Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Alle reacties Link kopieren
Zouden ze nou echt niet in zien dat mensen hun onderhand gaan uitkotsen?Vooral in deze tijd.
Dat vreemdgaan en dat gehakketak is al een ding maar die vakanties steeds en die regels trotseren en dat allemaal etaleren met een brede (letterlijk) oogverblindende lach.
Zijn vader was dan niet moeder's mooiste en een drankorgel met zware botten maar die man kon nog wel wat zingen, in principe.
Deze jonge hond niet, in mijn oren.
En die foto's zijn zó fout.
Ze zien er uit alsof ze verkleed zijn voor een foute party.
Je kon't altaid nog bakker worre
Bridget geeft die Duitse lover niet echt veel krediet.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-04-2021 00:20
Bridget geeft die Duitse lover niet echt veel krediet.
Nou inderdaad :roll:
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-04-2021 00:20
Bridget geeft die Duitse lover niet echt veel krediet.
Klinkt als een typische Duitser...
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-04-2021 00:20
Bridget geeft die Duitse lover niet echt veel krediet.
Ja, het klinkt wel of ze het snel opgeeft. Dan ben je niet genoeg gek op iemand. Maar zo'n lange afstandsrelatie werkt vaak ook niet denk ik.

Misschien was het meer (onbewust) een relatie om over André te komen. Rebound heet dat toch? Ze was wel echt serieus gek op die gozer. Moet misschien nog steeds pijnlijk zijn om hem met een ander te zien. (Ben blij dat je van hem af bent meid!)
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
23-04-2021 21:43
Ze was toch écht 26 toen ze trouwde in 1994 :-).

Ze was wel een stuk jonger toen ie in 1988 zijn 2de huwelijk opblies.
Waarschijnlijk voor haar gok ik zo maar even.

Je hebt helemaal gelijk, Wissewis. De eerste officiële date was op haar negentiende.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-04-2021 00:20
Bridget geeft die Duitse lover niet echt veel krediet.

Nou hè? Als hij verder echt zo leuk is, vind ik het nou niet echt een vreselijke afknapper.
Mijn man viel met regelmaat in slaap tijdens late gesprekken toen we nog op afstand woonden. Hoorde ik opeens gesnurk in plaats van lieve woordjes :sleep:
Maar goed, toen vond ik zelfs zijn gesnurk schattig. Inmiddels een stuk minder.
Alle reacties Link kopieren
Ze mogen van mij daar blijven laat ze samen n resort opzetten waar ze met enige regelmaat hun soortgenoten uitnodigen en samen de draak kunnen steken met de Nederlandse samenleving hier..
Het hele zootje met opgevulde lippen borsten en gebleekte tanden.kan er nog wel n paar noemen die er zo bij kunnen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Toen Hazes een eigen topic kreeg vond ik dat een beetje overdreven, zo bijzonder is hij toch niet? Inmiddels zitten we al weer in deel 2 ;-D :O :facepalm:
Maar goed, ik lees graag weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Bridget vertelde in de Telegraaf glossy Vrouw dat ze nu internationaal aan het daten is op Raya. Dat is een exclusieve datingapp waar je eerst wordt goedgekeurd door een 'ballotage commissie' om te kunnen daten. Blijkbaar is zij dat. Voornamelijk buitenlandse daters op Raya en ook wel uit de internationale entertainment wereld.
Fijn dat er voor bekende mensen ook een datingapp is. Het lijkt me vreselijk als je steeds moet bewijzen dat jij het echt bent.
Ik lees weer mee!
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
24-04-2021 07:45
Toen Hazes een eigen topic kreeg vond ik dat een beetje overdreven, zo bijzonder is hij toch niet? Inmiddels zitten we al weer in deel 2 ;-D :O :facepalm:
Hij is ook niet bijzonder. Integendeel zelfs. Maar wat hij allemaal doet en vooral hoé, dat is wel bijzonder.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Hoe lang blijft hij nog 27? Want met 28 heeft hij natuurlijk geen excuus meer voor zijn gedrag.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
24-04-2021 06:02
Nou hè? Als hij verder echt zo leuk is, vind ik het nou niet echt een vreselijke afknapper.
Mijn man viel met regelmaat in slaap tijdens late gesprekken toen we nog op afstand woonden. Hoorde ik opeens gesnurk in plaats van lieve woordjes :sleep:
Maar goed, toen vond ik zelfs zijn gesnurk schattig. Inmiddels een stuk minder.
Ik snap ook niet dat je afknapt als iemand zegt: Dan luister ik altijd naar mijn audioboek. Wat is het verschil met: rond die tijd ben ik altijd aan het sporten?

Voor de hazes naam gok ik ook op iets Spaans, maar dan wel met bijzondere spelling
Sjoewanieta of Djiejeko
pearle wijzigde dit bericht op 24-04-2021 09:26
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hij is wel stil op zijn insta.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me als ouder zijnde wel druk maken of mijn dochter nuchter kan blijven als haar partner zoveel drinkt . Maar haar eigen bejubelde vader staat ook met wijn op de foto . Ben ik nou gek dat als een van mijn kinderen een serieus probleem heeft en af heeft moeten kicken er geen druppel alcohol in mijn huis zou zijn ?
Ja ik snap dat je er niet altijd aan kunt ontkomen maar in je eigen omgeving toch wel ?
Alle reacties Link kopieren
Op insta bij fawry staat een filmpje met Antwee en Sarah, dat ze zijn aangekomen op Ibiza. Sarah rookt een sigaretje.

Wel vreselijk dat mensen je dus gewoon ongegeneerd gaan staan filmen.
Alle reacties Link kopieren
ik geloof ook niets dat Andre en Sarah verliefd zijn, ik denk meer dat ze maatjes zijn met een beetje meer. Iemand van zijn eigen leeftijd waar hij lol mee kan trappen.

En zo te zien zijn er meer mensen op het idee gekomen om lekker naar Ibiza te gaan gezien het stampvolle vliegtuig.

Zou eerlijk gezegd ook wel willen....
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
24-04-2021 08:31
Fijn dat er voor bekende mensen ook een datingapp is. Het lijkt me vreselijk als je steeds moet bewijzen dat jij het echt bent.
Daarnaast lijkt t mij ook dat je als bn-er uit een redelijk kleine vijver vist in Nederland? Beetje viavia en ons kent ons?
In onderstaande artikel staat dat Andre jaren geleden al iets met Saar heeft gehad (zou mogelijk zijn, hun woondorpen liggen zij aan zij).
Waarschijnlijk is t weer een 'Bridget-Andre move; zeggen dat je pasgeleden elkaar gevonden hebt maar ondertussen al veel eerder met elkaar tussen de lakens gekropen...

Mo en Saar lijken elkaar waarschijnlijk ook te kennen (zelfde make up artiest)

https://www.hln.be/showbizz/andre-hazes ... ~a6f4d603/
mallegekkerd wijzigde dit bericht op 24-04-2021 10:02
6.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Link van bekendeburen deed t niet...
Bekendeburen.nl:

Sarah van Soelen en Monique Westeneberg zijn zeker geen onbekenden van elkaar. In het verleden deelden zij zelfs dezelfde man. We hebben het hier over de make-up artist Errol Severin.

Uiteraard is zijn mening gevraagd over de dames maar een pittige uitspraak kwam niet over zijn lippen. De belangen zijn daarvoor te groot.

Buiten dat zij Errol deelden zou Sarah overigens een paar jaar geleden al het bed hebben gedeeld met Dre Hazes en Monique weet hiervan. Vriendinnen zullen de twee vrouwen dus nooit worden.

Er doen op Instagram, en dan met name op het prive Instagram Juicechannel, vele roddels over Sarah de ronde die niet echt fris zijn. Zo zou Sarah ooit verliefd zijn geworden op haar eigen stiefbroer en in een kliniek hebben gezeten voor een drugsverslaving.

Er worden nog ergere dingen over haar beweerd, maar dan moet je zelf maar even naar dit channel gaan. Vast staat in ieder geval dat de dames geen vreemden voor elkaar zijn en ooit dezelfde man hebben gedeeld!
Alle reacties Link kopieren
Ja daar was hier al het een en ander over geplaatst in het vorige topic .

En verliefd op je stiefbroer tja dat komt vaker voor denk ik zijn geen bloedverwanten dus kan zomaar gebeuren .
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
24-04-2021 09:35
Op insta bij fawry staat een filmpje met Antwee en Sarah, dat ze zijn aangekomen op Ibiza. Sarah rookt een sigaretje.

Wel vreselijk dat mensen je dus gewoon ongegeneerd gaan staan filmen.
Papperazzi staat ze ook op te wachten en te volgen... is misschien niet leuk maar volgens mij is dit Andre niet vreemd.
Alle reacties Link kopieren
mallegekkerd schreef:
24-04-2021 10:15
Papperazzi staat ze ook op te wachten en te volgen... is misschien niet leuk maar volgens mij is dit Andre niet vreemd.
Als het maar aandacht oplevert, zijn moeder heeft wel bewezen hoe dat zijn vruchten af werpt.
TVP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven