Entertainment alle pijlers

Victoria Koblenko zegt sorry voor foto

06-04-2021 15:05 779 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/victoria-koblenk ... ~a05a54b4/


jongens, zeg nou zelf, overdrijven is ook een vak he!


Toevallig laatst mijn witte/blanke dochter van 12 heeft de hele zomer met cornrows rondgelopen, haar oudere zus is goed in vlechten en heeft dat eens een middag zitten doen .
nou , is dat dan ook not done? Zijn er werkelijk mensen die dáár aanstoot aan nemen?


i
Oudblond schreef:
08-04-2021 19:40
Zeker niet. Ik geef hiermee aan dat iedere 'groep' op een of andere manier door andere 'groepen' nageaapt wordt. En dat ik daar vooral plaatsvervangende gene bij voel.
In het geval van de Vlaamse accent nadoen ligt dat trouwens wel gevoelig. 'Et pour les Flamands la même chose' was tot eind jaren '60 dagelijkse kost terwijl ze geen toegang tot hoger onderwijs hadden want dat was voorbehouden aan Franstaligen.
Zou je niet zeggen. Walonie lijkt toch echt 't achtergebleven deel van Belgie. Denk dat er meer Vlamingen Frans (en andere talen) spreken dan Waloniers iets buiten 't Frans.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-04-2021 19:40
Zeker niet. Ik geef hiermee aan dat iedere 'groep' op een of andere manier door andere 'groepen' nageaapt wordt. En dat ik daar vooral plaatsvervangende gene bij voel.
In het geval van de Vlaamse accent nadoen ligt dat trouwens wel gevoelig. 'Et pour les Flamands la même chose' was tot eind jaren '60 dagelijkse kost terwijl ze geen toegang tot hoger onderwijs hadden want dat was voorbehouden aan Franstaligen.
Wederom: wat is het punt nu precies? Je spreekt me aan alsof ik ergens gezegd zou hebben dat Belgen nadoen of Belgenmoppen vertellen wel leuk is. En wat is de link met je ogen tot spleetjes trekken? Dat is bovendien niet "na-apen".
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-04-2021 19:47
Wederom: wat is het punt nu precies? Je spreekt me aan alsof ik ergens gezegd zou hebben dat Belgen nadoen of Belgenmoppen vertellen wel leuk is. En wat is de link met je ogen tot spleetjes trekken? Dat is bovendien niet "na-apen".
Wat jij wil.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-04-2021 19:46
Zou je niet zeggen. Walonie lijkt toch echt 't achtergebleven deel van Belgie. Denk dat er meer Vlamingen Frans (en andere talen) spreken dan Waloniers iets buiten 't Frans.
Dat laatste komt door de Franse overheersing. Vlamingen hebben keihard moeten knokken om toegang tot onderwijs en betere banen te krijgen. En toen dat dat eenmaal een beetje voor elkaar was (Leuven Vlaams! '68) gingen die Vlamingen dus met dezelfde drive door terwijl de Franstaligen hun 'knechtjes' voor het zware werk kwijt waren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
08-04-2021 13:29


succes met je viking lives matter groep.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat met die ogen gebeurt toch net zo goed andersom

https://youtu.be/kRGdZxhlIB4
AbsoFabso schreef:
09-04-2021 08:59
Dat met die ogen gebeurt toch net zo goed andersom

https://youtu.be/kRGdZxhlIB4
Da's van alle culturen dat men iets nadoet wat opvallend is aan een andere groep voor de fun om om iets uit te beelden.
Alle reacties Link kopieren
AbsoFabso schreef:
09-04-2021 08:59
Dat met die ogen gebeurt toch net zo goed andersom

https://youtu.be/kRGdZxhlIB4
Ja, echt aan de lopende band.... :frusty:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
09-04-2021 18:53
Ja, echt aan de lopende band.... :frusty:
Ja.
Ik vind het maken van excuses te ver gaan. Maar dat is mijn mening. Tegenwoordig word alles onder één vergrootglas gelegd en er is altijd wel iemand die zich aan gesproken of gediscrimineerd voelt.
Dit topic zou een goede therapie voor Martina Big zijn.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
09-04-2021 20:58
Dit topic zou een goede therapie voor Martina Big zijn.


:HA:

Mag zij eigenlijk wel doen wat zij heeft gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
09-04-2021 20:58
Dit topic zou een goede therapie voor Martina Big zijn.
Wow, ik leef echt onder een steen want ik had nog nooit van deze mevrouw gehoord.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-04-2021 17:08
Wow, ik leef echt onder een steen want ik had nog nooit van deze mevrouw gehoord.
Ik ook nog niet. En achteraf bekeken geloof ik dat ik dat graag zo had gehouden.
Ja, onder het mom what has been seen, cannot be unseen.
fashionvictim schreef:
10-04-2021 17:08
Wow, ik leef echt onder een steen want ik had nog nooit van deze mevrouw gehoord.
Nâh, echt niet?

:proud:

Ik ook niet, zag haar toevallig in een filmpje verschijnen van Botched, jeweetwel met die dr. Paul uit The real Beverly hills houswives.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
10-04-2021 17:53
Nâh, echt niet?

:proud:

Ik ook niet, zag haar toevallig in een filmpje verschijnen van Botched, jeweetwel met die dr. Paul uit The real Beverly hills houswives.
Die ken ik dan weer wel! :) Programma ken ik verder niet hoor.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... dreadlocks

Justin Bieber is nu aan de beurt ivm zijn dreadlocks.

Ik weet nog dat mijn idool Billy Idol, ook dreadlocks had in de jaren 90.
(stond hem overigens vreselijk)
Kan mij niet herinneren dat hij daar veel commentaar op heeft gehad.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Mick Hucknall (simply red) heeft ze ook gehad. En over Rob Verlinde zullen we het maar niet hebben.
pepexx schreef:
27-04-2021 16:55
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... dreadlocks

Justin Bieber is nu aan de beurt ivm zijn dreadlocks.

Ik weet nog dat mijn idool Billy Idol, ook dreadlocks had in de jaren 90.
(stond hem overigens vreselijk)
Kan mij niet herinneren dat hij daar veel commentaar op heeft gehad.

Ik lees dat JB pas 27 is. Op de foto bij het artikel ziet hij eruit als een afgeleefde vieze kerel met dat snorretje en dat vlassige haar. Hopelijk ziet hij er beter uit met dreads.
Ik moest de foto met dreads even opzoeken. Nee, dan ziet hij er nog steeds uit als een afgeleefde kerel van 40 maar dan met dreads.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
27-04-2021 16:55
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... dreadlocks

Justin Bieber is nu aan de beurt ivm zijn dreadlocks.

Ik weet nog dat mijn idool Billy Idol, ook dreadlocks had in de jaren 90.
(stond hem overigens vreselijk)
Kan mij niet herinneren dat hij daar veel commentaar op heeft gehad.
Ooohhhhh dat wist ik niet van Billy. Ik heb het gelijk opgezocht. Staat hem inderdaad niet. En nooit gedoe over geweest. Maar in die tijd liepen zoveel mannen en vrouwen met dreads. Ook in de jaren 80 toen er een Bob Marley revival was. Maar ik begrijp dat ook dreads "not done" zijn? Gelukkig heb ik zelf niet de ambitie om mijn haar in dreads te dragen anders had ik blijkbaar een probleem.
manonna wijzigde dit bericht op 30-04-2021 11:07
0.12% gewijzigd
Manonna schreef:
29-04-2021 12:23
Ooohhhhh dat wist ik niet van Billy. Ik heb het gelijk opgezocht. Staat hem inderdaad niet. En nooit gedoe over geweest. Maar in die tijd liepen zoveel mannen en vrouwen met dreads. Ook in de jaren 80 toen er een Bob Marley revival was. Maar ik begrijp dat ook dreads "not done" zijn. Gelukkig heb ik zelf niet de ambitie om mijn haar in dreads te dragen anders had ik blijkbaar een probleem.
Ik heb die ambitie ook niet, maar ik ken wel mannen - witte mannen - met van die lange dreads. Het is een bepaald type man: sportief, gespierd, spiritueel, outdoor-achtig, ik weet niet hoe je dat omschrijft. Op mijn sportschool lopen er een paar rond, ze hebben echt lange dreads en niet voor een paar weken (zoals Justin Bieber, denk ik) maar als vaste haardracht, al jaren lang. Ik denk niet dat deze mannen zich laten beïnvloeden door deze discussie, die dreads zijn volgens mij onderdeel van hun identiteit.
samarinde schreef:
29-04-2021 12:37
Ik heb die ambitie ook niet, maar ik ken wel mannen - witte mannen - met van die lange dreads. Het is een bepaald type man: sportief, gespierd, spiritueel, outdoor-achtig, ik weet niet hoe je dat omschrijft. Op mijn sportschool lopen er een paar rond, ze hebben echt lange dreads en niet voor een paar weken (zoals Justin Bieber, denk ik) maar als vaste haardracht, al jaren lang. Ik denk niet dat deze mannen zich laten beïnvloeden door deze discussie, die dreads zijn volgens mij onderdeel van hun identiteit.
Ja, dat zijn niet alleen mannen. Vrouwen ook. Ze doen aan yoga en dragen harembroeken.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
09-04-2021 20:58
Dit topic zou een goede therapie voor Martina Big zijn.
8-.

Dacht dat die Rachel Dolezal al helemaal van het paadje was maar deze slaat alles.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven