Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisteren toen ik bij het tijdschriftenschap in de AH stond viel m'n oog op roddelblad Party. Bridget op de voorpagina. "Artikel" gelezen en ze hadden gewoon een soort transcriptie opgeschreven van het interview dat ze met Robert Rodenburg "Open Kaart" op YouTube een paar weken terug had. Bridget had gelijk: als ik in de bladen sta, dan verkoopt het blijkbaar. (nou ja, niet aan mij want ik heb het in de supermarkt geniepig staan lezen).
diamantje123 schreef:
17-04-2021 13:16
Natuurlijk, de vraag is : is andre zo'n vent die dat doet.
Ik denk van wel.
Ik denk dat hij Monique goed achter laat. Geld geeft hem een status symbool en dan heeft hij het goed gedaan voor zijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
17-04-2021 13:55
Ik denk van wel.
Ik denk dat hij Monique goed achter laat. Geld geeft hem een status symbool en dan heeft hij het goed gedaan voor zijn gevoel.
Dat klopt, hij denkt daar wrs zo over. En op die manier kan hij zijn "carrière" weer een boost geven want hij is echt niet zo'n bad guy zoals hij werd afgeschilderd. Ik denk dat zijn manager hem ook dingen influistert.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
17-04-2021 10:13
Volgens mij is het huis helemaal niet van haar dus van afkoop ook geen sprake. Andre heeft het huis alleen gekocht. Zij is volgens mij ook geen eigenaar. Zij kan dat huis ook helemaal niet betalen ze heeft toch amper inkomsten? Lijkt me geen fijne positie trouwens.
Maar dat weten we allemaal niet he . Voor het zelfde geld heeft ze een dikke erfenis gehad de Staatsloterij gewonnen of staat het huis wel op haar naam .
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
17-04-2021 13:11
Nou, als je ex multimiljonair is en jij de moeder van zijn enige kind dan lijkt me dat je best een eenmalige oprotpremie kunt bedingen, bijvoorbeeld om een huis voor jou en dat kind te kopen. En een beetje vent regelt dat ook gewoon.
Echt wel ja! 💯
Alle reacties Link kopieren
Die laatste insta story van monique doet ze nou sarah na? :roll:
XxprisjuhxX schreef:
17-04-2021 15:28
Die laatste insta story van monique doet ze nou sarah na? :roll:
Lijkt wel Michael jackson met die neus.
Enlighten me ( ik heb geen Instagram).
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
17-04-2021 16:43
Lijkt wel Michael jackson met die neus.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
17-04-2021 16:43
Lijkt wel Michael jackson met die neus.
Ja echt. :-D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
XxprisjuhxX schreef:
17-04-2021 15:28
Die laatste insta story van monique doet ze nou sarah na? :roll:
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam na het zien van die foto.
Alle reacties Link kopieren
XxprisjuhxX schreef:
17-04-2021 15:28
Die laatste insta story van monique doet ze nou sarah na? :roll:
Welnee al die types plaatsen dat soort foto’s geeft ze ik het verleden ook vaker gedaan .
Alle reacties Link kopieren
Photoshop was niet goed gelukt, lijkt het wel. Sarah had haar dochter kunnen zijn, dus veel succes voor haar als ze haar na wil doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou Andre is uit de kast gekomen op zijn instastories en heeft zijn schoonpa gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het toch wel een soort heftig dat Sarah het overal heeft over mijn papa terwijl het haar stiefpa is. Net toen ze bekend werd had ze op haar Facebook foto’s van haar echte vader, was ze daar vrienden mee etc. Reageerde haar echte vader met dingen als hoop dat ze gelukkig is . Sinds dat ze wat vaker in het nieuws kwam heeft ze die allemaal vakkundig verwijderd.
Lijkt me toch niet echt fijn voor haar echte vader. Bij haar echte vader staan op Facebook ook gewoon foto’s van haar, daar waar hij woont (Italië). Terwijl ze een jaar of 18/19 was. En schrijft hij ‘trotse’ dingen bij
solinge102 wijzigde dit bericht op 17-04-2021 19:35
17.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
17-04-2021 19:21
Nou Andre is uit de kast gekomen op zijn instastories en heeft zijn schoonpa gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Iemand na zogenaamd 4 weken verkering al schoonpa noemen hilarisch . Wat een stumper is het toch .
Ik heb net het 2e deel van de docu gezien en Rachel noemt de namen Annie en Ellen. Zelfs de kinderen Nathalie en Melvin... o_o nog nooit uit haar mond gehoord.

Dre zegt in de docu dat kleine jongen niet voor hem is geschreven maar voor zijn halfbroer.

Hoop dat dit een klein beetje erkenning is voor Melvin en Nathalie.

Wie weet wat de toekomst brengt voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
17-04-2021 19:23
Ik vind het toch wel een soort heftig dat Sarah het overal heeft over mijn papa terwijl het haar stiefpa is. Net toen ze bekend werd had ze op haar Facebook foto’s van haar echte vader, was ze daar vrienden mee etc. Reageerde haar echte vader met dingen als hoop dat ze gelukkig is . Sinds dat ze wat vaker in het nieuws kwam heeft ze die allemaal vakkundig verwijderd.
Lijkt me toch niet echt fijn voor haar echte vader. Bij haar echte vader staan op Facebook ook gewoon foto’s van haar, daar waar hij woont (Italië). Terwijl ze een jaar of 18/19 was. En schrijft hij ‘trotse’ dingen bij
DIT!
Ik heb vooral het idee dat het Sarah te doen is om podia die haar verder helpen.
Dat vind ik kwalijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
17-04-2021 19:23
Ik vind het toch wel een soort heftig dat Sarah het overal heeft over mijn papa terwijl het haar stiefpa is. Net toen ze bekend werd had ze op haar Facebook foto’s van haar echte vader, was ze daar vrienden mee etc. Reageerde haar echte vader met dingen als hoop dat ze gelukkig is . Sinds dat ze wat vaker in het nieuws kwam heeft ze die allemaal vakkundig verwijderd.
Lijkt me toch niet echt fijn voor haar echte vader. Bij haar echte vader staan op Facebook ook gewoon foto’s van haar, daar waar hij woont (Italië). Terwijl ze een jaar of 18/19 was. En schrijft hij ‘trotse’ dingen bij
Je weet toch helemaal niet wat er gespeeld heeft tussen die mensen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet haar echte vader dan?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-04-2021 21:38
Je weet toch helemaal niet wat er gespeeld heeft tussen die mensen?
Nee dat klopt!!
Het is alleen wel een soort toevallig dat dit pas is sinds haar naam in de media begon te verschijnen. Toen het net “aan” was stond hij gewoon op haar fb. Dus net 3/4 weken!??
Ik heb dit overigens bij de insta van fawry gezien
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-04-2021 21:38
Je weet toch helemaal niet wat er gespeeld heeft tussen die mensen?
Nee dat klopt!!
Het is alleen wel een soort toevallig dat dit pas is sinds haar naam in de media begon te verschijnen. Toen het net “aan” was stond hij gewoon op haar fb. Dus net 3/4 weken!??
Ik heb dit overigens bij de insta van fawry gezien
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
17-04-2021 21:21
DIT!
Ik heb vooral het idee dat het Sarah te doen is om podia die haar verder helpen.
Dat vind ik kwalijk.
Ja vind het ook zielig voor haar biologische vader. Al weet je natuurlijk niet wat er speelt.
Maar ja stiefpapa heeft geld en status he, zal daar mee te maken hebben?
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
17-04-2021 21:21
DIT!
Ik heb vooral het idee dat het Sarah te doen is om podia die haar verder helpen.
Dat vind ik kwalijk.
Nou dat boeit mij dus echt niet. Laat hem maar een keer de deksel op de neus krijgen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
17-04-2021 19:25
Iemand na zogenaamd 4 weken verkering al schoonpa noemen hilarisch . Wat een stumper is het toch .
Schoonpa met een hartje erachter. Bedankt voor je vriendschap. Hij loopt altijd zo hard van stapel. Lijkt wel wat manisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven