Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... lil-kleine

Lil' Kleine wordt vervolgd voor een mishandeling in een club in Amsterdam en zou mogelijk een geweldsincident met zijn vriendin (?) Jaimie hebben gehad. Nathan erkent dit. "Er hebben zich de afgelopen maanden een paar situaties voorgedaan waarbij hij niet alleen met nieuwe hits in het nieuws is gekomen", aldus de manager tegen de krant.

Toch zegt hij dat het helemaal niet zo erg is dat dit soort dingen aan de lopende band gebeuren bij Lil' Kleine. "Jorik is geen arthouse-actrice, maar een rapper. Dan is het niet per se slecht voor je carrière, vaak zelfs bevorderlijk, als je af en toe met wat opstootjes in het nieuws bent."


Volgens Nathan zijn er wel enkele grenzen. "Die moet je proberen te bewaken en te managen, maar een van de redenen van Joriks succes is dat hij zich van nature in opzienbarende situaties weet te manoeuvreren. Hij heeft gewoon een randje. Hij is on-Nederland, niet-calvinistisch. Als hij een Amerikaanse artiest was geweest, zouden de mensen er niet van opkijken. Maar hier?"

Nummer één
"Lil’ Kleine roept emotie op. De mensen zullen in elk geval nooit vlak over hem denken. Maar wij gaan geen incidenten ensceneren, daar trek ik wel de grens. Dat is ook niet nodig. Bij Jorik is het nooit saai", aldus Nathan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
25-09-2021 21:59
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... lil-kleine

Lil' Kleine wordt vervolgd voor een mishandeling in een club in Amsterdam en zou mogelijk een geweldsincident met zijn vriendin (?) Jaimie hebben gehad. Nathan erkent dit. "Er hebben zich de afgelopen maanden een paar situaties voorgedaan waarbij hij niet alleen met nieuwe hits in het nieuws is gekomen", aldus de manager tegen de krant.

Toch zegt hij dat het helemaal niet zo erg is dat dit soort dingen aan de lopende band gebeuren bij Lil' Kleine. "Jorik is geen arthouse-actrice, maar een rapper. Dan is het niet per se slecht voor je carrière, vaak zelfs bevorderlijk, als je af en toe met wat opstootjes in het nieuws bent."


Volgens Nathan zijn er wel enkele grenzen. "Die moet je proberen te bewaken en te managen, maar een van de redenen van Joriks succes is dat hij zich van nature in opzienbarende situaties weet te manoeuvreren. Hij heeft gewoon een randje. Hij is on-Nederland, niet-calvinistisch. Als hij een Amerikaanse artiest was geweest, zouden de mensen er niet van opkijken. Maar hier?"

Nummer één
"Lil’ Kleine roept emotie op. De mensen zullen in elk geval nooit vlak over hem denken. Maar wij gaan geen incidenten ensceneren, daar trek ik wel de grens. Dat is ook niet nodig. Bij Jorik is het nooit saai", aldus Nathan.
Uh ja thats one way to put it :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... end-gespot

Echt.
Zoenend gespot.

Kan iemand Jaimie vertellen dat Lil 'bad news' is?
Ook al heeft ze een kindje met hem?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
25-09-2021 22:16
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... end-gespot

Echt.
Zoenend gespot.

Kan iemand Jaimie vertellen dat Lil 'bad news' is?
Ook al heeft ze een kindje met hem?
Het leven zonder geld Lil wordt wellicht toch te gecompliceerd voor Jaimie
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
25-09-2021 21:59
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... lil-kleine

Lil' Kleine wordt vervolgd voor een mishandeling in een club in Amsterdam en zou mogelijk een geweldsincident met zijn vriendin (?) Jaimie hebben gehad. Nathan erkent dit. "Er hebben zich de afgelopen maanden een paar situaties voorgedaan waarbij hij niet alleen met nieuwe hits in het nieuws is gekomen", aldus de manager tegen de krant.

Toch zegt hij dat het helemaal niet zo erg is dat dit soort dingen aan de lopende band gebeuren bij Lil' Kleine. "Jorik is geen arthouse-actrice, maar een rapper. Dan is het niet per se slecht voor je carrière, vaak zelfs bevorderlijk, als je af en toe met wat opstootjes in het nieuws bent."


Volgens Nathan zijn er wel enkele grenzen. "Die moet je proberen te bewaken en te managen, maar een van de redenen van Joriks succes is dat hij zich van nature in opzienbarende situaties weet te manoeuvreren. Hij heeft gewoon een randje. Hij is on-Nederland, niet-calvinistisch. Als hij een Amerikaanse artiest was geweest, zouden de mensen er niet van opkijken. Maar hier?"

Nummer één
"Lil’ Kleine roept emotie op. De mensen zullen in elk geval nooit vlak over hem denken. Maar wij gaan geen incidenten ensceneren, daar trek ik wel de grens. Dat is ook niet nodig. Bij Jorik is het nooit saai", aldus Nathan.
1 welke hits?
2 wat lult hij nou slap Nathan is bijna net zo erg als die etter die denkt dat hij uit mf Compton komt :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... neelstukje

Zaterdag deelde Lil' Kleine een filmpje waarop te zien is dat hij zijn verloofde Jaimie Vaes een dikke zoen geeft. Het lijkt erop dat de rapper aan iedereen wil laten zien dat er nog altijd liefde is tussen hem en Jaimie. Of zit er meer achter...?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee maar ik vind dit echt te dom voor woorden. Echt waar zit je zelfrespect en waar zit je verantwoordelijkheidsgevoel als moeder. En wát is er aantrekkelijk aan dit joch. Alleen zijn geld?
Alle reacties Link kopieren Quote
WandaVision schreef:
26-09-2021 17:34
Geen idee maar ik vind dit echt te dom voor woorden. Echt waar zit je zelfrespect en waar zit je verantwoordelijkheidsgevoel als moeder. En wát is er aantrekkelijk aan dit joch. Alleen zijn geld?
Precies want zonder hem is ze niks denkt ze. En dan die foto op haar Insta met die verlovingsring- en Rolex. Nou niemand kijkt naar die Rolex want die vreselijk lelijke afzichtelijke roos-tattoo op haar hand leidt alle aandacht weg. Moest ze zeker ook van hem laten zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
WandaVision schreef:
26-09-2021 17:34
Geen idee maar ik vind dit echt te dom voor woorden. Echt waar zit je zelfrespect en waar zit je verantwoordelijkheidsgevoel als moeder. En wát is er aantrekkelijk aan dit joch. Alleen zijn geld?
begrijp sowieso weinig van mensen die geen zelfrespect hebben
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit nu dat programma van Raven van Dorst te kijken. Koen K. is te gast op de boerderij. Wat heeft die knul al veel meegemaakt zeg. Ik vind het wel een schatje zo. Hoop dat t m goed gaat.
En ik ben benieuwd of hij nog wat loslaat over zijn partyfriends.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit nu ook te kijken, maar hij zegt dat hij stiekem in z’n eentje thuis gebruikte en naar de buitenwereld deed alsof hij clean was.

En gelijk heeft ie, het is niet kies te zeggen met wie je al die grammetjes door je neus douwde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het valt wel op dat op de insta van Koen K niets meer geplaatst wordt met Jaimie en Estelle. Zij liken ook niets meer, hopelijk heeft hij geen contact meer met ze
Alle reacties Link kopieren Quote
pampalate schreef:
20-10-2021 23:03
Het valt wel op dat op de insta van Koen K niets meer geplaatst wordt met Jaimie en Estelle. Zij liken ook niets meer, hopelijk heeft hij geen contact meer met ze
Hij vertelde wel iets in de trant dat je van al die coke geen leuk en aardig mens wordt en je dan ook geen aardige mensen opzoekt ofzoiets.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hij zei dat als je weinig zelfliefde hebt je je ook niet omringt met leuke mensen.

Ik vind hem wel erg open en kwetsbaar. Zo kwetsbaar dat ik denk: ben je wel al krachtig genoeg om deze informatie veilig met de wereld te kunnen delen?

Ik hoop voor hem dat er nu echt fijne tijden voor hem gaan aanbreken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie net bij Fawry een filmpje van kleine voorbij komen. Hij zit op boot en is aan het bellen (nep) en achter zijn telefoon zit een heel pak met geld :facepalm:

Het kan ook zijn dat hij met dat pak geld net alsof doet dat het een telefoon is. Hoe dan ook super triest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly1234 schreef:
24-10-2021 17:33
Ik zie net bij Fawry een filmpje van kleine voorbij komen. Hij zit op boot en is aan het bellen (nep) en achter zijn telefoon zit een heel pak met geld :facepalm:

Het kan ook zijn dat hij met dat pak geld net alsof doet dat het een telefoon is. Hoe dan ook super triest.
Echt hè.
Maar Jamie kan niet zonder dat pak geld dus laat zich lekker mishandelen en als een voetveeg behandelen. Krijgt ze uberhaupt wel eten vraag ik me af.
Alles voor geld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een sneu neus is het toch..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly1234 schreef:
24-10-2021 17:33
Ik zie net bij Fawry een filmpje van kleine voorbij komen. Hij zit op boot en is aan het bellen (nep) en achter zijn telefoon zit een heel pak met geld :facepalm:

Het kan ook zijn dat hij met dat pak geld net alsof doet dat het een telefoon is. Hoe dan ook super triest.
heeft zeker te vaak naar die video-clip van Katy Perry gekeken waarin een rapper ook doet alsof een pak geld een telefoon is :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Juice Channel meldt dat Jaimie en Lil elkaar weer eens ontvolgen....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Tjonge
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

:yawnee:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoor net op de radio dat Kleine gisteravond met een pistool op z’n hoofd beroofd is van zijn Rolex na een of andere releaseparty.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen Rolex een Pattek Philippe van € 174.000 , die hij eerder opvallend showde in een insta post
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
05-11-2021 08:56
Hoor net op de radio dat Kleine gisteravond met een pistool op z’n hoofd beroofd is van zijn Rolex na een of andere releaseparty.

Begreep dat het ook allemaal wat vaagjes en onduidelijk was, wat er gebeurde.

Saillant detail is wel dat Monica Geuze (ex van hem) op die rap=party aanwezig was.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
05-11-2021 09:15
Geen Rolex een Pattek Philippe van € 174.000 , die hij eerder opvallend showde in een insta post
Ik heb er geen medelijden mee eerlijk gezegd, als je je geld zelfs in de fik steekt om te patsen.
En ik zou ook niet verbaasd zijn als de overval met wat van zijn louche vriendjes in scène is gezet. Hij zat toch krap, na de onverzekerde overstroming van zijn marmeren kelder?
.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven