Entertainment alle pijlers

Goedkoop

04-06-2007 16:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga volgende week samen wonen en ik/we vroegen ons af bij welke firme we het beste en het voordeligst ons telefoon/internet abbonement kunnen afsluiten?We hebben allebei helemaal geen verstand wan dit soort zaken dus was benieuwd hoe jullie dat geregeld hebben!liefs Zaria
Alle reacties Link kopieren
Hopen dat je buren onbeveiligd wireless internet hebben. Kost je geen drol! En dan bellen via Skype, kost je ook geen drol.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je dat niet kan doen, misbruik maken van je buren.



Je moet gewoon diverse bedrijven bellen, of in de bieb op internet kijken. Ik heb het laatst gedaan. Normaal betaalde ik meer dan 100 euro per maand. Ik heb nu letterlijk onbeperkt internet en telefoon. Telefoon alleen na 20.00 uur gratis en het weekend gratis voor 19,95 bij Tele2. Tv kan je er ook bij doen maar ik moet wachten dat mijn abonnement voor digitenne afgelopen is.



Wij weten niet hoevaak je internet of belt. Samen het bespreken met zo'n firma kom je tot een product wat bij jullie past. En weet je ook bijv voor hoeveel meer je altijd onbeperkt kan bellen, naar jullie behoeften.



Even bellen of op internet bellen. Skype gebruik ik ook wel, maar niet alle bedrijven kan je met Skype bellen.
Alle reacties Link kopieren


Ik vind dat je dat niet kan doen, misbruik maken van je buren.



Dat vind ik ook hoor!! Ik heb ook nergens gezegd dat ik dat wel vind kunnen, maar het is wel het goedkoopste!
Alle reacties Link kopieren
Geen beschuldiging naar jou toe hoor Duploo!!! Ik snapte je, en het klopt ook dat het goedkoop is. En het is natuurlijk aan die mensen om hun internet te beschermen maar wat als je het niet weet. Ik ben er ook toevallig achter gekomen. Maar mensen kunnen erg erdoor in de problemen komen. Vandaar dat ik het niet correct zou vinden om gebruik te maken van buren. Tenzij in overleg. Ik ken mensen (buren) die het doen. Maar of het goedkoop is? De ene moeten dag en nacht hun pc/internet laten aanstaan. Lijkt mij qua stroom ook niet goedkoop. En de afschrijving van je pc. Uiteindelijk kregen ze ook nog ruzie. Nee ik ben ooit benaderd door buren of ze het samen mochten doen maar ik heb vriendelijk nee gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je er iets aan hebt. Een paar maanden geleden had ik ook een vraag hierover. Heb ik gesteld bij Media. Ik heb het topic voor je geuped. Zie Media.



Topic;



Tussen de bomen het bos niet meer zien. Tv, internet en telefoon ineen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven