Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Er is vast een groep die haar graag volgt en alle dingetjes waar wij ons over verbazen voor lief nemen.
Klaar, slotje erop, alleen toegang als je vegan of Soof bent, of coach of iets vaags. Wordt er hier niks meer geschreven.
Lekker onder ons.
Blijven we hier ook onder ons.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
25-07-2021 21:37
Ik vind het zo'n zwaktebod. Iemand kan niet tegen kritiek, en dan is degene die kritiek uit jaloers.
Standaard reactie onder zo ongeveer alle posts van (fans van) vloggers.
Geef gewoon toe dat je bulkt van het geld en het graag uitgeeft.
Dat je niet vegan bent, maar de "vibe" van dat wereldje wel lekker vindt.
Maar laat in vredesnaam dit soort topics lekker links liggen.
Inderdaad zo is het. Of je houdt het voor jezelf of je accepteert dat niet iedereen positief reageert
Alle reacties Link kopieren
Niet positief....

Hmm tja ik vind het eerder soms agressief... ik snap überhaupt niet hoe sneu dit is...

Met z'n allen hier ten samen komen om over iedereen (vooral negatief) te roddelen.

Waarom zeg je het dan niet persoonlijk?
Hé wat leuk carpe diem

Speciaal voor aangemeld?
Ook ik volg verschillende familievloggers. Gewoon, omdat ik het leuk vind, inspiratie geeft en ik geniet van het inkijkje in andermans gezin. Maar hier meepraten doe ik ook niet, omdat het hier voor mij inderdaad ook een club pestende mensen is die werkelijk alles van iedereen afkraakt.

Zie dat Mirandaatje een ban heeft voor bashen in dit topic, lijkt me meer dan terecht.

Ik overweeg een topic aan te maken waarin er wel leuk en positief over familievloggers kan gepraat worden met elkaar. Een grap of kritische noot kan natuurlijk, maar niet zoals het er hier aan toegaat.
Carpe_diem schreef:
26-07-2021 01:08
Waarom zeg je het dan niet persoonlijk?
Ah en hoe zie je dat dan voor je? In een optocht voor de deur in Harderwijk? Achter die tesla aan rijden in de hoop dat ze ergens stopt? Tussen de duinen gaan liggen bij het vakantiehuis in Zeeland?
Hier een topic waar liefhebbers positief kunnen meepraten met elkaar:

entertainment/gezinnen-op-social-media- ... #p33146835
Alle reacties Link kopieren
:-D
Dopperfles schreef:
26-07-2021 07:49
Ah en hoe zie je dat dan voor je? In een optocht voor de deur in Harderwijk? Achter die tesla aan rijden in de hoop dat ze ergens stopt? Tussen de duinen gaan liggen bij het vakantiehuis in Zeeland?
Ik las ergens 'Alles wat je aandacht geeft, groeit' en dat is hier niet anders. Hoe meer Wendy of een ander 'reclame' gaat maken voor dit topic, hoe groter de irritatie terug zal zijn.

Ik snap überhaupt niet waarom je niet lekker je leven gaat leiden en dit hier, niet gewoon links laat liggen. In plaats van screenshots posten en stoer praten, daarna toch weer spijt krijgen, snel weer alles weg halen.

Mijn irritatie ging niet eens direct over het luxe leventje (Fijn dat t kan, voor haar) maar vooral, de onnoemelijk vele stories die geen inhoud hebben (die van de bingo kaart ja) probeer dan in vredesnaam 1 of 2 goéde verhalen te hebben, waarin je mensen nog wat leert ofzo. Gebruik t platvorm positief, leer mensen wat over dieren of planten, weet ik veel.
Maar posten om t posten, weer de kilometer van de bakfiets (al zullen we die minder zien nu) weet de kratten was, weer groenten en krieltjes uit de oven (25 min, 180 graden)
Wees verdorie eens vernieuwend!

En AM heb ik afscheid van genomen. Ik kan haar niet meer hebben, bah wat een naar mens.

Maar goed;

Fijne dag he mensen. Maak de mensen blij....
Gisteravond laat nog meer gif en screenshots van Wendy.
Posts van Bryce.
Ze heeft alleen leren swifferen, want het was razendsnel weer weg.

Ik moet de eerste persoon waar alleen maar positieve dingen over te melden zijn nog vinden trouwens.
Zelfs over mezelf zou ik dat niet kunnen.
Maar ik wens eenieder veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik heb een nieuw topic voor jullie geopend.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

entertainment/familievloggers-deel-3/li ... ges/480406
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven