Entertainment alle pijlers

Marlies Dekkers in Dit was het Nieuws

02-06-2007 23:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond met gekromde tenen naar het optreden van de "stoute" Marlies Dekkers gekeken.



Wat een dozengevoel voor humor heeft dat - naar eigen zeggen - stoute vrouwtje!



Drie kwartier na een cynische opmerking van Raoul of Jan-Jaap viel het kwartje en moest ze iedere keer hardop denkend aangeven dat deze opmerking toch wel heeeel grappig was. Of nee...Echt grappig!!



Heren; denk aub niet dat alle vrouwen zo'n slechte timing hebben. Of alleen kunnen lachen om - in haar geval - onderbroekenlol. En zelfs dat kon ze niet.



Aarrgh...voor mij is het erg onsexy als een man of een vrouw zo'n slecht gevoel voor humor heeft als Mevrouw Dekkers vanavond liet zien.



Geen fingerspitzengefuhl voor humor.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik bekijk het programma normaal nooit. Maar ik zit te zappen, hoor haar domme opmerkingen, ze dacht in een actualiteitenprogramma te zitten omdat er in de titel Nieuws staat. Ze begreep het echt allemaal niet. Kreeg ze een titel van een nieuwsfeit, waar zij dan wat grappigs omheen moeten breien. Zegt ze "wat is er nou grappig aan die zin". Wat een  humorloze doos is ze. Ze snapte het echt niet. Wat een nare vrouw. Ik moest alleen om mijzelf lachen omdat ik niet weet wie ze is. Ik kijk echt bijna nooit tv. Kan er nu wel voor googelen maar die domme humorloze doos wil ik eigenlijk niet kennen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gezien maar ik had waarschijnlijk ook weggezapt. Aan Marlies Dekkers heb ik sowieso een hekel. Wat mij betreft is het een vervelend type. Datzelfde heb ik met Heleen van Rooijen, vreselijk mens. En laten die twee nou net dikke vriendinnen zijn!;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gezien maar ik had waarschijnlijk ook weggezapt. Aan Marlies Dekkers heb ik sowieso een hekel. Wat mij betreft is het een vervelend type. Datzelfde heb ik met Heleen van Rooijen, vreselijk mens. En laten die twee nou net dikke vriendinnen zijn!;)
Ja daar hadden ze het over, een boek ofzo ..... als ik mij niet vergis ......... of een programma. Iig doen ze op werkgebied iets met elkaar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk.....
Alle reacties Link kopieren
Oja, waarschijnlijk is ze ook bevriend met ff denken. Dacht Mariska Hulscher. Er werd een grapje over haar gemaakt en toen werd ze pissig erom. Beetje link en er over doorgaan. Wat heeft zij zichzelf voor schut gezet vond ik in dat progromma.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
haha, ja erg was het he?



Ik vind zulke vrouwen zo irritant! Ze vinden zichzelf helemaal geweldig, geemancipeerd en ontwikkeld.. echte wereldvrouwen dus ;-)

Maar ondertussen zijn ze gewoon enorm kortzichtig en verwaand... en ze hebben het niet eens door als ze zichzelf compleet voor schut zetten :-)



ik vond die vent trouwens wel erg leuk! Mo? ofzo?

waar is die van? wat doet ie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, Mo wat een leuke kerel!



Godzijdank dat hij er was, maakte de aflevering nog leuk en grappig! Maar Marlies ...wat een raar wezen.

Sowieso eng om te zien, kijkt niet helemaal ok uit haar ogen. Maar nul komma nul humor, en voorderest ook zo dom...genant gewoon!



Wat zullen ze een spijt hebben gehad dat ze haar hebben uitgenodigd.



Alle reacties Link kopieren
Wat een muts...:?

Totaal geen gevoel voor humor en maar lopen zeiken..Blehhh..

Ze is trouwens een goede vriendin van Heleen van Royen en samen hebben ze het boek "stout" geschreven. Wel een mooi boek qua vrouwen die erin staan en de verhalen trouwens. Maar mijn god, wat een doos!!
Alle reacties Link kopieren
Het was inderdaad tenenkrommend, ze mag dan erg mooi onderGOED ontwerpen maar ze heeft zelf het IQ van een Zeemanslip......
Alle reacties Link kopieren
Het was inderdaad tenenkrommend, ze mag dan erg mooi onderGOED ontwerpen maar ze heeft zelf het IQ van een Zeemanslip......
Haha een IQ van een Zeemanslip! Maar ja echt dom zal ze niet zijn anders staat ze niet waar ze nu staat. Met een super goed lopend bedrijf!
Alle reacties Link kopieren
Programma niet gezien, maar wel meegekregen dat ze met Heleen van Royen dat boek 'Stout' heeft uitgebracht. Niet gelezen (wel doorgebladerd in de boekhandel) en ook niet gekocht, vind het eigenlijk wat sneu als vrouwen zonodig 'stout' willen zijn. Zogenaamd heel geemancipeerd, maar ondertussen alles doen om mannen te prikkelen (door stout te zijn). Niet echt volwassen als je daar je zelfbeeld aan ontleent, vind ik.Ben overigens wel een grote fan van de Marlies Dekkers-lingerie! Tenminste niet zo truttig en zit geweldig! (kost ook een geweldige duit :p)
Alle reacties Link kopieren
Het was inderdaad tenenkrommend! Wat een muts! Ze had het programma nog nooit gezien en dacht dat er op een serieuze manier over het nieuws gepraat zou worden.

Dat je dan ook niet van tevoren even rondvraagt wat voor soort programma het is... :?





Google:

Mohammed Allach is hoofd technische zaken bij VVV Venlo (dat is een voetbalclub ;))
Alle reacties Link kopieren
voetbalclub....hahah....nee maar...hihi...dat is grappig.





Dat is ECHT grappig!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren


voetbalclub....hahah....nee maar...hihi...dat is grappig.





Dat is ECHT grappig!
Je weet nog niet half hoe grappig het is...
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad! Dit is echt TE grappig!:D



(Alleen....ik snap hem niet???)
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ook niet!
Alle reacties Link kopieren
Omdat Marlies Dekkers dit volgens mij ook zo zei?

'' Heel grappig, ECHT grappig.''

:)
Alle reacties Link kopieren
Blij dat ik niet de enige ben die zich heeft geergerd aan mw Dekker .. wat een domme muts zeg!!!

Maar dat lekkere ding aan de overkant maakte alles goed .. wow .. mohammed allach, toch? :P
Alle reacties Link kopieren
Jan Jaap bedoel toch zeker?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Nou, die zat NAAST haar .. haha, maar ik vind 'm leuk!
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we van dit topic niet een algemeen topic maken "dit was het nieuws"?



Gister was rapper Yas-r (20 j) te gast. Wat een humorloos, DOMME, simpele ziel is dat. Geen enkele leuke bijdrage kon hij geven. Hij wist niet eens wat de G8 bijeenkomst was. Tenenkrommend. Lees ik later op internet dat er nu iets tegen hem loopt omdat hij misschien een meisje in Salou heeft verkracht/misbruikt.



Ik vind de keuze van de gasten tegenwoordig zo tegenvallen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maar zou het niet juist een bewuste keuze zijn, om zulke gasten (niet al te snugger, humorloos etc) uit te nodigen? Ze zijn wel spraakmakend, ook al komen ze niet al te positief uit de bus.

Het zijn bekende mensen, en blijkbaar zijn zij dus niet altijd even pienter, fijn dat we dat nu weten :)
Alle reacties Link kopieren
Nou nou bekende mensen. Marlies had ik nog nooit van gehoord. Yas-r tot van de week ook niet. Totdat iemand hier op het forum reclame maakte van zijn single. En nu lig ik echt niet onder een steen maar je kunt toch veel leukere mensen uitnodigen die iets meer geestelijke vermogen dan een garnaal hebben. Kan mij ook niet voorstellen dat het programma wilt beogen dat iedereen zich alleen maar zit te ergeren aan de gasten. Dan haak je toch een keertje af. Ik zal eens kijken op de site van Dit was het nieuws of je commentaar kan versturen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Het is Yes-R. 

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven