Entertainment alle pijlers

Fidan en Renze moeten weg bij de Vooravond

10-06-2021 22:24 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Één van de weinige (lees: de enige) talkshows die ik leuk vond en regelmatig keek. Nu moeten de presentatoren weg en worden ze vervangen door Sophie Hilbrand en Khalid Kasem. Zogenaamd omdat het programma "urgentie miste". Ik vind het juist hartstikke leuk met Fidan en Renze, heel diverse gasten komen aan tafel, verschillende kanten worden besproken, en presentatoren laten mensen gewoon praten ipv een bepaalde kant opduwen. Echt jammer :(
Meer mensen die het jammer vinden? Of begrijp je het juist helemaal en zo ja, waarom?
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik dacht dat ik deze bij entertainment had gezet.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er hooguit es langs gezapt, maar wat ik ervan gezien heb vond ik geen succes. Ik kan al niet naar Fidan luisteren, wat een vervelende stem heeft zij.
En sowieso, wat een trage bedoening.

Dus ja, ik snap het wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf nooit gezien, maar kwam het bericht tegen op Facebook. Aan de reacties te lezen, zijn mensen niet blij.
Alle reacties Link kopieren
Ik keek er niet vaak naar, maar wat ik er van heb meegekregen vond ik niet onaardig. En dan Sophie Hilbrand.... serieus? Die moet dan wel voor de "urgentie" zorgen, ofzo? (Wat een vage reden trouwens).
Ik las op Twitter dat Renze trouwens ook not amused was over hoe dit was gegaan.
Nothing happens for a reason
Ik snap er geen hol van. Ik vind Fidan leuk, en hen een goede combi.

Misschien hebben ze gisteren meegeleze op het topic "mooiste vrouw van Nederland" en Sophie vanuit die urgentie een show gegeven?
Alle reacties Link kopieren
Allebei leuke mensen die het prima deden. Jammer dat het stopt. Sophie kan ik prima hebben, maar die Kasem..... daar was toch iets mee? Dat werd toen bij Boulevard een beetje onder het tapijt geveegd omdat hij een mattie van Peter R. de Vries is? Hij zat hem net ook weer helemaal op te hemelen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik keek graag en nu dus niet meer. Alleen al constant aan dat haar frutsende vrouwmens van een Sofie word ik al ongedurig na 3 minuten.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
10-06-2021 22:29
Ik snap er geen hol van. Ik vind Fidan leuk, en hen een goede combi.

Misschien hebben ze gisteren meegeleze op het topic "mooiste vrouw van Nederland" en Sophie vanuit die urgentie een show gegeven?
:hihi:
SweetFirefly schreef:
10-06-2021 22:30
Allebei leuke mensen die het prima deden. Jammer dat het stopt. Sophie kan ik prima hebben, maar die Kasem..... daar was toch iets mee? Dat werd toen bij Boulevard een beetje onder het tapijt geveegd omdat hij een mattie van Peter R. de Vries is? Hij zat hem net ook weer helemaal op te hemelen.
Hij had naar Taghi gelekt ofzoiets, maar ik weet niet precies wat er van waar is.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ik vond het leuke en sympathieke mensen.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
10-06-2021 22:29
Ik snap er geen hol van. Ik vind Fidan leuk, en hen een goede combi.

Misschien hebben ze gisteren meegeleze op het topic "mooiste vrouw van Nederland" en Sophie vanuit die urgentie een show gegeven?
Ik heb dat topic niet gelezen, maar kwam Sophie daar uit als mooiste vrouw van Nederland? O_O
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-06-2021 22:34
Ik heb dat topic niet gelezen, maar kwam Sophie daar uit als mooiste vrouw van Nederland? O_O
Niet unaniem, maar veel mensen vinden haar prachtig.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Aviendha schreef:
10-06-2021 22:35
Niet unaniem, maar veel mensen vinden haar prachtig.
Ik vind haar leuk, maar niet mooi.
Ook niet lelijk ofzo, maar gewoon.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Haha, nee, werd vooral gezegd dat ze er ouder uit ziet dan zij is.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
10-06-2021 22:40
Haha, nee, werd vooral gezegd dat ze er ouder uit ziet dan zij is.
Ah.
Komt volgens mij ook doordat ze zo slank is, dan zie je rimpels beter.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Urgentie is bij de woningstichting.

Ik kijk er niet naar, maar dat is omdat ik altijd bang ben dat ze gaan zingen. Het kabbelt lekker, vind ik wel leuk. Ruzie en gedoe over talkshows is ook wel een soort Nederlandse hobby, lijkt wel. Zo vind ik Margriet van der Linden echt heel leuk en veel mensen vinden haar ook gruwelijk.
Fidan en Sophie was interessant geweest. Man-vrouw, man-man zie je wel vaak, maar vrouw-vrouw volgens mij nooit ( of wel en vergeet ik iets?).
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
10-06-2021 22:45
Fidan en Sophie was interessant geweest. Man-vrouw, man-man zie je wel vaak, maar vrouw-vrouw volgens mij nooit ( of wel en vergeet ik iets?).
Volgens mij zie je dat bij Koffietijd en de 5-uur-show.
Van die 'wijven'programma's.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
10-06-2021 22:45
Fidan en Sophie was interessant geweest. Man-vrouw, man-man zie je wel vaak, maar vrouw-vrouw volgens mij nooit (of wel en vergeet ik iets?).
Dat was grappig geweest inderdaad, beide ook een totaal andere invalshoek. Maar ik vind Renze echt een sympathieke man en hun een leuk duo.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
10-06-2021 22:45
Fidan en Sophie was interessant geweest. Man-vrouw, man-man zie je wel vaak, maar vrouw-vrouw volgens mij nooit ( of wel en vergeet ik iets?).
Afbeelding

:-D
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik ben sowieso talkshowmoe.
Solomio schreef:
10-06-2021 22:46
Volgens mij zie je dat bij Koffietijd en de 5-uur-show.
Van die 'wijven'programma's.
Oh god, ja, dan zal het die associatie krijgen. Kunnen ze dan beter om 22-23.00 uur doen, om die associatie wat los te weken.
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep gewoon niet waarom Fidan elke avond te gast was.

Ik snap het dus wel. Ik denk dat Renze's vertrek collateral damage is.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
10-06-2021 22:52
Oh god, ja, dan zal het die associatie krijgen. Kunnen ze dan beter om 22-23.00 uur doen, om die associatie wat los te weken.
Met een wijntje en een sigaretje erbij.
Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Viola en Catherine waren nooit samen he, die konden elkaar niet uitstaan. En altijd die teleurstelling als Catherine er was, die was lang niet zo gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven