Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
diamantje123 schreef:
22-05-2021 16:45
Wat vinden jullie van Michelle Bollen eigenlijk? Die vlogt ook regelmatig. Ik vind haar wel leuk om te volgen.
Nou die kwam laatst ook in mijn tijdlijn en ik heb haar even bekeken. Het is wel echt allemaal perfecte plaatjes, dezelfde blik en mij een beetje te zoetsappig. Dat heb ik bij ehhh lot keickeis ofZo, ook. Ze ligt de hele dag in een deuk om haar kinderen en die komen uitgebreid in beeld. Alles wordt bedekt met poederroze. Niet echt mijn ding.
tess07 schreef:
23-05-2021 09:55
Ma Geerts is een bijzondere vrouw. Toch kan ik het niet laten om haar te volgen, iets van ramptourisme ofzo?
Hier ook 1! Het soms gegooid lekker om in een constante verbazing te verkeren. Of ergernis te voelen 🤪

Dat heb ik bij wendy ook trouwens 🙃
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
22-05-2021 22:09
Ik werk 'aan de andere kant' van het internet. Met foto's en videos, waar ik dus ook regelmatig materiaal onder ogen krijg wat het daglicht niet kan verdragen. Zulke mensen verzamelen vaak ook dit soort gewoon materiaal (zwembad, badjes etc.) en ik kan er zo niet bij dat dit je niet boeit. Afschuwelijk.
Dat lijkt me lastig werk melon.

Ik keek laatst een filmpje van een Amerikaanse vrouw die ik volg op YouTube. Zij plaatste eerder ook vlogs van haar gezin maar had deze allemaal verwijderd. Ze legde uit dat ze via YouTube kan zien wie de filmpjes bekijken (welk land/ leeftijd) en welke stukjes vaak worden teruggekeken en gepauzeerd. Die beangstigde haar en daarom stopt ze met vloggen en heeft de eerdere vlogs dus verwijderd.

Blijkbaar zijn er heel veel creeps die meekijken.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand naar de Q&a gekeken van Annemarie?
Wendy heeft advies nodig van de oppermama Annemarie. Wat te doen met alle kleding 🤣
Vooral dat onderling taggen is om volgers te verkrijgen.
Alas schreef:
23-05-2021 12:24
Heeft iemand naar de Q&a gekeken van Annemarie?
Ja, ik.
Caro_22 schreef:
22-05-2021 22:41
Haar volg ik graag, op IG dan, voor vlogs heb ik geen geduld. En ik weet dat Mascha vrij streng is en dat dochter bijvoorbeeld niet in beeld komt met gesponsorde en gekregen spullen.
Ik denk dat Mila op een gegeven moment ook niet meer (vaak) in beeld komt.
Ah kijk, dan is ze toch hoe ik haar in eerste instantie inschatte. Hopelijk houdt ze dat ook zo vol. Ik weet dat Mascha ook ooit heeft aangegeven dat ze nog niet goed wist hoe ze het wilde doen (toen ze nog zwanger was) met haar dochter in beeld brengen, maar zich ook kon voorstellen dat ze zoiets als Monica zou doen. Dus wie weet is Mila inderdaad binnenkort al niet meer in beeld.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ja ik heb de Q&A gezien. Mijn vraag werd als tweede beantwoord hahaha.
er is blijkbaar nog nooit een kind geweest die scouting niet leuk vond.

Ik zat net ook te kijken naar de kledingstapel van Wendy.
Al die kleding, maar eerlijk is eerlijk, ze heeft 4 meiden. Dus ja dan heb je ook wel veel (als ik al zie wat ik voor 1 meid heb... het is gewoon erg)
Na demammavan gaat nu ook de Familie Kraan naar Nunspeet, het kabouterpad lopen. Ik ken het en ik vraag me echt af of er niet ook zoiets is in hun buurt. Ik vind hem leuk, maar om er nu zo'n end voor te gaan rijden... Ik vind de Schaapskooi Ermelo dan mooier.
Alle reacties Link kopieren
Misschien worden ze gesponsord om er heen te gaan. Goede reclame he.

Wat een chaoot die wendy. Ik snap wel dat haar hoofd vol zit. Ze is binnen lekker aan het opruimen heel de boel ligt overhoop. Maar oh jee de zon is er dus nu wil ze buiten werken.
Dat kan natuurlijk wel maar denk dat je meer rust in je hoofd hebt als je dan je andere klusje even opruimt. Dan heb je dat maar gehad en dan ga je morgen weer verder met het restant
Alle reacties Link kopieren
@idris er zit op fiets afstand van de familie Geerts ook de Kabouterpad. Maar daar zit geen restaurant bij wat klanten zoekt.
fanatic schreef:
23-05-2021 14:40
Misschien worden ze gesponsord om er heen te gaan. Goede reclame he.

Wat een chaoot die wendy. Ik snap wel dat haar hoofd vol zit. Ze is binnen lekker aan het opruimen heel de boel ligt overhoop. Maar oh jee de zon is er dus nu wil ze buiten werken.
Dat kan natuurlijk wel maar denk dat je meer rust in je hoofd hebt als je dan je andere klusje even opruimt. Dan heb je dat maar gehad en dan ga je morgen weer verder met het restant
Dat herken ik dus volledig, ik kan van hot naar her vliegen. Maar ik voel me er nooit schuldig om en kan serieus de boel de boel laten. Dus dat gezeur over zulke dingen, maakt het groter. Who cares en drink koffie in de zon, na 30 min kan je weer verder 🤪
Stacey86 schreef:
23-05-2021 15:23
@idris er zit op fiets afstand van de familie Geerts ook de Kabouterpad. Maar daar zit geen restaurant bij wat klanten zoekt.
Ik kan me niet voorstellen dat Nunspeet klanten zoekt. Het is er al-tijd retedruk.
Alle reacties Link kopieren
ouder1980 schreef:
23-05-2021 16:46
Dat herken ik dus volledig, ik kan van hot naar her vliegen. Maar ik voel me er nooit schuldig om en kan serieus de boel de boel laten. Dus dat gezeur over zulke dingen, maakt het groter. Who cares en drink koffie in de zon, na 30 min kan je weer verder 🤪
Ik ben ook een chaoot met veel dingen en voel me daar ook helemaal niet schuldig om en heb er ook 9,9 van de 10x geen last van. Maar op het moment dat je er wel last van hebt (zoals ze aangeeft) dan kan je ook even iets afmaken. Dan zit je rustiger daarna en denk je niet voordat je laat naar bed gaat oh shit die zooi ligt nog allemaal op bed en dat moet ik nu nog weghalen had ik dat nou maar eerder gedaan.
Wendy klaagt gewoon graag.
Morgen komt de schoonmaakster vast, vrijdag en vandaag niet hoeven te koken.
Het is net een prinsesje... dus moet wat te klagen te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af; wat doet haar man dat zij zo kunnen leven? Ik zou zo met haar willen ruilen hoor, geweldig huis en dan de hele dag een beetje scharrelen tussen de beestjes, lekker even zwemmen, een kok aan huis laten komen, schoonmaakster erbij. Heeeeerlijk!
Alle reacties Link kopieren
En het wordt nu wel echt heel sneu en overduidelijk na-apen wat Linda doet bij Annemarie. Ben je 40, moet je nog zo kinderachtig iemand in alles nadoen. Die tijd heb je toch wel een keer gehad, lijkt me...
Alle reacties Link kopieren
Ja ach, Annemarie is natuurlijk ook niet de uitvinder van het delen van stories op Instagram.
Lente19251003 schreef:
23-05-2021 18:48
Ik vraag me af; wat doet haar man dat zij zo kunnen leven? Ik zou zo met haar willen ruilen hoor, geweldig huis en dan de hele dag een beetje scharrelen tussen de beestjes, lekker even zwemmen, een kok aan huis laten komen, schoonmaakster erbij. Heeeeerlijk!
Iets in de it, heeft zijn bedrijf verkocht en weer ingekocht. Kwam onlangs voorbij, maar zij begrijpt er niks van! Vast...
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
23-05-2021 19:10
Ja ach, Annemarie is natuurlijk ook niet de uitvinder van het delen van stories op Instagram.
Ik bedoel meer dezelfde boterhamzakjes, speeltjes voor de kinderen, speelgoedzak, lamp, uitstapjes en nog veeeeeel meer. En alles net nadat Annemarie erover post.
Alle reacties Link kopieren
Oh oké dat is wel een beetje na-aperig inderdaad haha
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
23-05-2021 19:18
Ik bedoel meer dezelfde boterhamzakjes, speeltjes voor de kinderen, speelgoedzak, lamp, uitstapjes en nog veeeeeel meer. En alles net nadat Annemarie erover post.
Vergeet het boek van Lykele niet dat ze geleend heeft :-p
Voorheen deed Linda 2x per week een foto met tekst. Nu is het sinds een week (of zo?) ook elke dag story's. Het na-apen valt nu ook meer op. Of ze het eerder ook al zo nadeed weet ik niet.

Ik vind de story's van de familie Kraan wel leuker, liever en rustiger.
Alle reacties Link kopieren
Theletherfamily gaat 3 dagen offline om te kijken of het aantal views op de stories terug omhoog gaat. Annemarie is benieuwd of het werkt want zij heeft hetzelfde probleem.. nou Annemarie probeer jij het eens :twisted:
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is het eigenlijk een view? Moet je daarvoor de hele story 'afkijken' of geldt verder tikken ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven