Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
fashionvictim schreef:
11-04-2021 21:25
Dit is toch super oud nieuws? Dit is die klusjesman ofzo die bij haar de keuken kwam verbouwen of iets in die geest. Die had ze nog geen week nadat Peter Buwalda haar gedumpt had volgens mij.
Dat had ik gemist.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
11-04-2021 21:25
Dit is toch super oud nieuws? Dit is die klusjesman ofzo die bij haar de keuken kwam verbouwen of iets in die geest. Die had ze nog geen week nadat Peter Buwalda haar gedumpt had volgens mij.
Ja, heel oud. Dat stuk uit de Jan is ook van 2018. En toen was ze dus al een jaar met hem. Hoes!
Henk-en-Roelie schreef:
11-04-2021 21:35
Jee, hoe doet die Suzanne dat?
Echt he? Lees net van FV dat deze er al een week na de vorige was.
Ze kan geen dag alleen zijn maaaar deze keer pakte ze het anders aan hoor.
Lorelai schreef:
11-04-2021 21:38
Ja, heel oud. Dat stuk uit de Jan is ook van 2018. En toen was ze dus al een jaar met hem. Hoes!
Voor mij en vast ook voor anderen is dit nieuws 😆😅
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die mensen niet, dus voor mij is het ook nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Hij is toch ook Marokkaans ofzo? Volgens mij heet hij iets van Houssein en is hij Marokkaan of Algerijn of iets in die geest. En toen ze hem leerde kennen was hij gewoon echt de klusjesman.

Dat verhaal over de ex Pieter wordt ook met het jaar erger, ze maakt dat huwelijk met terugwerkende kracht steeds slechter.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Peter Pannenkoek heeft het bij Humberto ineens over het Vivaforum.

Hai Peter! :hello:
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
11-04-2021 22:10
Hahaha, Peter Pannenkoek heeft het bij Humberto ineens over het Vivaforum.

Hai Peter! :hello:
Wat leuk! :)

gaat ook even zwaaien :hello:
fashionvictim schreef:
11-04-2021 22:04
Hij is toch ook Marokkaans ofzo? Volgens mij heet hij iets van Houssein en is hij Marokkaan of Algerijn of iets in die geest. En toen ze hem leerde kennen was hij gewoon echt de klusjesman.

Dat verhaal over de ex Pieter wordt ook met het jaar erger, ze maakt dat huwelijk met terugwerkende kracht steeds slechter.
Zo praat ze toch ook over die Peter B?
Van grote liefde naar klootzak.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 22:19
Zo praat ze toch ook over die Peter B?
Van grote liefde naar klootzak.
Ik vind haar soms ontzettend naar schrijven over haar kinderen.
Het zal vast allemaal heel taboedoorbrekend zijn hoor, aangeven dat je heeeel veel tijd voor jezelf nodig hebt en dat je opvoeden zo moeilijk vindt en dat de kinderen nog steeds naar doen vanwege haar vlucht uit huis. Ik vind het alleen iets wat je bespreekt met een goede vriendin ofzo, niet deelt met de hele wereld.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
11-04-2021 22:27
Ik vind haar soms ontzettend naar schrijven over haar kinderen.
Het zal vast allemaal heel taboedoorbrekend zijn hoor, aangeven dat je heeeel veel tijd voor jezelf nodig hebt en dat je opvoeden zo moeilijk vindt en dat de kinderen nog steeds naar doen vanwege haar vlucht uit huis. Ik vind het alleen iets wat je bespreekt met een goede vriendin ofzo, niet deelt met de hele wereld.

Suzanne Rethans, daar zat toch altijd al een randje aan? Voor ze met Pieter was schreef ze al ergens columns, in de viva of de tina of de hitkrant ofzo?
tvp
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
11-04-2021 22:27
Ik vind haar soms ontzettend naar schrijven over haar kinderen.
Het zal vast allemaal heel taboedoorbrekend zijn hoor, aangeven dat je heeeel veel tijd voor jezelf nodig hebt en dat je opvoeden zo moeilijk vindt en dat de kinderen nog steeds naar doen vanwege haar vlucht uit huis. Ik vind het alleen iets wat je bespreekt met een goede vriendin ofzo, niet deelt met de hele wereld.
Ja, echt afschuwelijk. Maar goed, dit is dezelfde doos die zichzelf een goede moeder vond omdat ze een abortus had laten plegen en zelfs beweerde dat dat haar een bétere moeder maakte dan anderen die wel hun kind hadden gekregen.

Sindsdien heb ik altijd een spuughekel aan haar gehad.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
11-04-2021 22:10
Hahaha, Peter Pannenkoek heeft het bij Humberto ineens over het Vivaforum.

Hai Peter! :hello:
Ja, ik hoorde het ook. Die schrijft en leest hier natuurlijk mee om inspiratie op te doen voor sketches. ;-D
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
11-04-2021 22:10
Hahaha, Peter Pannenkoek heeft het bij Humberto ineens over het Vivaforum.

Hai Peter! :hello:


Wat zei hij?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
11-04-2021 21:17
Als een man zo tegen mijn kinderen praat kan hij meteen opbokken.
Idd ze weet ze wel uit te zoeken :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
11-04-2021 22:04
Hij is toch ook Marokkaans ofzo? Volgens mij heet hij iets van Houssein en is hij Marokkaan of Algerijn of iets in die geest. En toen ze hem leerde kennen was hij gewoon echt de klusjesman.

Dat verhaal over de ex Pieter wordt ook met het jaar erger, ze maakt dat huwelijk met terugwerkende kracht steeds slechter.
Oeh wat vind ik deze vrouw toch vreselijk. Goh, dus nu schrijft ze weer voor de Telegraaf? Ik had al een tijdje geleden gelezen dat ze er bij de JAN was uitgekickt (waar ze ook weer heel zielig over deed want huuuh te oud en niet eerlijk blablabla).
Nou, fijn voor d'r. Kan ze nu in de Telegraaf weer haar hele verleden uitmelken over de rug van haar ex-man.
:facepalm:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
11-04-2021 22:32
Suzanne Rethans, daar zat toch altijd al een randje aan? Voor ze met Pieter was schreef ze al ergens columns, in de viva of de tina of de hitkrant ofzo?
Ja, VIVA inderdaad. Toen vond ik het ook al zo'n aanstellerige doos.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/vrouw/16643549 ... huldgevoel

En ze gaat dus nog steeds over de grenzen van haar kinderen . Maar ach dat gaat wel weer voorbij .
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-04-2021 12:50
Oeh wat vind ik deze vrouw toch vreselijk. Goh, dus nu schrijft ze weer voor de Telegraaf? Ik had al een tijdje geleden gelezen dat ze er bij de JAN was uitgekickt (waar ze ook weer heel zielig over deed want huuuh te oud en niet eerlijk blablabla).
Nou, fijn voor d'r. Kan ze nu in de Telegraaf weer haar hele verleden uitmelken over de rug van haar ex-man.
:facepalm:
Ze melkte haar scheidingsverhaal ook uit in het 50+ blad Saar. Een blad voor hippe 50 plus vrouwen waarin ze aangaf zure reacties te hebben gekregen op de Facebookpagina van Saar. Vond ze niet zo leuk want haar stukjes zijn grappig en ironisch bedoeld, terwijl de zure vrouwen haar columns letterlijk nemen. Met Saar is ze onlangs gestopt omdat ze nu een wekelijkse columnn in de Telegraaf heeft. Ex Pieter komt er weer niet goed vanaf als ex. Peter Buwalda viel uiteindelijk ook tegen omdat ie in hun relatie haar kinderen niet trok. Met Housin de bronstige klusjesman (zo beschrijft ze hem in de Saar) heeft ze nog steeds een relatie en daarmee is ze blij.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is die scheiding wel niet geleden inmiddels? Als ik Pieter was zou ik zo klaar met haar zijn vanwege dat eeuwige uitventen van zijn privéleven en dat van hun kinderen. Ik kan me heel goed voorstellen dat in de kring van Pieter zij wel echt bekend staat als de drama-ex waar hij nooit aan had moeten beginnen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
12-04-2021 13:10
Ze melkte haar scheidingsverhaal ook uit in het 50+ blad Saar. Een blad voor hippe 50 plus vrouwen waarin ze aangaf zure reacties te hebben gekregen op de Facebookpagina van Saar. Vond ze niet zo leuk want haar stukjes zijn grappig en ironisch bedoeld, terwijl de zure vrouwen haar columns letterlijk nemen. Met Saar is ze onlangs gestopt omdat ze nu een wekelijkse columnn in de Telegraaf heeft. Ex Pieter komt er weer niet goed vanaf als ex. Peter Buwalda viel uiteindelijk ook tegen omdat ie in hun relatie haar kinderen niet trok. Met Housin de bronstige klusjesman (zo beschrijft ze hem in de Saar) heeft ze nog steeds een relatie en daarmee is ze blij.
Oja, dat is waar ook! Ik volg Saar op Facebook en daar had ik haar tenenkrommende verhaal wat inmiddels heel Nederland kent ook al weer eens voorbij zien komen. En het was natuurlijk niet de bedoeling dat mensen kritisch zouden zijn in de comments. Het is me nooit opgevallen dat die stukjes "grappig en ironisch" waren eigenlijk. Ik lees altijd alleen maar heel veel zelfbeklag en navelgestaar en wijzen naar anderen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 13:15
Hoe lang is die scheiding wel niet geleden inmiddels? Als ik Pieter was zou ik zo klaar met haar zijn vanwege dat eeuwige uitventen van zijn privéleven en dat van hun kinderen. Ik kan me heel goed voorstellen dat in de kring van Pieter zij wel echt bekend staat als de drama-ex waar hij nooit aan had moeten beginnen.
Inderdaad, wat een genante vertoning.
En die vent die ze nu heeft, die Hoes, daar begrijp ik al helemaal niets van. Elke weldenkende man zou toch heeeeeel hard wegrennen als ie haar voorgeschiedenis kent?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 13:15
Hoe lang is die scheiding wel niet geleden inmiddels? Als ik Pieter was zou ik zo klaar met haar zijn vanwege dat eeuwige uitventen van zijn privéleven en dat van hun kinderen. Ik kan me heel goed voorstellen dat in de kring van Pieter zij wel echt bekend staat als de drama-ex waar hij nooit aan had moeten beginnen.
O vreselijk inderdaad, hoe zij hem omschreef toen ze met die wilde schrijver wat had, want ze had nu meerdere keren per dag seks en ze vergeleek haar ex Pieter met Hollandse Kost en haar nieuwe vlam met exotisch eten.
Dan denk ik; ja dat is nogal logisch dat het allemaal wat minder wild en heftig is als je 3 kleine kinderen in huis hebt, en daar was je overigens zelf ook bij. Maar goed, als de kinderen later volwassen zijn dan zullen ze het vast fijn vinden om te lezen dat haar liefdesleven zoveel belangrijker was dan het gezinsleven en alles met de hele wereld daarover deelde en hun vader affikte en openlijk schreef hoe zwaar de last van kinderen soms is voor haar.

Maar ja, blije moeder, blije kinderen toch?

Of nee toch niet, in dit geval.
maleficent wijzigde dit bericht op 12-04-2021 13:23
4.96% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 13:15
Hoe lang is die scheiding wel niet geleden inmiddels? Als ik Pieter was zou ik zo klaar met haar zijn vanwege dat eeuwige uitventen van zijn privéleven en dat van hun kinderen. Ik kan me heel goed voorstellen dat in de kring van Pieter zij wel echt bekend staat als de drama-ex waar hij nooit aan had moeten beginnen.
Ja echt he? Het is gewoon al jaaaaren geleden en ze heeft het wel over de vader van haar 3 kinderen. Die ex heeft toch maar mooi de kinderen opgevangen omdat zij jeuk aan d'r kruis had en al snel ging inwonen bij die schrijver. Man en de kinderen achtergelaten, want mevrouw had behoefte aan een eigen leven, tijd en ruimte.... Haar stukjes mogen 'ironisch' bedoeld zijn maar dan kun je ook zure reacties verwachten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven