Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 19:15
Als hij dreigt je kind bij je weg te halen dan is begrijpelijk dat je niet weg gaat.
Ja maar ik geloof niet dat zij zelf
100% klaar met de relatie is in dat stadium zijn ze nog niet denk ik.
granny71 schreef:
03-06-2021 19:13
Ik vatte het anders op.
Dat ze niet weg kan vanwege het feit dat hij veel geld heeft.
Hij kan makkelijk een hele kudde advocaten inhuren om het kind bij haar weg te halen.
Dat gaat echt niet zo makkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 19:13
Ik vatte het anders op.
Dat ze niet weg kan vanwege het feit dat hij veel geld heeft.
Hij kan makkelijk een hele kudde advocaten inhuren om het kind bij haar weg te halen.

Ja ik reageerde op de 1e post van Renee, dat ze bij hem blijft voor t geld.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sally* schreef:
03-06-2021 19:18
Dat gaat echt niet zo makkelijk.

Als je veel geld heb, kan er veel. En dat hoeft echt niet perse legaal. Zie bijvoorbeeld Insinya
Metallover schreef:
03-06-2021 19:09
Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Vóór lul kleine datete ze ook alleen maar criminele vriendjes met geld.


Als dit zo is, wat verwacht zij dan eigenlijk van een relatie? Wat gunt zij zichzelf? Niets meer en minder dan een financieel goed leven. Dit staat dus bij haar op de 1e plek.
Ze zoekt ze wel uit dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sally* schreef:
03-06-2021 19:18
Dat gaat echt niet zo makkelijk.
Hij zit in Ibiza en ik vermoed dat hij daar nog heel lang gaat blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 19:32
Hij zit in Ibiza en ik vermoed dat hij daar nog heel lang gaat blijven.

Of hij vliegt gewoon weer door naar Dubai om op een boot met zijn criminele vriendjes te zitten.
Om te kotsen dit soort lui.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pergamon schreef:
03-06-2021 19:22
Als je veel geld heb, kan er veel. En dat hoeft echt niet perse legaal. Zie bijvoorbeeld Insinya
Die pa had geen imago hoog te houden in de lage landen. De smurfrappert is toch afhankelijk van het publiek hier voor legale inkomsten waarmee links en rechts wat zwart geld wit gewassen kan worden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
03-06-2021 19:15
Het wachten is op de hashtag #freejaimie
Dan toch eerder #freelio .

Zij kan op gelijk welk moment weg maar doet het niet.
Die kleine kan het (nog) niet.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Renee* schreef:
03-06-2021 19:31
Als dit zo is, wat verwacht zij dan eigenlijk van een relatie? Wat gunt zij zichzelf? Niets meer en minder dan een financieel goed leven. Dit staat dus bij haar op de 1e plek.
Ze zoekt ze wel uit dan.

Je kent die vrouw niet. Wie weet waardoor zij op foute mannen valt en waarom ze bij deze lul blijft. En nu heeft ze een kind met deze man en de angst staat haar overduidelijk in de ogen. Ik vraag me af of een financieel goed leven nu haar issue is
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
03-06-2021 19:37
Je kent die vrouw niet. Wie weet waardoor zij op foute mannen valt en waarom ze bij deze lul blijft. En nu heeft ze een kind met deze man en de angst staat haar overduidelijk in de ogen. Ik vraag me af of een financieel goed leven nu haar issue is
Eens
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
03-06-2021 19:37
Je kent die vrouw niet.
Wie kent haar eigenlijk wel een beetje? Waar is zij bekend van dan behalve dat ze nu met Kleine Lul is?
Ik vond het ook al zo vreemd dat ze een eigen tv programma kreeg. Wat doet zij dan verder?
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
03-06-2021 20:05
Wie kent haar eigenlijk wel een beetje? Waar is zij bekend van dan behalve dat ze nu met Kleine Lul is?
Ik vond het ook al zo vreemd dat ze een eigen tv programma kreeg. Wat doet zij dan verder?
Ze is, net als alle (on)bekende Nederlandse vrouwen van nu, influenzer en blogger geloof ik.

Blijkbaar is ze het brein achter zijn kledinglijn en styled ze zijn optredens.

https://www.flaironline.nl/celebs/jaimi ... gle.com%2F
granny71 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 20:21
25.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit was ze voordat ze met lil kleine ging :

https://m.youtube.com/watch?v=71FE0w_3Lsw

Ja, voor dat ze met lil kleine kon ik haar eigenlijk niet maar geloof niet dat zij niks verdiend, sowieso die serie Vaes in the lane op Discovery zal haar wel wat opleveren. Instagram en alle dingen die ze ernaast doet .

Ik denk dat zij prima alleen kan rondkomen als ze het met wat minder luxe doet en dat mensen nog steeds haar serie zouden kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Best een leuk mens minus aanhangsel. In tweede handen op 1 buik was ze ook heel goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
03-06-2021 17:29
Hij schijnt inderdaad veel om te gaan met hele zware criminelen:

https://www.mediacourant.nl/2021/06/joh ... riminelen/


https://www.parool.nl/nieuws/nederlands ... ~ba7cc58e/
Wow dat stuk uit het Parool is wel erg heftig. Kunnen jullie dat lezen of zit het achter een muur? Dan doe ik straks een samenvatting. TopNotch zit er ook diep in.

Eerlijk, ik zou ook bagger schijten als dat tuig de vrienden van mijn agressieve vriend zijn.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
03-06-2021 20:27
TopNotch zit er ook diep in
Ze hebben echt de creme de la crème aan artiesten in hun bestand zeg :nope:
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien wacht ze af tot Lil kleine klaar is met haar. Dan heeft ze misschien het gevoel beter weg te komen dan dat zij het besluit neemt.

Wat al eerder is gezegd, hij heeft veel geld, connecties, foute mensen om zich heen. Daar komt ze niet zomaar van weg, hij dreigt denk ik dat ze haar zoon nooit meer ziet mocht ze weggaan.

Als je ook ziet hoe erg top notch en zijn manager alles goed praten, echt bizar. Maar ja hij brengt veel geld binnen dus dan ga je niet moeilijk doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij brengt (nu nog) veel geld binnen, en je moet er geen ruzie mee hebben anders word je in elkaar geramd?...
Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
03-06-2021 20:27
Wow dat stuk uit het Parool is wel erg heftig. Kunnen jullie dat lezen of zit het achter een muur? Dan doe ik straks een samenvatting. TopNotch zit er ook diep in.

Eerlijk, ik zou ook bagger schijten als dat tuig de vrienden van mijn agressieve vriend zijn.
Het zijn gelukkig allemaal ‘boyz’ die te koop zijn. Het zijn geen echte ‘matties’ als er niets te halen valt. Met zo’n pisvlek als ‘lil Kleine kun je niet veel meer als fulltime crimineel als zijn fame verlopen is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
03-06-2021 20:41
Het zijn gelukkig allemaal ‘boyz’ die te koop zijn. Het zijn geen echte ‘matties’ als er niets te halen valt. Met zo’n pisvlek als ‘lil Kleine kun je niet veel meer als fulltime crimineel als zijn fame verlopen is.
Hoezo gelukkig? Wie gaat ze kopen dan, zodat jamie weg kan?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
03-06-2021 17:29
Hij schijnt inderdaad veel om te gaan met hele zware criminelen:

https://www.mediacourant.nl/2021/06/joh ... riminelen/


https://www.parool.nl/nieuws/nederlands ... ~ba7cc58e/
Afbeelding

Die foto ... hoe Jaimie kijkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
03-06-2021 20:42
Hoezo gelukkig? Wie gaat ze kopen dan, zodat jamie weg kan?
Ik denk dat ze meer bedoeld dat er van de criminele "vriendjes" niemand overblijft als er van het vermogen van kleine lul niets meer over is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven