Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Cool :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg je het weer zo snel gefröbeld ;-D

Dank!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Joehoe! Lekker actuele plaatjes weer! Alleen vallen er straks geen kruizen te zetten😁
Alle reacties Link kopieren
:hello:
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/achterklap/6126645/ba ... akker.html

Ik herhaal even mijn posting uit deel 5 omdat hij hier bij de plaatjes past.
Barry is het niet eens met de taakstraf.

Complimenten, Maleficent!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
10-04-2021 15:16
Hoe krijg je het weer zo snel gefröbeld ;-D

Dank!
Grafisch vormgever. Maar de plaatjes komen van Ditjes en datjes hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/04/ach ... eeghorror/

Kennelijk hebben geurstokjes op toiletpapier gelekt en als je dan gaat afvegen gebeurt er meer dan geurige billen...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeeeerlijk op een regenachtige zaterdagmiddag! Dank Maleficent.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Herhaling uit vorige topic, maar omdat ik benieuwd ben of en wat jullie hier van vinden:

Ik zag gisteren dat Eloise (die gravin) weer eens op de cover van een roddelblad stond. Als je naar de foto's kijkt, heel onscherp, dan krijg je direct de indruk dat een fotograaf haar is gevolgd na een tip van een ander ofzo. Hoewel ik geen fan ben van de monarchie (achterhaald, middeleeuws en grondwettelijk ondemocratisch maar goed; de meerderheid wil dit blijkbaar) merk ik wel dat ik dit soort dingen toch niet echt oké vind.

Ik ben geen moraalridder maar ik dacht wel toen ik in de supermarkt dat blad doorbladerde van: dit is een meisje van een jaar of 19 en die is aan het studeren, bezig zichzelf te leren kennen en haar identiteit aan het vinden (behalve dat ze van oranje met d'r achternaam heet). Gun haar dat en ga niet alles wat zij onderneemt vanuit de bosjes vastleggen. Ze is ook op instagram actief maar dat is eigen keuze vind ik. Daarvan kun je zeggen: dan zoek je bepaalde aandacht/belangstelling op. Heel veel mensen hebben een instagram account. Daar bepaal je nog altijd wel zelf wat je wel en niet laat zien. Deze foto's in dat blad waren van rondhangen met vrienden en een sigaretje roken. Ik vind het altijd wel dubbel met bn'ers die dan klagen over de media-aandacht en de roddelpers terwijl ze ook van diezelfde pers leven. Wees dan gewoon niet hypocriet en accepteer je lot dan. Of stop met hele tijd aandacht zoeken. Maar dit is nog een jong meisje die zelf niet om de aandacht vraagt. Hoe dat roddelblad haar huge op de voorpagina met allerlei belerende teksten plaatst vind ik niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/relatiepr ... a-de-jong/

Over dat Gilly uit de Insta's is gehaald en dat hij momenteel in de bak zit.
Never a dull moment bij Samantha.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Dacht even dat het oude topic een update had gehad qua plaatjes o_o :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vond indertijd al zo raar dat men zo'n ophef maakte over dat Eloise met een sigaretje 'betrapt' werd. Hallo, welkom in de wondere wereld van de Royals, die ook wel eens een wijntje drinken, biertje nemen, sigaretje roken en misschien wel eens een jointje hebben gerold.
Eloise laat gewoon graag een deel van haar leven zien zoals zovelen dat willen, bekend of onbekend, maar ik heb soms het idee dat zij meer dan anderen onder een vergrootglas ligt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
10-04-2021 15:32
Dacht even dat het oude topic een update had gehad qua plaatjes o_o :popcorn:
En dooorrrr :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic om te lezen :popcorn: en ik geniet weer van het mooie plaatje in de OP Maleficent. Hoe doe je dat toch zo snel.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee, lekker topic!
Ordinaire tvp
Ik vind het echt belachelijk dat Eloise in de roddelbladen staat. Dat meisje is 19, laat haar lekker met rust!

En mooie openingspost Maleficient!
Alle reacties Link kopieren
:-D

Lekker genieten weer
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
10-04-2021 15:50
En dooorrrr :cheer:
:lol: je weet zelf :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
10-04-2021 16:01
Hoe doe je dat toch zo snel.
Photoshop :)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Top op!
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP weer!! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven