Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken. Die Bert vind ik helemaal niks, zo onsympathiek. Die vrouw ook niet trouwens. Misschien is het daarom juist een match :biggrin:
Hij komt ook niet over als een type voor een b&b, dan is iets meer vriendelijkheid toch wel gewenst.

De voormalig stewardess (waarom moet dit honderd keer genoemd worden??) en haar mannen komen wel leuk over op het eerste gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Bert was ook een beetje morsig. Geen fris geschoren type. Beetje rommelige B&B ook trouwens. Terwijl de locatie en het pand zich juist uitstekend lenen om iets moois van te maken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
13-07-2021 09:13
Bert vind ik nu ook niet zo leuk over komen, heel stug. De vrouw die daar nu is ook niet. Je komt om elkaar te leren kennen, niet om de b&b (af) te keuren. Die hond stak gelijk zijn kop bij die vrouw onder haar rok.

Vincent is een stuk positiever en noemt alles old-school. Eigenlijk is het gewoon oude rommel maar hij is er blij mee.
Daar ging mijn thee :HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-07-2021 11:47
Bert was ook een beetje morsig. Geen fris geschoren type. Beetje rommelige B&B ook trouwens. Terwijl de locatie en het pand zich juist uitstekend lenen om iets moois van te maken.
Geweldig locatie idd, en die ruwe muren in de slaapkamer, ik hou ervan :flirting:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Primm schreef:
13-07-2021 10:16
Ik heb ook gekeken. Die Bert vind ik helemaal niks, zo onsympathiek. Die vrouw ook niet trouwens. Misschien is het daarom juist een match :biggrin:
Hij komt ook niet over als een type voor een b&b, dan is iets meer vriendelijkheid toch wel gewenst.

De voormalig stewardess (waarom moet dit honderd keer genoemd worden??) en haar mannen komen wel leuk over op het eerste gezicht.
Ik vind die eerste man van Caroline een beetje een zeurpiet over de tweede man. Toch juist gezellig als er nog één bij komt?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-07-2021 15:00
Ik vind die eerste man van Caroline een beetje een zeurpiet over de tweede man. Toch juist gezellig als er nog één bij komt?
Zo ver ben ik nog niet :mrgreen: maar ben nu al benieuwd. Ik vond hem juist wel enthousiast en leuk er uitzien.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Die eerste vrouw en die Bert zijn geen match denk ik :rofl:
Bert: “ik heb met al mijn exen nog goed contact”
Eerste vrouw: “ goed van jou! Ik niet..”
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook wel leuk om te kijken, maar vind elke dag ook wel wat veel. Opnemen is een goeie tip. Dan kan ik clusteren en de reclame al skippen.

Bert vind ik ook geen leuke man. Wekt ook helemaal niet de indruk dat hij een vrouw wil. Behalve misschien om te helpen met de B en B waarbij ze het, denk ik, vooral niet te netjes moet willen maken, want hij wil het allemaal wel heel erg op zijn manier.

Die vrouw in Oostenrijk lijkt erg leuk, maar zal best heel kritisch en neurotisch zijn. Die eerste man maakte een goede start, maar ik werd al snel een beetje kriebelig van hem. Hij loopt me veel te hard van stapel, zoals hij direct meteen heel hard moet benadrukken hoe gezellig hij het allemaal vindt en dat hij d'r zo graag wil leren kennen. Gecombineerd inderdaad met z'n reactie op die andere man en ik heb al wel een beeld waarom hij nog vrijgezel is.

Die jonge vent in Italië is volgens mij wel leuk, maar jemig wat moet daar nog veel gebeuren zeg..
Alle reacties Link kopieren
Ja die eerste man in Oostenrijk loopt veel te hard van stapel.. en lijkt heel onzeker. Omdat hij zo hamert op die andere mannen.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-07-2021 15:00
Ik vind die eerste man van Caroline een beetje een zeurpiet over de tweede man. Toch juist gezellig als er nog één bij komt?

Nou, als ik een avondje gezellig met m'n man zit hoef ik er ook niet allemaal vrouwen bij die op hem azen! Dus dat lijkt me een heel menselijke reactie (en zeker: mannelijke :proud:). Maar goed, da's het spel he.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Sjongejonge, heb je bij Caroline één kamer gezien, dan heb je ze allemaal gezien. Wat een saaie b&b!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-07-2021 16:12
Sjongejonge, heb je bij Caroline één kamer gezien, dan heb je ze allemaal gezien. Wat een saaie b&b!
Ik word er ook niet warm of koud van. Ik vind die B&B in Frankrijk geweldig, lekker authentiek ofzo.
Voor iedereen een groene tuin
MarindaH schreef:
13-07-2021 16:12
Sjongejonge, heb je bij Caroline één kamer gezien, dan heb je ze allemaal gezien. Wat een saaie b&b!
Ook de buitenkant is sfeerloos. Nergens groen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-07-2021 16:33
Ook de buitenkant is sfeerloos. Nergens groen.
Ja zeg dat :|
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
13-07-2021 15:34
Ja die eerste man in Oostenrijk loopt veel te hard van stapel.. en lijkt heel onzeker. Omdat hij zo hamert op die andere mannen.
Hij was vijftiger, nooit getrouwd geweest en geen kinderen. Kan een voordeel zijn. Maar voor hetzelfde geld heeft hij 8 relaties van 3 jaar gehad of zo :proud: . Die tweede man had wat meer in huis vond ik.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-07-2021 16:10
Nou, als ik een avondje gezellig met m'n man zit hoef ik er ook niet allemaal vrouwen bij die op hem azen! Dus dat lijkt me een heel menselijke reactie (en zeker: mannelijke :proud:). Maar goed, da's het spel he.
Nee oké, maar je kent elkaar nog helemaal niet. Bij BzV merk je ook altijd dat het minder ongemakkelijk is als ze met een groepje zitten ipv 1op1.
Dus in het begin zou ik wel blij zijn met een of twee andere vrouwen (überhaupt mensen) er bij.
Daarna mogen ze oprotten :proud:
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-07-2021 17:51
Hij was vijftiger, nooit getrouwd geweest en geen kinderen. Kan een voordeel zijn. Maar voor hetzelfde geld heeft hij 8 relaties van 3 jaar gehad of zo :proud: . Die tweede man had wat meer in huis vond ik.
Ja helemaal eens ;-D Ik ben heel benieuwd naar die andere mannen en welke ze uiteindelijk gaat kiezen.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
13-07-2021 15:34
Ja die eerste man in Oostenrijk loopt veel te hard van stapel.. en lijkt heel onzeker. Omdat hij zo hamert op die andere mannen.

Ik vind 't maar een plakkerige engerd.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Bert weer met een hoodie....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Roxanne stofzuigt op hakjes. Charmant hoor.

En ze heeft rammelende eierstokken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
13-07-2021 20:43
Ik vind 't maar een plakkerige engerd.
:HA: zo’n iemand waar je niet vanaf komt, omdat ie zo verliefd op je is .. :P
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-07-2021 20:50
Roxanne stofzuigt op hakjes. Charmant hoor.

En ze heeft rammelende eierstokken.
Ze heeft vooral mazzel met haar ouders, normaal is zo’n huis behoorlijk onbetaalbaar voor een alleenstaand iemand.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
13-07-2021 20:56
Ze heeft vooral mazzel met haar ouders, normaal is zo’n huis behoorlijk onbetaalbaar voor een alleenstaand iemand.
Ze heeft de B&B 'gekregen'.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind tot nu toe alleen die 2 in Italië te pruimen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat Vincent wat Italiaans spreekt. Die Monique vind ik vrij kleurloos.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven