Entertainment alle pijlers

Fidan en Renze moeten weg bij de Vooravond

10-06-2021 22:24 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Één van de weinige (lees: de enige) talkshows die ik leuk vond en regelmatig keek. Nu moeten de presentatoren weg en worden ze vervangen door Sophie Hilbrand en Khalid Kasem. Zogenaamd omdat het programma "urgentie miste". Ik vind het juist hartstikke leuk met Fidan en Renze, heel diverse gasten komen aan tafel, verschillende kanten worden besproken, en presentatoren laten mensen gewoon praten ipv een bepaalde kant opduwen. Echt jammer :(
Meer mensen die het jammer vinden? Of begrijp je het juist helemaal en zo ja, waarom?
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-06-2021 22:53
Ik begreep gewoon niet waarom Fidan elke avond te gast was.

Ik snap het dus wel. Ik denk dat Renze's vertrek collateral damage is.
Hahaha. Ja, ze komt wel anders over dan de gemiddelde talkshow-presentator. En geeft soms ook haar eigen mening. Ben het niet altijd met haar eens, maar ik vond dat wel een interessantere gespreksdynamiek geven dan meeknikken.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Aviendha schreef:
10-06-2021 22:55
Hahaha. Ja, ze komt wel anders over dan de gemiddelde talkshow-presentator. En geeft soms ook haar eigen mening. Ben het niet altijd met haar eens, maar ik vond dat wel een interessantere gespreksdynamiek geven dan meeknikken.

Altijd. Het idiootste vond ik ineens de rubriek 'Fidans keuze' ofzo, met dan een random film uit de oudheid die ze leuk vond. Echt boeieee.

Als gast vind ik haar doorgaans wél leuk. Maar niet elke avond.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
10-06-2021 22:54
Viola en Catherine waren nooit samen he, die konden elkaar niet uitstaan. En altijd die teleurstelling als Catherine er was, die was lang niet zo gezellig.
Aiai dat is ook zo....
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
MarindaH schreef:
10-06-2021 22:53
Ik begreep gewoon niet waarom Fidan elke avond te gast was.

Ik snap het dus wel. Ik denk dat Renze's vertrek collateral damage is.
Dit. Fidan deed een soort koffietijd.
Solomio schreef:
10-06-2021 22:53
Met een wijntje en een sigaretje erbij.
Afbeelding
:HA: naar hen zou ik zeker kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zou dit niet zijn omdat de baas boos op ze is?

Ze hebben reclame gemaakt voor een petitie omdat ze niet wilden dat "Andere Tijden" zou stoppen.

https://m.facebook.com/DWDD/videos/2415 ... 30827&_rdr


Het geheugen van Nederland verdwijnt’. Fidan Ekiz en Renze Kl maakten zich in DeVooravond boos over het verdwijnen van Andere Tijden. Fidan: ‘Wie zit te wachten op verdere infantilisering?’ Teken de petitie: https://bit.ly/3nWcb1r




Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Renze vind ik niet echt bijzonder, maar Fidan vind ik wel verfrissend. Eindelijk iemand die eerlijk voor haar mening uitkomt en niet alleen de “politiek correcte” NPO-mening uitdraagt. Zo verdenk ik Jeroen Pauw er ook altijd van dat hij gewoon rechts is, terwijl hij doet alsof hij links stemt.

Sophie Hilbrand is typisch iemand die graag politiek correct overkomt, op het drammerige af. Ik vind haar helemaal niets.

Erger nog vind ik de keuze voor Kasem. Waarom kies je in hemelsnaam een zo omstreden iemand? Hij mag dan wel vrijgesproken zijn van lekken in de Taghi-zaak, maar hij heeft de schijn zwaar tegen. Dat hij vrijgesproken is, komt omdat er niet genoeg bewijs tegen hem te vinden was, maar hij is een slimme advocaat dus hij zal zich echt wel goed ingedekt hebben. Zeker is wel dat er gelekt is door iemand van zijn kantoor waar hij werkzaam was en hij vertrok niet voor niets ineens bij het bedrijf van Peter de Vries. Er is ook geen andere schuldige voor het lekken gevonden, dus dat zegt ook wel iets. Hij kent Taghi ook van vroeger van school, hij zat bij hem in de klas. Blijkbaar kiezen ze bij de NPO/Vara graag voor crimineel entertainment. Op de radio wordt rappende criminelen ook al een podium geboden. Bah, bah, bah!
fizz wijzigde dit bericht op 10-06-2021 23:20
6.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook zeer verbaasd, vond het echt een leuk programma met Renze en Fidan. Ik begrijp er echt geen zak van dat Margriet met M dan wel mag blijven want man o man wat is dat saai en slecht.
Ik hoorde vanavond op RTL dat Khalid Kasem in eerste instantie ook de nieuwe presentator hadden moeten worden van de vooravond maar wegens dat hij beschuldigd werd voor lekken naar Taghi ging dat feest toen niet door. Ik denk echt dat BNN/Vara hem toch liever willen en daarom met die smoes over 'urgentie' zijn gekomen. Wat een bullshit.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-06-2021 23:18
Sophie Hilbrand is typisch iemand die graag politiek correct overkomt, op het drammerige af. Ik vind haar helemaal niets.

Erger nog vind ik de keuze voor Kasem. Waarom kies je in hemelsnaam een zo omstreden iemand? Hij mag dan wel vrijgesproken zijn van lekken in de Taghi-zaak, maar hij heeft de schijn zwaar tegen. Dat hij vrijgesproken is, komt omdat er niet genoeg bewijs tegen hem te vinden was, maar hij is een slimme advocaat dus hij zal zich echt wel goed ingedekt hebben. Zeker is wel dat er gelekt is door iemand van zijn kantoor waar hij werkzaam was en hij vertrok niet voor niets ineens bij het bedrijf van Peter de Vries. Er is ook geen andere schuldige voor het lekken gevonden, dus dat zegt ook wel iets. Hij kent Taghi ook van vroeger van school, hij zat bij hem in de klas. Blijkbaar kiezen ze bij de NPO/Vara graag voor crimineel entertainment. Op de radio wordt rappende criminelen ook al een podium geboden. Bah, bah, bah!
Ik vind Sophie Hilbrand ook helemaal niets, en ook geen mooie vrouw trouwens, in tegendeel. Tsja en die Kasem, ik vind het een gladjakker.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
10-06-2021 23:22
Ik vind Sophie Hilbrand ook helemaal niets, en ook geen mooie vrouw trouwens, in tegendeel. Tsja en die Kasem, ik vind het een gladjakker.
Ik vind haar ook niet mooi en ook enigszins onverzorgd. Haar haar zit altijd alsof ze net uit bed komt rollen en alleen haar hand er doorheen heeft gehaald. Misschien komt een jonge meid daar nog mee weg, maar zij is daar toch net een paar jaar te oud voor. Het geeft haar een sjofele look.
Alle reacties Link kopieren
Tja, de Vooravond moest nou eenmaal niet een personalityshow zijn, maar een talkshow. Daarin vind ik Sophie juist wel leuk (en ook mooi, maar mijn man geloof ik ook, dus misschien kunnen we toch niet al te vaak kijken :proud:)
Such fun!1
De keus voor Kasem snap ik niet. Advocaat van Boef, woordvoerder van familie van Nouri en verdacht van lekken van info in Taghi-zaak.
Niet mijn type, zeg maar.

NPO heeft echt betere kandidaten. De dame die Mondo presenteerde bijvoorbeeld, Nadia Moussaid.
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
10-06-2021 23:26
De keus voor Kasem snap ik niet. Advocaat van Boef, woordvoerder van familie van Nouri en verdacht van lekken van info in Taghi-zaak.
Niet mijn type, zeg maar.

NPO heeft echt betere kandidaten. De dame die Mondo presenteerde bijvoorbeeld, Nadia Moussaid.
Die laatste had ook teveel een eigen mening die niet strookte met de gangbare NPO/VARA-mening. Die is dus ook al afgeserveerd.
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
10-06-2021 23:26
De keus voor Kasem snap ik niet. Advocaat van Boef, woordvoerder van familie van Nouri en verdacht van lekken van info in Taghi-zaak.
Niet mijn type, zeg maar.

NPO heeft echt betere kandidaten. De dame die Mondo presenteerde bijvoorbeeld, Nadia Moussaid.
Ja dat is de beste presentatrice van dit moment. Ze heeft ook Eva Jinek vervangen tijdens haar zwangerschap. Ik vond haar toen echt heel goed. Van mij mag ze een eigen talkshow krijgen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-06-2021 23:26
Tja, de Vooravond moest nou eenmaal niet een personalityshow zijn, maar een talkshow. Daarin vind ik Sophie juist wel leuk (en ook mooi, maar mijn man geloof ik ook, dus misschien kunnen we toch niet al te vaak kijken :proud:)
Sophie Hilbrand heeft net zo’n uitgesproken mening als Fidan. Dat zie je vaak terug als ze iemand interviewt, want ze is dan niet bepaald een objectieve interviewer. Verschil met Fidan is, dat Fidan ook wel eens een mening heeft die niet die van D’66, Groen LInks of de PvdA is.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
10-06-2021 22:44
Ik kijk er niet naar, maar dat is omdat ik altijd bang ben dat ze gaan zingen.
:rofl:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze Fidan gewoon te rechts vonden voor de NPO. Wat ik niet begrijp, want de NPO hoort voor iedereen te zijn. Ik stem zelf links, maar ik vind het ook interessant andere meningen te horen; mijn wereldbeeld en identiteit hoeven niet alleen maar gevoed en bevestigd te worden. En er waren vaak genoeg linkse gasten, trouwens.

Of misschien komt het dan toch omdat ze die Kasem sowieso al liever hadden, en moesten Fidan en Renze allebei maar sneuvelen.
Dat de baas zo boos zou zijn om die petitie dat ie ze maar ontslaat kan ik me bijna niet voorstellen (maar wat weet ik van de NPO intriges.. :roll:)
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-06-2021 23:18
Renze vind ik niet echt bijzonder, maar Fidan vind ik wel verfrissend. Eindelijk iemand die eerlijk voor haar mening uitkomt en niet alleen de “politiek correcte” NPO-mening uitdraagt. Zo verdenk ik Jeroen Pauw er ook altijd van dat hij gewoon rechts is, terwijl hij doet alsof hij links stemt.

Sophie Hilbrand is typisch iemand die graag politiek correct overkomt, op het drammerige af. Ik vind haar helemaal niets.

Erger nog vind ik de keuze voor Kasem. Waarom kies je in hemelsnaam een zo omstreden iemand? Hij mag dan wel vrijgesproken zijn van lekken in de Taghi-zaak, maar hij heeft de schijn zwaar tegen. Dat hij vrijgesproken is, komt omdat er niet genoeg bewijs tegen hem te vinden was, maar hij is een slimme advocaat dus hij zal zich echt wel goed ingedekt hebben. Zeker is wel dat er gelekt is door iemand van zijn kantoor waar hij werkzaam was en hij vertrok niet voor niets ineens bij het bedrijf van Peter de Vries. Er is ook geen andere schuldige voor het lekken gevonden, dus dat zegt ook wel iets. Hij kent Taghi ook van vroeger van school, hij zat bij hem in de klas. Blijkbaar kiezen ze bij de NPO/Vara graag voor crimineel entertainment. Op de radio wordt rappende criminelen ook al een podium geboden. Bah, bah, bah!
Ja die verdomde rechten ook en die stomme vrijheid van meningsuiting.
Bah.

En bij wie je in de klas gezeten hebt? Dat maakt je al verdacht?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
10-06-2021 23:40
Ja die verdomde rechten ook en die stomme vrijheid van meningsuiting.
Bah.

En bij wie je in de klas gezeten hebt? Dat maakt je al verdacht?
R de Vries zal z'n kop vanaf nu wel vaak laten zien in de vooravond.
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
10-06-2021 23:40
Ja die verdomde rechten ook en die stomme vrijheid van meningsuiting.
Bah.

En bij wie je in de klas gezeten hebt? Dat maakt je al verdacht?
Nou, er waren wel wat meer aanwijzingen die hem verdacht maken. In een afgetapt telefoongesprek is er ook aan hem gerefereerd als het broertje van Mussa. Hij heeft dus ook een broer die zo heeft. Kasem wilde niet zeggen hoe zijn broer heet.

Waar je eerste opmerking over verdomde rechten en stomme vrijheid van meningsuiting opslaat, is mij niet duidelijk. Of bedoel je dat die vrijheid van meningsuiting er bij de NPO/VARA niet voor Fidan is?

https://www.ad.nl/binnenland/om-en-poli ... ~afb0d26c/
fizz wijzigde dit bericht op 10-06-2021 23:55
12.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-06-2021 23:51
Nou, er waren wel wat meer aanwijzingen die hem verdacht maken. In een afgetapt telefoongesprek is er ook aan hem gerefereerd als het broertje van Mussa. Hij heeft dus ook een broer die zo heeft.

Waar je eerste opmerking over verdomde rechten en stomme vrijheid van meningsuiting opslaat, is mij niet duidelijk. Of bedoel je dat die vrijheid van meningsuiting er bij de NPO/VARA niet voor Fidan is?
Ik vind Fidan leuker dan de andere 3 bij elkaar. Maar dat zijn ook prima en competente mensen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
10-06-2021 23:55
Ik vind Fidan leuker dan de andere 3 bij elkaar. Maar dat zijn ook prima en competente mensen.
Ik vind die Kasem dus geen prima mens.
Cateautje schreef:
10-06-2021 23:42
R de Vries zal z'n kop vanaf nu wel vaak laten zien in de vooravond.

Ik heb maar een kleine maat tv. Peters ego is te groot voor mijn scherm gelukkig..

Ik houd het maar bij Sophie, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-06-2021 23:56
Ik vind die Kasem dus geen prima mens.
Zo hebben we allemaal wel wat.
Prima toch, je bent niet verplicht te kijken.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-06-2021 23:56
Ik vind die Kasem dus geen prima mens.
Jij vindt het stom (bah bah) dat boeven zo'n podium krijgen, C (sorry, ik waag me niet aan de nickname uit mn hoofd schrijven) vindt dat ook zij vrijheid van meningsuiting/rechten hebben. Corrigeer me gerust als ik het mis heb.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven