Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee. De OP is inderdaad weer erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik las in het vorige topic ook over hoe Olcay op social media het ziekteproces van haar partner Ruud de Wild toont. Ik denk dat daar ook over is nagedacht. Olcay is de afgelopen jaren meermaals negatief in het nieuws gekomen ivm financiële kwesties mbt bedrijven die zij had. Ik denk dat haar manager haar dan influistert wat ze wel en niet over de ziekte van haar partner moet tonen om zo toch ook weer het merk Olcay Gulsen opnieuw op de kaart te zetten en het smetje van SuperTrash weg te poetsen. Klinkt mssn heel hard maar ik denk echt dat het in de entertainmentindustrie zo werkt.
Alle reacties Link kopieren
aardbei35 schreef:
10-04-2021 18:16
Ik las in het vorige topic ook over hoe Olcay op social media het ziekteproces van haar partner Ruud de Wild toont. Ik denk dat daar ook over is nagedacht. Olcay is de afgelopen jaren meermaals negatief in het nieuws gekomen ivm financiële kwesties mbt bedrijven die zij had. Ik denk dat haar manager haar dan influistert wat ze wel en niet over de ziekte van haar partner moet tonen om zo toch ook weer het merk Olcay Gulsen opnieuw op de kaart te zetten en het smetje van SuperTrash weg te poetsen. Klinkt mssn heel hard maar ik denk echt dat het in de entertainmentindustrie zo werkt.

Dat denk ik ook. En ik vind zo’n update ook wat anders dan een wegrijdende ambulance filmen waar je zoon (van Conny B, dat joch is zelf toch geen BN’er, alleen de zoon van?’) in ligt en dat dan op instagram zetten.

Ruud de wild is een bekend persoon, post regelmatig zelf wat op social media. Hij is open geweest over zijn ziekte en operatie, kan me voorstellen dat je fans/volgers dan ook willen weten hoe het gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
10-04-2021 18:20
Dat denk ik ook. En ik vind zo’n update ook wat anders dan een wegrijdende ambulance filmen waar je zoon (van Conny B, dat joch is zelf toch geen BN’er, alleen de zoon van?’) in ligt en dat dan op instagram zetten.

Ruud de wild is een bekend persoon, post regelmatig zelf wat op social media. Hij is open geweest over zijn ziekte en operatie, kan me voorstellen dat je fans/volgers dan ook willen weten hoe het gaat.
Connie moet af en toe van zich laten horen, want anders wordt ze vergeten, is ze voor de entertainment branche een nobody en van geen inkomen kan de schoorsteen ook bij haar niet roken. Dan zou ze hard interen op haar vermogen en wat wel vaker bij de elite voorkomt is dat het hun angst is om in vermogen minder waard te zijn naar de buitenwereld.

Dat Ruud zelf dingen post op social media mbt z'n ziekte moet ie van mij zelf weten, maar bij Olcay heb ik intussen de indruk dat zij nu haar privéleven op social media aan het uitventen is om zichzelf te promoten en een positiever imago te creëren. En dan komt de situatie van Ruud, hoe oneerbiedig dit ook mag overkomen, best wel goed uit. Ik denk dat er werkelijk niets oprechts is aan Olcay d'r berichtgeving. Daar vind ik haar, hoewel ik haar niet persoonlijk ken, toch weer nét iets te gehaaid voor. Ik hoop btw echt voor Ruud dat ie weer beter wordt. Kanker lijkt me echt een rotziekte.
tvp :popcorn:
Ik heb laatst de podcast van Ruud de Wild geluisterd met Connie Witteman. Wat een rare vrouw vind ik dat!
Ze wil absoluut geen diva genoemd worden maar dat strookt niet echt met hoe ze zich opstelt in het gesprek.
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
10-04-2021 18:45
Ik heb laatst de podcast van Ruud de Wild geluisterd met Connie Witteman. Wat een rare vrouw vind ik dat!
Ze wil absoluut geen diva genoemd worden maar dat strookt niet echt met hoe ze zich opstelt in het gesprek.
Is aandachttrekkerij en eigenlijk heel passief agressief. Door zoiets te zeggen probeert ze afstand te nemen van mensen die volgens haar juist een diva zijn om zo zichzelf te kunnen profileren. Heel ziek wereldje dat van de "bn'ers" :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Het kwam op mij heel onsympathiek over ja. Terwijl ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar haar was, omdat je al wel een beeld van haar gevormd hebt maar dat komt uit de media.
Maar het werd niet beter zeg maar 😬
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Die Connie is niet wijs. Je zoon in de ambulance en ze gaat ook nog op reacties van bekende Nederlanders reageren.
Alle reacties Link kopieren
Oh man, er was al een nieuw topic!

Wat een tóp OP weer, Male!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Even heel iets anders, ik zie steeds op Insta dat de jongste kinderen van Anouk kennelijk allemaal de naam van Dominique hebben of gebruiken. Ik denk dat niemand had verwacht dat juist die superjonge jongen zo'n blijvertje zou blijven, wat leuk voor haar en fijn voor de kinderen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
10-04-2021 18:54
Het kwam op mij heel onsympathiek over ja. Terwijl ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar haar was, omdat je al wel een beeld van haar gevormd hebt maar dat komt uit de media.
Maar het werd niet beter zeg maar 😬
Ik had precies hetzelfde!
Ik kom haar regelmatig nog weleens tegen, en vroeger ook nog wel met haar in aanraking geweest, en mijn beeld over haar is nog steeds negatief na het beluisteren van de podcast.
Ze roept hard dat ze zoooo normaal is maar ondertussen gedraagt ze zich echt als een enorme diva. Ze vindt zichzelf ge wel dig!
Alle reacties Link kopieren
Lotte35
zaterdag 10 april 2021 om 11:45

apppie schreef: ↑10-04-2021 11:41
Ik denk het ook, hij heeft de typische snuifkop.


Ik heb totaal geen ‘verstand’ van drugs, wat is dan precies een snuifkop?
Ik zou echt verbijsterd zijn als het waar zou blijken te zijn.
Misschien heel naïef.


Eens.
Alle reacties Link kopieren
Present!
Alle reacties Link kopieren
Ik word trouwens ook wel moe van al die berichten over prins philip. nu weten we wel een keer dat een 99-jarige oude man van ouderdom is gestorven :bonk:
Alle reacties Link kopieren
aardbei35 schreef:
11-04-2021 00:00
Ik word trouwens ook wel moe van al die berichten over prins philip. nu weten we wel een keer dat een 99-jarige oude man van ouderdom is gestorven :bonk:
De BBC heeft zelfs een klachtenlijn geopend omdat zoveel Britten vonden dat er teveel over op tv was. Dat verbaasde me eigenlijk wel want ik had altijd het idee dat ze daar enorm koningsgezind zijn.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-04-2021 21:45
Even heel iets anders, ik zie steeds op Insta dat de jongste kinderen van Anouk kennelijk allemaal de naam van Dominique hebben of gebruiken. Ik denk dat niemand had verwacht dat juist die superjonge jongen zo'n blijvertje zou blijven, wat leuk voor haar en fijn voor de kinderen.
Klopt. Het is ook zó'n lekker ding en heel leuke jongen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
aardbei35 schreef:
11-04-2021 00:00
Ik word trouwens ook wel moe van al die berichten over prins philip. nu weten we wel een keer dat een 99-jarige oude man van ouderdom is gestorven :bonk:

Ik denk dat het nu veel meer in het nieuws is dan dat het normaal zou zijn, door het recente interview met Harry en Meghan.
Hij was net opgenomen in het ziekenhuis toen het werd uitgezonden, dat vonden veel mensen respectloos.

Fijn, een nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
aardbei35 schreef:
10-04-2021 18:16
Ik las in het vorige topic ook over hoe Olcay op social media het ziekteproces van haar partner Ruud de Wild toont. Ik denk dat daar ook over is nagedacht. Olcay is de afgelopen jaren meermaals negatief in het nieuws gekomen ivm financiële kwesties mbt bedrijven die zij had. Ik denk dat haar manager haar dan influistert wat ze wel en niet over de ziekte van haar partner moet tonen om zo toch ook weer het merk Olcay Gulsen opnieuw op de kaart te zetten en het smetje van SuperTrash weg te poetsen. Klinkt mssn heel hard maar ik denk echt dat het in de entertainmentindustrie zo werkt.
Thanx Male dit nieuwe topic! :popcorn:

Eens hoor. Olcay komt een beetje berekenend en gehaaid over. Ze weet goed hoe het voor haar werkt.
Laatst gaf ze flink kritiek over haar tijd bij RTL Boulevard. Kwam er op neer dat het presenteren van dat programma en het roddelen over Showbizz collega's helemaal niet haar ding was. Het programma was allemaal vooropgezet met weinig eigen inbreng bladiebla. Zo'n programma zou ze nooit meer doen....
Wel een beetje schijnheilig om dit achteraf te zeggen, aangezien ze door RTL Boulevard na haar faillisement weer een goed inkomen had alsook weer op de kaart stond in het Showbizzwereldje. Het heeft haar kansen geboden om dooorrrr te gaan vanuit de Fashion branch. Daarna heeft ze andere programma's gepresenteerd en is ze overgestapt naar SBS. RTL directeur Peter van de Vorst was ook not amused en schijnt haar hierover te hebben aangesproken.

De laatste tijd toont ze wel meer haar zachte kwetsbare kant. Ze heeft best een getroubleerde jeugd gehad en is vanuit haar achtergrond wel een enorme doorzetter.
Alle reacties Link kopieren
aardbei35 schreef:
11-04-2021 00:00
Ik word trouwens ook wel moe van al die berichten over prins philip. nu weten we wel een keer dat een 99-jarige oude man van ouderdom is gestorven :bonk:
Ik vond die klagende Britten wel een beetje overtrokken. True, er is een overkill op dit moment, maar over een week is het voorbij. En die man is wel 99 geworden en de man van de Queen, dus al die aandacht - hoe overkill ook - is niet geheel onlogisch.
Dan denk ik: je mist een film of een aflevering van iets, vergaat de wereld? Nee. Die is ook niet vergaan met het overlijden van Philip, al zal Elizabeth daar nu even wat genuanceerder over denken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Connie heeft een berichtje op Instagram geplaatst dat het filmpje niet door haar gemaakt is maar dat zij het heeft ontvangen.
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven