Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Oh... jullie delen mijn liefde voor stickers niet... :|

Ik ga even kijken wat voor soort stickers Wendy heeft.

Ik ben zo gek op stickers dat ik nu zelf stickers maak :$
Goedkope stickers op een zelfgemaakte kalender is leuk.
Annemarie´s hippe en dure kant-en-klaar aftelkalender niet.
Wat voor stickers heeft ze? Ik kan het niet goed zien.
Wendy houdt van feestjes? Laatste keer kwam iemand om alles te draaien ect.
Met zo’n tuin en attributen vind iedereen het leuk.
Als het haar maar niet teveel moeite kost. Luxe paardje. Maakt niks uit. Maar wees eerlijk en oprecht naar jezelf. Alleen al daarvan zal ze gelukkiger worden dan in verschillende werelden moeten wanen.

Hetzelfde als de opendag. Hulp nodig, nieuwe popcorn apparaat.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
22-07-2021 20:11
Deden wij ook altijd. Mijn dochter had het ook nodig om te zien hoe lang nog. Zelf een aftelkalender maken en dan leuke stickers van de goedkope winkels. Heerlijk!
ja zo doen wij het ook :) en dan stickers die ze echt leuk vinden, ene x is dat bloemen, andere x is dat Cars.

bij demammavan gebruiken ze altijd een stickerkaart van Suède Design volgens mij. Daar kan je heeeeel veel stickers voor halen en kaarten maken, voor de prijs van 1 kaart daar.
Brokkel schreef:
22-07-2021 20:12
Oh... jullie delen mijn liefde voor stickers niet... :|

Ik ga even kijken wat voor soort stickers Wendy heeft.

Ik ben zo gek op stickers dat ik nu zelf stickers maak :$
Ik maak zelf een kalender en dan mag kind stickers plakken vd aseesion..
Hier tellen we ook af met een sticker of een kruisje… maar echt volhouden. Is veelal een probleem
Oh gelukkig, jullie houden jullie kinderen houden ook van goedkope stickermeuk.
Brokkel schreef:
22-07-2021 21:03
Oh gelukkig, jullie houden jullie kinderen houden ook van goedkope stickermeuk.
Jazeker!
Stickerboeken van de Action! :cheer:
Heerlijk topic dit! Ik erger me ook aan ma Geerts, die denkt dat haar manier de enige en vooral beste manier is. Wendy, waar jullie het veel over hebben, vind ik veel puurder. Andere leuke, vooral nuchtere en eerlijke moms op Instagram die ik graag volg (kleinere accounts maar daarom juist leuk):
@kluijvje (werkende moeder van drie vol zelfspot, kinderen onherkenbaar in beeld en: ik ontdekte laatst pas dat ze de zus is van Nicolette Kluijver)
@mamadrinktwijn (hilarisch en recht voor zijn raap)
@mamavanvijf (Vlaamse gescheiden moeder met heerlijk chaotische, eerlijke plaatjes, ook eerlijk over co-ouderschal)
@dekliekvanlies (gezinshuisouders, heerlijke stories, wel erg Bijbels)
Groetjes!
Wendy heeft alweer relax. Ze is zo tegenovergesteld als ze wilt overkomen. Niks geen adhd ect
Julia plaats een kaartje van haar moeder…
Zo onvolwassen, kinderachtig en lullig. Ze mist duidelijke signalen die Annemarie
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
23-07-2021 00:09
Julia plaats een kaartje van haar moeder…
Zo onvolwassen, kinderachtig en lullig. Ze mist duidelijke signalen die Annemarie
Welke dan, ik zie niets?
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
23-07-2021 00:09
Julia plaats een kaartje van haar moeder…
Zo onvolwassen, kinderachtig en lullig. Ze mist duidelijke signalen die Annemarie
Echt weer hartverwarmend zeg, neerbuigend doen is haar idee van humor. En zelf is ze weer geweldig natuurlijk. Zou Julia niet veel liever lezen: hoe gaat het met je en hoop dat je veel plezier hebt, ik mis je en dikke knuffel…. Deze flauwekul zit ze toch niet op te wachten, wie is hier nou de puber?.
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
23-07-2021 00:09
Julia plaats een kaartje van haar moeder…
Zo onvolwassen, kinderachtig en lullig. Ze mist duidelijke signalen die Annemarie
Straalt echt heel veel liefde van af🙄
Alle reacties Link kopieren
june. schreef:
23-07-2021 05:41
Welke dan, ik zie niets?
Instagram van Julia Geerts bij haar stories, dan moet je op het ronde plaatje linksboven klikken
june. schreef:
23-07-2021 05:41
Welke dan, ik zie niets?
Op het account van haar.

Wat een vreselijk stom en kwetsend kaartje. Dan heb je echt liever niks, volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
june. schreef:
23-07-2021 05:41
Welke dan, ik zie niets?
Op de insta van Julia zelf,op haar storie
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een rotkaartje :|
Het zal wel humor zijn van AM, maar ik zie de lol niet.
Alle reacties Link kopieren
Wendy is verkouden en ‘iedereen denkt dat het Corona is’ zegt ze. Maar het is gewoon een ouderwetse verkoudheid. Ik vraag me af of ze zich heeft laten testen.
Humor die alleen Annemarie begrijpt.
Zo lullig
LiquidoNarcotic schreef:
23-07-2021 09:02
Wendy is verkouden en ‘iedereen denkt dat het Corona is’ zegt ze. Maar het is gewoon een ouderwetse verkoudheid. Ik vraag me af of ze zich heeft laten testen.
Wij krijgen advies hoe onze weerstand te verhogen. Zal ze toch wat doen met de tips van de Viva.

Ze weten ook niet wat ze willen. Nu naar Zeeland voor een 2e woning.
Asociaal met de woningmarkt van nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me rot aan mensen die zeggen dat ze alleen een verkoudheid hebben en geen Corona. 🤬🤬🤬
Heerlijk lekker naar de kermis en lekker borrelen.
Lijkt me heerlijk als je een feestje uit kan besteden🎉
Ik snap niet zo goed wat er asociaal is aan een vakantiehuisje. Daar mogen toch geen mensen permanent in wonen.
Ik gun het ze allemaal van harte👍🏻
Alle reacties Link kopieren
morgeniserweereendag schreef:
23-07-2021 09:40
Ik erger me rot aan mensen die zeggen dat ze alleen een verkoudheid hebben en geen Corona. 🤬🤬🤬
Heerlijk lekker naar de kermis en lekker borrelen.
Lijkt me heerlijk als je een feestje uit kan besteden🎉
Ik snap niet zo goed wat er asociaal is aan een vakantiehuisje. Daar mogen toch geen mensen permanent in wonen.
Ik gun het ze allemaal van harte👍🏻
laatst waren ze overboden op een woning op Ameland. Toen postte Wendy iets van "bizar die huizenprijzen, zo vinden starters nooit een betaalbare woning"
Terwijl ze zelf ook flink boven de vraagprijs hadden geboden dus het systeem waar ze op af geeft, doet ze zelf aan mee.
Madelein schreef:
23-07-2021 09:41
laatst waren ze overboden op een woning op Ameland. Toen postte Wendy iets van "bizar die huizenprijzen, zo vinden starters nooit een betaalbare woning"
Terwijl ze zelf ook flink boven de vraagprijs hadden geboden dus het systeem waar ze op af geeft, doet ze zelf aan mee.
Ik wilde ook iets zeggen over dat ik niet perse aso vind als mensen een vakantiehuisje willen.

Maar dit is natuurlijk niet zo'n handige opmerking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven