wat groot' valt toch gewoon binnen normaal? Dat is juist precies waar ik op doel.
.
Alle reacties Link kopieren
lijkt wel middelbare school, foto's bekijken van meiden/vrouwen en opsommen wat wel of niet mooi zou zijn.
Mega grote neus vind ik nogal overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Die foto is van heel dichtbij genomen en dan lijkt je neus automatisch groter op de foto. Zie je wel vaker op selfies. Niks geks aan. Lijkt me dus geen overdreven grote neus. Maar daaruit voortvloeiend omdat die meiden zoveel selfies vanuit die hoek maken dénken ze dat hun neus te groot is en eindigen ze allemaal met een Michael Jackson neusje na opereren.
fruityjuice schreef:
07-04-2021 19:26
Tja, het moest er een keer van komen..... :facepalm: Zonet een item over Dree Hazes bij RTL Boulevard en Bridget staat achter de desk. Ze had een neutraal gezicht zonder uitdrukking en zei verder niks. Het item ging over Dree z'n bekentenis bij Beau over Sarah, wat gisterenavond is uitgezonden.

En stiekem genoot ze er van denk ik :biggrin:
(en terecht)
.
VGM1980 schreef:
08-04-2021 12:10
lijkt wel middelbare school, foto's bekijken van meiden/vrouwen en opsommen wat wel of niet mooi zou zijn.
Mega grote neus vind ik nogal overdreven.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Mo heeft ook het een en ander laten doen, maar geloof dat ze nu even wat rustiger aan doet met de fillers of het kan zijn dat ze er ontspannen uitziet omdat die energie slurper grotendeels uit haar leven is.

Maar op bewegend beeld kon ze nauwelijks goed praten de afgelopen maanden, zo volgespoten was ze...ze werd er ook niet mooier door eerder ouder.
VGM1980 schreef:
08-04-2021 12:10
lijkt wel middelbare school, foto's bekijken van meiden/vrouwen en opsommen wat wel of niet mooi zou zijn.
Mega grote neus vind ik nogal overdreven.
Ja.
Soms meer de indruk dat mensen haar lelijk willen vinden. Tis met fillers niet goed en zonder ook niet.
Ze ziet er voor en na, beter uit dan het gemiddelde denk ik..

Vind die lakschoentjes van haar vader zo verschrikkelijk trouwens. Dat moest ik dan nog ff kwijt.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
08-04-2021 10:47
Precies, de oogopslag, de manier waarop ze in de camera kijkt.
Gewoon een leuke meid daar!
En ja ik snap dat je als jonge meid misschien kritischer kijkt naar elkaar. Ikzelf, en denk dat dat voor meerdere vrouwen opgaat, kijk vooral naar oogopslag, lach, frisse blik. Lekker in je vel zitten maakt zóveel mooier dan de maat van je neus.
Alle reacties Link kopieren
Had nog nooit van die meid gehoord, maar nu toch even op Instagram gekeken....man man wat een toegetakeld uiterlijk. Doodzonde. En inderdaad die vader....brrrr. Moeders heeft ook het nodige laten doen, wat een onzekere types om dit allemaal nodig te hebben om 'erbij te horen'. Zou dolgraag in de toekomst kunnen kijken, hoe ze er over pak 'm beet 20 jaar uitzien. O wacht, da's Connie Breukhoven!
SillyWalks schreef:
08-04-2021 15:40
Had nog nooit van die meid gehoord, maar nu toch even op Instagram gekeken....man man wat een toegetakeld uiterlijk. Doodzonde. En inderdaad die vader....brrrr. Moeders heeft ook het nodige laten doen, wat een onzekere types om dit allemaal nodig te hebben om 'erbij te horen'. Zou dolgraag in de toekomst kunnen kijken, hoe ze er over pak 'm beet 20 jaar uitzien. O wacht, da's Connie Breukhoven!
Ook gebruik van te 'oranje' kleurige spraytan maakt het er ook niet mooier op, zonde.... (of is dat een speciale 'filter' die ze op instagram gebruikt?).
Alle reacties Link kopieren
SillyWalks schreef:
08-04-2021 15:40
Zou dolgraag in de toekomst kunnen kijken, hoe ze er over pak 'm beet 20 jaar uitzien. O wacht, da's Connie Breukhoven!
Maar die is niet op haar twintigste begonnen met alle dingen die nu op de markt zijn.
Ik ben heel benieuwd naar deze generatie die vanaf hun twintigste behoorlijk rigoreuze dingen laat doen. Als ik 75 word kan ik de Sarah’s van nu 60 zien worden. Ook ben ik benieuwd naar de spijtoptanten in de komende jaren, zoals je nu soms ziet met de borstvergrotingen in de 90ies en begin 2000.
nimue_iparis schreef:
08-04-2021 16:08
Maar die is niet op haar twintigste begonnen met alle dingen die nu op de markt zijn.
Ik ben heel benieuwd naar deze generatie die vanaf hun twintigste behoorlijk rigoreuze dingen laat doen. Als ik 75 word kan ik de Sarah’s van nu 60 zien worden. Ook ben ik benieuwd naar de spijtoptanten in de komende jaren, zoals je nu soms ziet met de borstvergrotingen in de 90ies en begin 2000.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe dat eruit zal zien als de elasticiteit verdwijnt uit de huid. Ik verwacht dat de zwaartekracht van de fillerwangen zijn tol gaan eisen door naar beneden te zakken. Dat zal weer de bekende jawls veroorzaken en doordat de rek eruit gaat dmv ouderdom zal de huid onder de ogen ook sneller hol worden.
Maar wie weet wat ze over 20 jaar hebben uitgevonden in de plastische chirurgie.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/04/bri ... -de-drank/
Bridget Maasland was tijdens haar veelbesproken vakantie met André Hazes jr. op Curaçao op een gegeven moment zó dronken, dat ze terug naar het hotel werd gestuurd. “Ze was total loss.”
Iemand uit de kliek van AH
smulrol wijzigde dit bericht op 08-04-2021 19:02
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
08-04-2021 18:01
https://www.mediacourant.nl/2021/04/bri ... -de-drank/



Iemand uit de kliek van AZ
Ook weer zo'n slijmbal/hielenlikker van André
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
08-04-2021 18:01
https://www.mediacourant.nl/2021/04/bri ... -de-drank/



Iemand uit de kliek van AZ
Ook een spreekwoord met hond - slapen - vlooien op dat moment.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
08-04-2021 18:01
https://www.mediacourant.nl/2021/04/bri ... -de-drank/

Iemand uit de kliek van AZ
Wat is AZ? Ik denk dan gelijk aan Astra Zeneca :)
Wat een misselijk ventje om dat nu nog een keer zo uit de doeken te doen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
08-04-2021 18:48
Wat is AZ? Ik denk dan gelijk aan Astra Zeneca :)
Wat een misselijk ventje om dat nu nog een keer zo uit de doeken te doen.
Andre Hazes. Lui & typefout
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
08-04-2021 11:11
Ik vind ook niet dat ze lelijk is. Ze is heel erg gewoontjes. Maar sommige mensen schijnen iemand direct mooi te vinden omdat ze jong is.
Dat vind ik dus echt niet.
Maar misschien komt dat omdat ik zelf nog jong ben. Mijn oma vond ook altijd iedere jonge meid knap
:rofl:

Wat een vernietigende opmerking :D .
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Dre gewoon tot zijn 30/31e vrijgezel moet blijven, hij is nog wild.


Met Mo heb ik 0,0 meelij dat ze weer gedumpt is, na dat gedoe met Bridget, had ze kunnen weten dat hij haar weer zou dumpen.

Rest Mo nu weer lekker te gaan solliciteren en een baan te gaan zoeken, want ze zag zichzelf echt wel als mevrouw Hazes door het leven gaan. Maar helaas pindakaas.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven