Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Peertjes schreef:
19-08-2021 14:46
Ik vind het van beide belachelijk als dit bewust is. Spreek dat dan even wat beter af samen wie wanneer gaat.
Komen ze elkaar daar ineens tegen. Leuk voor die kleine jongen om je vader die je zelden ziet ineens op vakantie tegen te komen .
Idd, wat een rare situatie mocht dit echt zo zijn.
Wat een soap..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het nog een soort pleit voor Roxeanne en Monique dat ze af en toe wat plaatsen over de drama’s in de rest van de wereld.
En misschien is het allemaal wel uit markering oogpunt
Rachel & Co die heb ik werkelijk waar nog nooit een gebaar , post of donatie zien doen naar anderen . Ook niet uit marketing oogpunt
Volgens mij zijn het echt hele domme en bekrompen mensen !
Enige waar ze goed in zijn is vriendjes maken zoals Fawry die de familie Hazes zo interessant vindt maar niks plaatst over de laatste ontwikkelingen.
Of den Aantrekker die gewoon glashard op tv zegt neem maar van mij aan dat het klopt.
Denken deze mensen dat dit land bestaat uit Facebook Anita’s en Appelschalui??
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat t toch snel, eerst maar weer bijlezen
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
19-08-2021 15:01
Ik vind dat het nog een soort pleit voor Roxeanne en Monique dat ze af en toe wat plaatsen over de drama’s in de rest van de wereld.
En misschien is het allemaal wel uit markering oogpunt
Rachel & Co die heb ik werkelijk waar nog nooit een gebaar , post of donatie zien doen naar anderen . Ook niet uit marketing oogpunt
Volgens mij zijn het echt hele domme en bekrompen mensen !
Enige waar ze goed in zijn is vriendjes maken zoals Fawry die de familie Hazes zo interessant vindt maar niks plaatst over de laatste ontwikkelingen.
Of den Aantrekker die gewoon glashard op tv zegt neem maar van mij aan dat het klopt.
Denken deze mensen dat dit land bestaat uit Facebook Anita’s en Appelschalui??
Wat blijkt Rachel heeft het uit haar duim gezogen en Guidotje staat lekker voor aap.
Alle reacties Link kopieren
Zat eens door te scrollen en zowel Mo als A2 hebben werkelijk alle foto's ed van hun samen nog op de insta's.
Bridget is wel vakkundig gewist.

Straks krijgen we een herhaling van toen de vonk weer over sloeg en de liefde tussen A2 en Bridget plotsklaps over was.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
19-08-2021 15:15
Wat blijkt Rachel heeft het uit haar duim gezogen en Guidotje staat lekker voor aap.
Wat een eikel die Guido. Hoeveel smartengeld krijgt ie van Rachel dat hij zichzelf zo voor schut durft te zetten. Komt ook niet meer goed met zijn imago.
Alle reacties Link kopieren
Het zal best aan mij liggen, maar wat vind ik dat Oku hotel lelijk zeg. Eten ziet er prima uit, maar dat verschrikkelijke zwembad, neeeeeee, never (met irritant Saar stemmetje).
Fauve schreef:
19-08-2021 13:22
https://www.mediacourant.nl/2021/08 ... ij-zegt/

Hulde voor Anouk.
91 procent denkt ook dat Rochel liegt.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
19-08-2021 14:35
Vanavond komt er weer een video van Yvonne ze heeft de popcorn er al bij staan
Koreana..... joehoe heb jij tijd. :flirting:
Jazeker, ben al in training, heb extra 'oortjes' ingeslagen omdat Koreano gister zich afvroeg wie er zo tekeer ging.
Ik zei: mijn sister from another mother and mister als het gaat om onze boosheid ten aanzien van A2.
Dus ik zit klaar!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
19-08-2021 14:51
Alhoewel ik geen Sarah fan ben, ze is toch veels te knap voor Andre. Wat is zijn lichaam vreselijk onaantrekkelijk. En dan heb ik het nog niet eens over het hoofd
Volgens mij werd al gezegd: die moeten ze koppelen aan een voetballer of een rijke zakenman.
Niet die smoezelige A2.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
19-08-2021 15:01
Ik vind dat het nog een soort pleit voor Roxeanne en Monique dat ze af en toe wat plaatsen over de drama’s in de rest van de wereld.
En misschien is het allemaal wel uit markering oogpunt
Rachel & Co die heb ik werkelijk waar nog nooit een gebaar , post of donatie zien doen naar anderen . Ook niet uit marketing oogpunt
Volgens mij zijn het echt hele domme en bekrompen mensen !
Enige waar ze goed in zijn is vriendjes maken zoals Fawry die de familie Hazes zo interessant vindt maar niks plaatst over de laatste ontwikkelingen.
Of den Aantrekker die gewoon glashard op tv zegt neem maar van mij aan dat het klopt.
Denken deze mensen dat dit land bestaat uit Facebook Anita’s en Appelschalui??
Om met je laatste vraag te beginnen, ja, vrees ik.

En met je eens, Mo en Rox posten nog wel eens iets uit solidariteit met wat er in de wereld gebeurd, of bijv. over de hondenopvang, kortom, maatschappelijk betrokken.
Kun je van de leeghoofdjes Hazes niet zeggen. Zelfs niet met die hond, dat gewoon nergens over gaat en een mislukte publiciteitsstunt is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
sakamanga schreef:
19-08-2021 15:43
Het zal best aan mij liggen, maar wat vind ik dat Oku hotel lelijk zeg. Eten ziet er prima uit, maar dat verschrikkelijke zwembad, neeeeeee, never (met irritant Saar stemmetje).
Ik vind het ook niet mooi. Ligging lijkt me ook niets. Er zijn echt wel mooier gelegen hotels te vinden daar.
Alle reacties Link kopieren
Gister lag de Story er nog niet, de nieuwe althans, en trouwe roddelkont die ik ben en dol op iedereen hier, vandaag terug gegaan om te kijken naar het verhaal.
Het is inmiddels dus helemaal uitgebreid besproken hier, geen nieuwe feiten.

De Weekend daarentegen had wel nieuws. Op zich vertelt een advocaat dat Mo eigenlijk geen poot heeft om op te staan als het gaat om partneralimentatie. Kinderalimentatie wel, en daarnaast het bedrijf dat ze hebben opgericht. Ik hoop dat Monique aandeelhouder is, want van een berooide A2 aan het begin in 2015, was zijn kapitaal aan het eind van 2015 al 180k en eind 2017 iets van 1,8 miljoen. En was zijn optredenstarief van 5000 in 2015 naar 12.500 gegaan in 2017.

Dus als die vieze rattige Guido zegt dat Mo het jetsetleven aan A2 te danken heeft, moet hij beter zijn huiswerk doen. Het is dankzij Mo's managementvaardigheden dat A2 zo goed ging en ze allebei in luxe konden leven.

Nog een nieuw feitje: tegenwoordig moeten scheidende stellen een ouderschapsplan hebben. Als je getrouwd bent of samenlevingscontract dan moet je dat insturen naar de rechter. Omdat zij niets op papier hadden, kan dat ook via een notaris, maar er MOET een ouderschapsplan op tafel komen.
Ik denk dat Mo daarom dus naar de notaris is gegaan, om dat te regelen en nog een paar zaken. En los van het feit dat dat verstandig is: A2 weet nu ook dat het Mo menens is.
Ze zou gek zijn om die sneudruif terug te nemen, maar deze stappen van Mo geven een heel duidelijk signaal af: wegwezen en niet meer terugkomen. A2 wil dat nu misschien nog niet, maar hij heeft wel de wetenschap dat hij echt niet meer terug kan komen. Dergelijk besef wil nog wel eens wat minder goede kantjes van mensen naar boven brengen...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 16:08
Gister lag de Story er nog niet, de nieuwe althans, en trouwe roddelkont die ik ben en dol op iedereen hier, vandaag terug gegaan om te kijken naar het verhaal.
Het is inmiddels dus helemaal uitgebreid besproken hier, geen nieuwe feiten.

De Weekend daarentegen
had wel nieuws. Op zich vertelt een advocaat dat Mo eigenlijk geen poot heeft om op te staan als het gaat om partneralimentatie. Kinderalimentatie wel, en daarnaast het bedrijf dat ze hebben opgericht. Ik hoop dat Monique aandeelhouder is, want van een berooide A2 aan het begin in 2015, was zijn kapitaal aan het eind van 2015 al 180k en eind 2017 iets van 1,8 miljoen. En was zijn optredenstarief van 5000 in 2015 naar 12.500 gegaan in 2017.

Dus als die vieze rattige Guido zegt dat Mo het jetsetleven aan A2 te danken heeft, moet hij beter zijn huiswerk doen. Het is dankzij Mo's managementvaardigheden dat A2 zo goed ging en ze allebei in luxe konden leven.

Nog een nieuw feitje: tegenwoordig moeten scheidende stellen een ouderschapsplan hebben. Als je getrouwd bent of samenlevingscontract dan moet je dat insturen naar de rechter. Omdat zij niets op papier hadden, kan dat ook via een notaris, maar er MOET een ouderschapsplan op tafel komen.
Ik denk dat Mo daarom dus naar de notaris is gegaan, om dat te regelen en nog een paar zaken. En los van het feit dat dat verstandig is: A2 weet nu ook dat het Mo menens is.
Ze zou gek zijn om die sneudruif terug te nemen, maar deze stappen van Mo geven een heel duidelijk signaal af: wegwezen en niet meer terugkomen. A2 wil dat nu misschien nog niet, maar hij heeft wel de wetenschap dat hij echt niet meer terug kan komen. Dergelijk besef wil nog wel eens wat minder goede kantjes van mensen naar boven brengen...
:rofl: Ik moet hier zo om lachen, ik zie je gaan haha


Ik schreef het gister ook al, maar ik denk ook dat Mo hem verzocht heeft de boel formeel te gaan afhandelen en omdat zij zijn zakenpartner was er vast wel één en ander is vastgelegd en Mo dus wellicht helemaal niet zo met lege handen staat dan dat iedereen denkt.

Ik hoop het in ieder geval dat ze zo slim was om eea vast te leggen hierover.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
19-08-2021 15:39
Zat eens door te scrollen en zowel Mo als A2 hebben werkelijk alle foto's ed van hun samen nog op de insta's.
Bridget is wel vakkundig gewist.

Straks krijgen we een herhaling van toen de vonk weer over sloeg en de liefde tussen A2 en Bridget plotsklaps over was.
Dat was mij ook al opgevallen. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
19-08-2021 14:50
Maan en haar vriendinnen zitten ook dat (gratis voor bners) hotel.
Denk dat die meiden te slim zijn voor A2 maar denk dat Saar het toch niet echt leuk gaat vinden als maan zichzelf is naar A2 toe.
Dat zou wel weer leuk zijn. En dat Nikki Plessen filmpjes op insta zet als een soort “wraak” dat hij haar heeft laten zitten
Nikki schijnt hij ook een soort ten huwelijk hebben gevraagd. Nikki was zelfs bereid een bom onder haar huwelijk te leggen.
Toen trok A2 zich terug.
Nikki is nog steeds boos
solinge102 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 07:50
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 15:56
Jazeker, ben al in training, heb extra 'oortjes' ingeslagen omdat Koreano gister zich afvroeg wie er zo tekeer ging.
Ik zei: mijn sister from another mother and mister als het gaat om onze boosheid ten aanzien van A2.
Dus ik zit klaar!
:cheer: :yes:
Peertjes schreef:
19-08-2021 15:41
Wat een eikel die Guido. Hoeveel smartengeld krijgt ie van Rachel dat hij zichzelf zo voor schut durft te zetten. Komt ook niet meer goed met zijn imago.
Ik ken Guido niet, gelukkig, maar ik zag net op een roddelaccount op IG een tv-fragment dat ik een paar keer moest bekijken voordat ik begreep dat het géén actualiteitenprogramma over de toestand in Afghanistan was, want zo zag het er wel uit, maar een bloedserieuze discussie over de familie Hazes (en iets met een dure auto). Het blijft onbegrijpelijk dat deze afschuwelijke Hazes-mensen een soort verdienmodel zijn geworden, niet alleen voor zichzelf maar ook voor complete tv-redacties. Nou ja, er zullen genoeg mensen zijn die het leuk vinden, ik vind veel sterren ook leuk, maar wáárom is de toon van die presentatoren (en van Guido, denk ik) zo humorloos en zonder enige tongue-in-cheek? Hij zit erbij alsof hij de ontbossing op wetenschappelijke wijze in kaart brengt, en zo kijkt hij ook in de camera. En dan blijkt het te gaan over een auto of een nieuwe tattoo van André of zo.

Misschien is die humorloosheid wel de succesformule, maar ik snap er helemaal niets van. Toegegeven, ik vind de Hazes-clan ook het toppunt van oninteressant, dus misschien ligt het gewoon aan mij :)
solinge102 schreef:
19-08-2021 16:26
Dat zou wel weer leuk zijn. En dat Nikki Plessen filmpjes op insta zet als een soort “wraak” dat hij haar heeft laten zitten
Nikki schijnt hij ook een soort ten huwelijk hebben gevraagd. Nikki was zelfs bereidt een bom onder haar huwelijk te leggen.
Toen trok A2 zich terug.
Nikki is nog steeds boos
Echt waar? Ik dacht dat ze alleen even de garderobe in waren gedoken voor wat hand- en spandiensten op de bruiloft van Patty?!!
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
19-08-2021 15:51
91 procent denkt ook dat Rochel liegt.
Mooi , zien de mensen ook hoe vals ze is. Een ook hoe Story erin staat door geen wederhoor te doen.
:bonk:
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 16:08
Gister lag de Story er nog niet, de nieuwe althans, en trouwe roddelkont die ik ben en dol op iedereen hier, vandaag terug gegaan om te kijken naar het verhaal.
Het is inmiddels dus helemaal uitgebreid besproken hier, geen nieuwe feiten.

De Weekend daarentegen had wel nieuws. Op zich vertelt een advocaat dat Mo eigenlijk geen poot heeft om op te staan als het gaat om partneralimentatie. Kinderalimentatie wel, en daarnaast het bedrijf dat ze hebben opgericht. Ik hoop dat Monique aandeelhouder is, want van een berooide A2 aan het begin in 2015, was zijn kapitaal aan het eind van 2015 al 180k en eind 2017 iets van 1,8 miljoen. En was zijn optredenstarief van 5000 in 2015 naar 12.500 gegaan in 2017.

Dus als die vieze rattige Guido zegt dat Mo het jetsetleven aan A2 te danken heeft, moet hij beter zijn huiswerk doen. Het is dankzij Mo's managementvaardigheden dat A2 zo goed ging en ze allebei in luxe konden leven.

Nog een nieuw feitje: tegenwoordig moeten scheidende stellen een ouderschapsplan hebben. Als je getrouwd bent of samenlevingscontract dan moet je dat insturen naar de rechter. Omdat zij niets op papier hadden, kan dat ook via een notaris, maar er MOET een ouderschapsplan op tafel komen.
Ik denk dat Mo daarom dus naar de notaris is gegaan, om dat te regelen en nog een paar zaken. En los van het feit dat dat verstandig is: A2 weet nu ook dat het Mo menens is.
Ze zou gek zijn om die sneudruif terug te nemen, maar deze stappen van Mo geven een heel duidelijk signaal af: wegwezen en niet meer terugkomen. A2 wil dat nu misschien nog niet, maar hij heeft wel de wetenschap dat hij echt niet meer terug kan komen. Dergelijk besef wil nog wel eens wat minder goede kantjes van mensen naar boven brengen...
Wat de laatste zin van jou betreft>>> zie Rachel . :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
19-08-2021 16:21
:rofl: Ik moet hier zo om lachen, ik zie je gaan haha


Ik schreef het gister ook al, maar ik denk ook dat Mo hem verzocht heeft de boel formeel te gaan afhandelen en omdat zij zijn zakenpartner was er vast wel één en ander is vastgelegd en Mo dus wellicht helemaal niet zo met lege handen staat dan dat iedereen denkt.

Ik hoop het in ieder geval dat ze zo slim was om eea vast te leggen hierover.
Ohhhh misschien daarom dat Rachel zo roeptoeterd.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
19-08-2021 16:26
Dat zou wel weer leuk zijn. En dat Nikki Plessen filmpjes op insta zet als een soort “wraak” dat hij haar heeft laten zitten
Nikki schijnt hij ook een soort ten huwelijk hebben gevraagd. Nikki was zelfs bereidt een bom onder haar huwelijk te leggen.
Toen trok A2 zich terug.
Nikki is nog steeds boos
Is dat serieus dat wist ik helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Guido 🤢
Alles komt goed, alleen de rest niet
samarinde schreef:
19-08-2021 16:28
Ik ken Guido niet, gelukkig, maar ik zag net op een roddelaccount op IG een tv-fragment dat ik een paar keer moest bekijken voordat ik begreep dat het géén actualiteitenprogramma over de toestand in Afghanistan was, want zo zag het er wel uit, maar een bloedserieuze discussie over de familie Hazes (en iets met een dure auto). Het blijft onbegrijpelijk dat deze afschuwelijke Hazes-mensen een soort verdienmodel zijn geworden, niet alleen voor zichzelf maar ook voor complete tv-redacties. Nou ja, er zullen genoeg mensen zijn die het leuk vinden, ik vind veel sterren ook leuk, maar wáárom is de toon van die presentatoren (en van Guido, denk ik) zo humorloos en zonder enige tongue-in-cheek? Hij zit erbij alsof hij de ontbossing op wetenschappelijke wijze in kaart brengt, en zo kijkt hij ook in de camera. En dan blijkt het te gaan over een auto of een nieuwe tattoo van André of zo.

Misschien is die humorloosheid wel de succesformule, maar ik snap er helemaal niets van. Toegegeven, ik vind de Hazes-clan ook het toppunt van oninteressant, dus misschien ligt het gewoon aan mij :)
Dat is de hele toon van het programma. En niet alleen Guido zit vaker wel dan niet boos, heel stellig en bloedserieus te wezen over bijzaken, maar die mislukte dj met een midlifecrisis (die vriend van Erland) is ook al zo’n zuurpruim. Niet om aan te zien, die twee boze en compleet humorloze mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven