Entertainment alle pijlers

Doe maar Normaal (BNN)

09-06-2007 09:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond de eerste aflevering van dit BNN programma gebaseerd op het fabuleuze BBC programma Never Mind the Buzzcocks.



Naar mijn gevoel hadden de heren/dames programma-kopieerders wel heel goed hun best gedaan om de BBC formule na te bootsen.



Kijk eens naar een orgineel Engels panellid, Bill Bailey:



En vergelijk dit met zijn Nederlandse maatje: Arie Koomen:



En dan heb ik het nog niet eens over de fysieke overeenkomst van Dennis van der Geest en zijn Engelse voorbeeld, de heer Phil Jupitus (Net zo breed als hoog).



Ben benieuwd of dit uitgroeit tot een leuk programma.



Ik werd gisteren helaas een beetje afgeleid door de aanwezigheid van Geil Beelen. Wanneer vertellen ze die nou eens dat hij beter op de radio kan blijven (of in!)....
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gister ook gezien, maar ik ben halverwege weggezapt.

Het had zoveel overeenkomsten met Dit was het nieuws (waarvan de opzet waarschijnlijk dan ook is gebasseerd op dat Engelse programma) dat ik het gewoon irritant vond.



Normaal vind ik de programma's van BNN eigenlijk altijd hartstikke leuk, maar ik denk niet dat ik dit nog vaak zal kijken.



Rat van Fortuin wat ervoor kwam vond ik wel leuk trouwens, lekker flauw.

Erg grappig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond er geen zak aan, moest ook meteen denken aan dit was het nieuws trouwens. Alleen dit programma vond ik veel nepper, je kon goed merken dat alle grappen doordacht waren. Nee, dit ga ik niet meer kijken.
Alle reacties Link kopieren
ik vond er ook niet veel aan. Vooral toen ze moesten vertellen hoe de clip van Elton John verder ging. Jaja, net alsof ze dat niet wisten. Iedereen van die leeftijd kan die clip wel dromen !!



Van de clip van Gwen Stefani, snap ik nog dat ze de afloop niet wisten, wist het ook niet. Kende het nr. wel, maar kijk nooit naar clips. Maar die van Elton John stamt nog uit de jaren, dat Nance en Dennis vd Geest deze ook moeten hebben gezien tot in den treure.



Dus inderdaad, alle zogenaamde grappige opmerkingen waren voorgekauwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook best wel tegenvallen moet ik zeggen, jammer hoor.

Maar wie weet wordt het nog wel leuker. Maar ik is te geforceerd grappig en ze proberen te letterlijk de engelse versie te copieren.

Jammer dat ze bij de ronde waarbij je moest raden wie van de vier mensen de echte was, dezelfde namen bij allebei de teams. Niet genoeg geld zeker om voor elk team een appart groepje te nemen. En ik ergerde me enorm aan dat gezoem om de achtergrond, het leek wel of dat van die lampen in de studio kwam ofzo. Hebben jullie dat ook gehoord? Het lag niet aan onze tv iig.

Maar ik ben bang dat het niet echt veel beter gaat worden, Nederland heeft niet zo'n rijke popgeschiedenis  als de Engelsen en zeker niet dezelfde humor als Engeland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven