Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
22-05-2021 16:09
Dat wilde ze bij Luxy ook en toen kon het niet omdat ze uiteindelijk op medische indicatie in het ziekenhuis moest bevallen. Vraag me overigens af of het anders wel was gelukt, want dat bad was zo last minute geregeld dat ik me niet kan voorstellen dat Daniël zich daar al fatsoenlijk in had verdiept. Heb nu ergens tussen neus en lippen door gezien dat ze een badbevalling wil doen in het bad op hun badkamer. Nu heb ik niet heel veel verstand van bevallingen, maar lijkt me niet per se dat dat voor de verloskundige erg handig is.
Volgens mij is het ook een verdiept bad al heb ik de tour niet super aandachtig bekeken, dus sowieso niet fijn voor de verloskundige als ze er in mee gaat. Maar lijkt mij niet fijn, je glijd toch alle kanten op als je in een andere positie wilt bevallen in een normaal bad.
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:16
Ah, dat wist ik niet! Nu gun ik iedereen haar droombevalling, hoop het voor haar dat het door kan gaan deze keer.
Ik dacht dat daar een speciaal opblaasbaar bad voor te krijgen is? Of heb ik nu die keren op TV stellen gezien zonder bad? Kan ook. 🤷🏻‍♀️
Lijkt me wel wat moeilijker op te ruimen, je eigen bad laat je zo leeg.

Las net dat ze overweegt de kinderen er bij te laten zijn. Zouden jullie dat doen?
Dat speciale bad hadden ze de vorige keer in huis gehaald inderdaad voor de bevalling van Luxy. Maar heb volgens mij een deel van de hometour gekeken omdat ik toch nieuwsgierig was en toen had ze het over het bad in hun eigen badkamer waar ze in wilde gaan bevallen.

Als ze haar kinderen bij de bevalling wil laten zijn dan spoort ze definitief niet. Hoe angstaanjagend is het voor een kind om je moeder zoveel pijn te zien hebben en dat niet te kunnen plaatsen. Zeker als je ziet hoe gevoelig Luan is dan lijkt het me echt heel erg onwenselijk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien als je kind ouder dan 8 is zou het mooi kunnen zijn. Vriendin van de basisschool was er bij toen haar zusje geboren werd, zij was toen 13 en vond het heel mooi dat ze er bij mocht zijn.

Maar luan en Lucilla zijn echt te jong om er bij te zijn, Luxy helemaal.
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
3_14pac schreef:
22-05-2021 16:24
Van Lucilla ook. Toen hadden ze volgens mij nog dat slank en fit tv YouTube kanaal wat later de bellingas is geworden. Misschien dat zelfs de bevalling van luan ook gefilmd is en alsnog geüpload is.. maar dat zal mij niks verbazen.

En happy new topic :applause:
Sorry, dan heb ik me vergist. Misschien met dat ze voor de bevalling van Luxy een of andere prijs heeft gewonnen dat ik er vanuit ging dat het de enige was.

Sorry sparoodislekker! 🙈
13 vind ik inderdaad een heel ander verhaal. Dan kan je vooraf echt goed inbeelden hoe pijnlijk dat is, dat er complicaties kunnen optreden enzovoort. Al ligt het dan nog aan het kind denk ik.

Maar stel je alleen al voor dat er complicaties komen en ze met spoed naar het ziekenhuis moeten. Wat doen ze dan met die kinderen?
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:31
Sorry, dan heb ik me vergist. Misschien met dat ze voor de bevalling van Luxy een of andere prijs heeft gewonnen dat ik er vanuit ging dat het de enige was.

Sorry sparoodislekker! 🙈
Mag toch hopen dat ze met die bevalling van Luxy geen prijs heeft gewonnen :P
Eens met jullie hoor, ik vind ze ook nog te jong. Lijkt me traumatiserend om je moeder in pijn te zien.
Alle reacties Link kopieren
Bij de familie Geerts wordt weer flink gestookt, de bbq voor de lunch, daarna de hottub en vanavond zal nog wel een keer de bbq aangaan.
Alle reacties Link kopieren
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:31
Sorry, dan heb ik me vergist. Misschien met dat ze voor de bevalling van Luxy een of andere prijs heeft gewonnen dat ik er vanuit ging dat het de enige was.

Sorry sparoodislekker! 🙈
Ja daarna hadden ze inderdaad een prijs (award eigenlijk voor beste vloggers ofzo?) gewonnen maar de bevalling van Luxy is ook de enige die ik zelf gezien heb. Ik had ook een periode dat ik ze volgde, maar meer omdat ik zwangerschappen en bevallen interessant vind.
Ik volg nu ook af en toe teske, want die is om en nabij mijn leeftijd en zwanger haha. Zij vlogt natuurlijk ook, ben benieuwd hoe zij het gaat doen met haar kindje. Hopelijk blijft ze zelf het verdienmodel en is haar kind toevallig onderdeel van de vlogs omdat het haar kind is, en niet omdat ze een dikke bankrekening wilt
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
In ons vorige topic werd een influencer genoemd die in bijzijn van peuter en camera beviel. Weet niet meer wie dat was.

Enneh, happy new topic! Dat er nog maar veel spraakmakende vloggers bijkomen ;-)

Familie Geerts heb ik ontvolgd. Was echt niet gezond voor me. En dat wil wat zeggen, ik heb nl de familie Nagelkerk nog altijd niet ontvolgt...
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
22-05-2021 16:36
In ons vorige topic werd een influencer genoemd die in bijzijn van peuter en camera beviel. Weet niet meer wie dat was.

Enneh, happy new topic! Dat er nog maar veel spraakmakende vloggers bijkomen ;-)

Familie Geerts heb ik ontvolgd. Was echt niet gezond voor me. En dat wil wat zeggen, ik heb nl de familie Nagelkerk nog altijd niet ontvolgt...
Was dat niet Channah Koerten? Die beviel na een paar weeën staand in de woonkamer
MrsLady schreef:
22-05-2021 16:33
Mag toch hopen dat ze met die bevalling van Luxy geen prijs heeft gewonnen :P
Een award
https://www.linda.nl/lief-en-leed/werps ... ed-awards/
diamantje123 schreef:
22-05-2021 16:37
Was dat niet Channah Koerten? Die beviel na een paar weeën staand in de woonkamer
Jaaaaa die!!!! Bizar vond ik dat!
Neem toch aan dat ze die niet hebben gewonnen destijds voor de bevalling van Luxy zoals dat artikel suggereert. Dat is een jaarlijkse Youtubeprijs met allerlei categorieën. Gezien vooral kinderen stemmen ga ik er niet vanuit dat dat de reden is geweest dat ze die wonnen.
Expreszo schreef:
22-05-2021 16:36
In ons vorige topic werd een influencer genoemd die in bijzijn van peuter en camera beviel. Weet niet meer wie dat was.

Enneh, happy new topic! Dat er nog maar veel spraakmakende vloggers bijkomen ;-)

Familie Geerts heb ik ontvolgd. Was echt niet gezond voor me. En dat wil wat zeggen, ik heb nl de familie Nagelkerk nog altijd niet ontvolgt...
Channah Koerten inderdaad, maar dat vond ik wel iets anders omdat ze de tijd niet hadden om hun dreumes weg te brengen. Die begon ineens midden in de woonkamer te bevallen en de verloskundige was daar niet eens op tijd voor. Zij hebben ook aangegeven dat ze het heel vervelend vonden dat hun zoon erbij was en dat echt niet het plan was.
Dat vind ik dus iets anders dan het vooraf bewust overwegen.
3_14pac schreef:
22-05-2021 16:35
Ja daarna hadden ze inderdaad een prijs (award eigenlijk voor beste vloggers ofzo?) gewonnen maar de bevalling van Luxy is ook de enige die ik zelf gezien heb. Ik had ook een periode dat ik ze volgde, maar meer omdat ik zwangerschappen en bevallen interessant vind.
Ik volg nu ook af en toe teske, want die is om en nabij mijn leeftijd en zwanger haha. Zij vlogt natuurlijk ook, ben benieuwd hoe zij het gaat doen met haar kindje. Hopelijk blijft ze zelf het verdienmodel en is haar kind toevallig onderdeel van de vlogs omdat het haar kind is, en niet omdat ze een dikke bankrekening wilt
Haha, dat heb ik dus ook. En ik vind baby's en de ontwikkeling daarvan dan ook nog heel interessant. Dus ben toen iets te lang bij ze blijven plakken. Ik verwacht dat Teske haar kind niet gaat inzetten als verdienmodel. Die zie ik eerder iets doen zoals Monica Geuze (die brengt haar dochter sinds ze een jaar is niet herkenbaar in beeld).
Heb wel de indruk dat Mascha van Beautygloss enigszins die richting uit neigt te gaan gezien ze al met haar dochter in een tijdschrift geposeerd heeft. Al vind ik het eigenlijk ook niks voor haar om dat te doen, dus wellicht was dat alleen om een mooie herinnering te hebben die dan toevallig ook in een tijdschrift komt.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Michelle Bollen eigenlijk? Die vlogt ook regelmatig. Ik vind haar wel leuk om te volgen.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
22-05-2021 16:44
Haha, dat heb ik dus ook. En ik vind baby's en de ontwikkeling daarvan dan ook nog heel interessant. Dus ben toen iets te lang bij ze blijven plakken. Ik verwacht dat Teske haar kind niet gaat inzetten als verdienmodel. Die zie ik eerder iets doen zoals Monica Geuze (die brengt haar dochter sinds ze een jaar is niet herkenbaar in beeld).
Heb wel de indruk dat Mascha van Beautygloss enigszins die richting uit neigt te gaan gezien ze al met haar dochter in een tijdschrift geposeerd heeft. Al vind ik het eigenlijk ook niks voor haar om dat te doen, dus wellicht was dat alleen om een mooie herinnering te hebben die dan toevallig ook in een tijdschrift komt.
Beter dat Monica geuze haar kindje niet meer herkenbaar in beeld brengt. Ben idd benieuwd naar Teske maar zij en mert komen wel over als nadenkende mensen tot nu toe.
Mascha kijk ik nooit, maar wel haar beval verhaal gekeken en was wel heftig zeg.

Wie kijkt er eigenlijk ook ik vrouw van jou? Ik vind ze heel leuk om naar te kijken, maar ben soms ook bang dat ze wel veel geld verdienen nu met hunter zo veel op de vlogs. Ze hebben ook verschillende sponsor deals gehad van baby merken
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Ben benieuwd wat de buren van Wendy van de beestenbende vinden.

Kraantjes gaan alla Annemarie ook al aftellen. Beetje vroeg 😉
MrsLady schreef:
22-05-2021 16:42
Channah Koerten inderdaad, maar dat vond ik wel iets anders omdat ze de tijd niet hadden om hun dreumes weg te brengen. Die begon ineens midden in de woonkamer te bevallen en de verloskundige was daar niet eens op tijd voor. Zij hebben ook aangegeven dat ze het heel vervelend vonden dat hun zoon erbij was en dat echt niet het plan was.
Dat vind ik dus iets anders dan het vooraf bewust overwegen.
Ah ok. Ik volg haar verder niet, zag alleen dat bevalkingsfilmpje en dat vond ik bizar..
Alle reacties Link kopieren
Stille meelezer meldt zich :cheer:
Mirandaaatje_86 schreef:
22-05-2021 17:00
Ben benieuwd wat de buren van Wendy van de beestenbende vinden.

Kraantjes gaan alla Annemarie ook al aftellen. Beetje vroeg 😉
Kraantjes doen gewoon alles na. Tot aan het boek van Lykele toe.
Expreszo schreef:
22-05-2021 17:07
Kraantjes doen gewoon alles na. Tot aan het boek van Lykele toe.
Ja zo triest.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
22-05-2021 17:07
Kraantjes doen gewoon alles na. Tot aan het boek van Lykele toe.
Ja. Zelfde speelgoedzakken, koektrommel, broodzakjes, eettafellamp, aantal kinderen, etc.
diamantje123 schreef:
22-05-2021 16:45
Wat vinden jullie van Michelle Bollen eigenlijk? Die vlogt ook regelmatig. Ik vind haar wel leuk om te volgen.
Erg gemaakt.
Ook teveel reclame.
Heeft ook al sekte neigingen, ook geblokkeerd 😅.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven