Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3 - 2021

08-04-2021 13:37 17 berichten
Als guilty pleasure heb ik in het verleden ontzettend genoten van K2 zoekt K3 en K3 zoekt K3. En nu komt er een nieuw tv programma om een vervanger voor Klaasje te zoeken. Wie gaat ook kijken?

De audities voor het nieuwe lid van K3 beginnen vanaf eind april, begin mei. In Nederland en Vlaanderen zullen zangeressen en zangeressen strijden om een plek in de groep, maakte Studio 100 maandag bekend.

De afgelopen weken hebben in totaal 22.690 mensen zich aangemeld om de opvolger van Klaasje Meijer te worden. Uit dat aantal wordt door Studio 100 een voorselectie gemaakt. Mensen worden voor eind april uitgenodigd voor de audities. Hoeveel deelnemers uiteindelijk voor een jury verschijnen, is nog niet duidelijk. Marthe De Pillecyn en Hanne Verbruggen, de twee overgebleven K3-leden, zullen nauw betrokken zijn bij het kiezen van hun nieuwe collega.

Kandidaten die door de auditieronde komen, krijgen een plekje in het geplande tv-programma. Zenders VTM en SBS6 onderzoeken of ze samen, net zoals ruim vijf jaar geleden bij K3 zoekt K3, een televisieprogramma kunnen maken over de zoektocht. Daarover wordt binnenkort meer bekendgemaakt.


Bron: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ende-maand
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ga kijken! Ook enorme guilty pleasure voor mij, en zo ongeveer de enige die man ook mee wil kijken :proud:
Jeej leuk!

Ik heb ook geen idee waarom ik dit precies zo leuk vind. Ik was zelf nooit de doelgroep van K3 en heb ook geen kinderen. Toch vind ik het op de een of andere manier fascinerende tv :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik wel moet meekijken met mijn dochters. Ze zijn nu wel iets ouder maar altijd grote fans geweest. mijn oudste baalde dat ze zich nog niet mocht inschrijven voor de audities.... Ze is 10.... :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
zangeressen en zangeressen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit ook volgen! Ik heb K3 zoekt K3 ook gekeken en kijk stiekem nog wel eens fragmenten terug. Ook van de vorige K2 zoekt K3 trouwens. :P
Alle reacties Link kopieren
Er mogen dit keer ook jongens mee doen. Ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt met sommige liedjes :P .

Ik wil een jurkje dat swihingt.
Dat wiegt in de wihind...

:proud:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken!
Ben heel erg benieuwd.
Heb niet zoveel feeling er meer mee voor mij was toch de oude (eerste!) K3 de "echte". Maar ik heb beide talentenjachten gezien dus ben wel benieuwd wat er nu uit komt.
Ik vond het toch zo opvallend de vorige keren dat zowel Josje als de drie nieuwe meiden perfect in het plaatje van de blonde de bruin- en de roodharige pasten. Ik denk dat er door deze tijdsgeest van inclusiviteit meer aandacht is voor wie zich kan en mag aanmelden maar het zal me benieuwen of een man bijvoorbeeld ook echt kans maakt.
Ik had juist het gevoel: alweer? Kunnen ze niet wat anders bedenken :$

Maar blijkbaar ook liefhebbers dus. Wat mij betreft hadden ze na het vertrek van het oorspronkelijke clubje wel kunnen stoppen, vind ze niet net zo leuk meer. (En was vroeger wel grote fan van K3 dus)
Baileyslife schreef:
08-04-2021 17:14
Ik had juist het gevoel: alweer? Kunnen ze niet wat anders bedenken :$

Maar blijkbaar ook liefhebbers dus. Wat mij betreft hadden ze na het vertrek van het oorspronkelijke clubje wel kunnen stoppen, vind ze niet net zo leuk meer. (En was vroeger wel grote fan van K3 dus)
Ben je gek, dat verdienmodel er achter joh! :-D

Ik heb ook gelezen dat die meiden niet bijster veel verdienen. Des te meer ze binnenharken voor onze Gertje.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
08-04-2021 17:22
Ben je gek, dat verdienmodel er achter joh! :-D

Ik heb ook gelezen dat die meiden niet bijster veel verdienen. Des te meer ze binnenharken voor onze Gertje.
Heb ik ook eens gelezen.
En inderdaad Studio 100 is nog altijd booming.

En eigenlijk gun ik Gert dat wel.
Ondanks dat K3 natuurlijk vroeger niet van Studio 100 was.
Maar zo'n imperium bereiken terwel je begonnen bent als omroeper met handpop. Respect!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Miquel Wiels. En heus niet alleen omdat hij de eenmansbegeleidingsband is van Even tot Hier. :P Ik hoop dat hij er weer bij is, maar dat zal haast wel.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga ook weer kijken! De voorgaande versies waren ook een guilty pleasure van mij. Waarom weet ik eigenlijk niet. Mogen ze dit keer wel Gerard Joling skippen als presentator. Niels Destadsbader mag dan wel weer terugkomen. En uiteraard moet Miquel erin
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt het nieuwe 'opblijf programma' voor mijn dochter van 5 denk ik. Ik heb er nu al zin in :heart:
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
08-04-2021 22:59
Dit wordt het nieuwe 'opblijf programma' voor mijn dochter van 5 denk ik. Ik heb er nu al zin in :heart:
Ja dit ga ik ook zeker kijken met onze kleuter!
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
08-04-2021 18:01
Ik ben fan van Miquel Wiels. En heus niet alleen omdat hij de eenmansbegeleidingsband is van Even tot Hier. :P Ik hoop dat hij er weer bij is, maar dat zal haast wel.
Dat zal inderdaad niet:
Miguel Wiels houdt het na 23 jaar, 248 liedjes en 22 albums voor gezien als componist van meidengroep K3. Dat laat de Vlaamse liedjesschrijver weten op Instagram
Telegraaf

Ik denk dan toch een compleet nieuw geluid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven