Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O, een 'product owner'.

Wat is dat dan?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
14-07-2021 21:33
O, een 'product owner'.

Wat is dat dan?
Een soort project manager in de IT, scrum enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ysolde.... je haar. Jemig. Ze willen toch een leuke indruk maken op die Bert? (Ongeacht of het hem nou opvalt of niet....) Maar wat ziet ze er onverzorgd uit. Nou, raakvlak met Bert dan :P
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Bert is niet echt aardig jeetje hij wil toch een vrouw waarom doe je dan zo bot.

En Nico wil TE graag dat accent is ook onaantrekkelijk.

Theun is wel leuk en zichzelf.

Vincent is ook leuk, hij betrekt haar ook bij het inrichten van de b&b. Alsof ze elkaar al heel lang kennen.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
13-07-2021 21:46
Ik vind die Caroline maar een raar mens. Hoe ze de hele tijd tegen die hond praat met die rare stem, brrr.
Haha zeg dat wel... heel irritant Rrrrroooosss alsof ze het tegen een kind heeft.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben we in Oostenrijk naar een aflevering van de tv kantine zitten te kijken.
De wc schoon moeten maken en madame gaat even toekijken en beoordelen hoe je dat doet :ugeek:
Alle reacties Link kopieren
Ik loop achter ben bij aflevering 1. Die Nico van Caroline: 'ik val op stemmetjes'. :-D
Alle reacties Link kopieren
Als ik Vincent hoor praten denk ik steeds van schraap je keel even.
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
14-07-2021 23:00
Als ik Vincent hoor praten denk ik steeds van schraap je keel even.
Ik hou er wel van, zo'n hese stem :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Ik mag Romana juist wel. Bert gedraagt zich superongemakkelijk, maar zij laat zich er niet door uit het veld slaan. Ik hou daar wel van.

En het apostolisch genootschap... een sekte is het niet maar, nou ja, ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan vind.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Bert is volgens mij gewoon heel verlegen en weet zich geen houding te geven. Hij wil het wel graag goed doen.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
14-07-2021 23:19
Ik mag Romana juist wel. Bert gedraagt zich superongemakkelijk, maar zij laat zich er niet door uit het veld slaan. Ik hou daar wel van.

En het apostolisch genootschap... een sekte is het niet maar, nou ja, ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan vind.
Maar ik vind Romana heel onaardig tegen Isolde doen. Isolde kan niet tegen haar op want Romana is veel pittiger en mondiger. Ze is Isolde eigenlijk een beetje aan het wegpesten. Dat lukt haar goed want ze weet dat Bert niet in Isolde is geinterresseerd.
Alle reacties Link kopieren
Ben even aan het terugkijken van woensdagavond, maar wat een ongezellig gedoe in Frankrijk zeg.
Romana lijkt een chagrijnig gemeen wijf, Ysolde lijkt veel zachter en oprecht geïnteresseerd.
En de volgende ochtend is het ontploft tussen Ysolde en Bert vanwege de discussie over het geloof en Romana staat er gemeen bij te grijnzen.
Ze doet niks geen moeite "ik ga niet schoonmaken, ik ga niet koken". En nu voelt ze zich wel een soort winnaar omdat Ysolde nu niet meer geïnteresseerd lijkt in Bert.

En Nico wordt steeds vervelender, plakkerige klittenbal.
Daardoor lijkt die andere man juist leuker, omdat die niet zo'n aanhankelijk puppy loopt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Romana echt stug en nors, totaal niet vriendelijk en ze doet ook niet haar best er wat van te maken.
Ik denk als Isolde zich veilig voelt ze wel gezellig kan zijn. Wat Romana zei over haar gezicht kan echt niet..
Bert vind ik nog wel leuk, hij is al zo lang alleen en geen contacten gewend denk ik..

Caroline doet iets irritants met haar ogen en ik vind haar iets te kritisch naar de mannen van ze moeten dit en dat kunnen.. als iemand leuk is is die leuk toch en wat boeit het dan of hij op een bepaalde manier de wc schoonmaakt.
Nico is wanhopig en onzeker maar wel een aardige vent.
Alle reacties Link kopieren
Alle deelnemers in Frankrijk en Oostenrijk zijn kleurrijker dan de deelnemers in NL en Italië. Die zijn allemaal wat meer doorsnee. Tot nu toe dan. Wie weet gaat het daar ook nog spetteren ;-))
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou echt zo afknappen op die Nico. En hoe Caroline dat wanhopige briefje van hem voorleest aan DE HOND. Het is een hond verdorie, wat denkt ze nou, dat hij terug gaat praten en een mening heeft? Nico lijkt al net zo idolaat van en praat op dezelfde manier over 'Roos' als zijzelf. Of hij speelt het omdat hij haar zo voor zich wil winnen.
Zij vindt het allemaal wel lief en volgzaam maar zoekt stiekem toch iets meer vent.
Alle reacties Link kopieren
Romana probeerde zich er niet in te mengen, die ontploffing tussen ysolde en Bert. Ysolde is ook niet op haar mondje gevallen hoor.

Het was een heel stom gesprek tussen Romana en Ysolde over de huid. Het is Romana's beroep, dus tuurlijk heeft die daar een mening over. Ysolde zat haar juist een beetje uit te dagen met, 'ik haal mijn make-up er 's avonds nooit af en toch zie ik er nog goed uit'. En 'hoe kan het dan dat mijn oma..' Vond dat juist wel eigenwijs en tegendraads.

Het is echt beeldvorming dat Romana de bitch is en Ysolde het slachtoffer.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
15-07-2021 10:32
Romana probeerde zich er niet in te mengen, die ontploffing tussen ysolde en Bert. Ysolde is ook niet op haar mondje gevallen hoor.

Het was een heel stom gesprek tussen Romana en Ysolde over de huid. Het is Romana's beroep, dus tuurlijk heeft die daar een mening over. Ysolde zat haar juist een beetje uit te dagen met, 'ik haal mijn make-up er 's avonds nooit af en toch zie ik er nog goed uit'. En 'hoe kan het dan dat mijn oma..' Vond dat juist wel eigenwijs en tegendraads.

Het is echt beeldvorming dat Romana de bitch is en Ysolde het slachtoffer.
Het lijken mij alle twee geen makkelijke mensen. Alle drie eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
'Een mening hebben' prima. Maar even meedelen dat die ander ook wel eens iets zou moeten doen aan haar gezicht is wel een stapje verder hè. Zeker als je weet dat de camera's meedraaien. Dat is geen advies geven meer maar iemand op een bepaalde manier wegzetten. Zelf komt Romana overigens ook niet heel verzorgt over met dat slordige staartje en haar slonzige en vormeloze kleding.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Mwrosa schreef:
15-07-2021 09:04
Ik vind Romana echt stug en nors, totaal niet vriendelijk en ze doet ook niet haar best er wat van te maken.
Ik denk als Isolde zich veilig voelt ze wel gezellig kan zijn. Wat Romana zei over haar gezicht kan echt niet..
Bert vind ik nog wel leuk, hij is al zo lang alleen en geen contacten gewend denk ik..

Caroline doet iets irritants met haar ogen en ik vind haar iets te kritisch naar de mannen van ze moeten dit en dat kunnen.. als iemand leuk is is die leuk toch en wat boeit het dan of hij op een bepaalde manier de wc schoonmaakt.
Nico is wanhopig en onzeker maar wel een aardige vent.
De gemiddelde festivalganger is er niks bij. :biggrin:

Nico is veels te lief, daar walst Caroline zo overheen.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
15-07-2021 10:45
'Een mening hebben' prima. Maar even meedelen dat die ander ook wel eens iets zou moeten doen aan haar gezicht is wel een stapje verder hè. Zeker als je weet dat de camera's meedraaien. Dat is geen advies geven meer maar iemand op een bepaalde manier wegzetten. Zelf komt Romana overigens ook niet heel verzorgt over met dat slordige staartje en haar slonzige en vormeloze kleding.

Ik kan me niet herinneren dat ze dat zo zei. Ik heb er iig 'geen actieve herinnering aan' :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Toiletschoonmaakles :nut: Dat mens is niet goed hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
15-07-2021 11:04
De gemiddelde festivalganger is er niks bij. :biggrin:

Nico is veels te lief, daar walst Caroline zo overheen.

Ja, dat is idd een of andere tik, die ogen steeds zo opensperren.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
15-07-2021 11:13
Toiletschoonmaakles :nut: Dat mens is niet goed hoor!

En die mannen maar door die hoepels springen! :P
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Net aflevering drie terug gekeken maar jeetje wat een rotsfeer daar in Frankrijk. Bert is een hork, hij noemde in een gesprek (dat terugkeek op de vorige avond) Ramona ipv van haar juiste naam Romana, dat kan wat mij betreft echt niet als je daar al enkele dagen bent. En Romana is een vals kreng, die opmerking over Ysolde haar huid is over de grens. Alsof ze er zelf zo goed uitziet, not dus. Te dik en slonzige kleding. Als ik Ysolde was zat ik al in mijn auto op weg naar huis.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven