Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Eerstes! :cheer2:

HNT!
Nieuwe start. :proud: Op naar veel geroddel en weinig forum gezeur.
Alle reacties Link kopieren
Ach Jetje moet weer een modeshow lopen :facepalm: leg je telefoon weg en ga gezellig een spelletje spelen of knutselen dat ze eens extra aandacht krijgt als de tweeling terug komt is het gedaan met de rust...
Alle reacties Link kopieren
🥳

AM heeft wel hele leuke kleding voor Jet gekregen/uitgezocht ☺️

Valt familie kraan hier nu ook onder dit topic aangezien ze nu ook vlogs maken ? Olaf gisteren in de K3 jurk vond ik echt aandoenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire terugvindpost :-)
Annemarie laat de nieuwe winterkleding voor Jet zien.
(het meest is niet mijn smaak, maar dat terzijde).

Broeken van Name it (30 euro per stuk) zijn zogenaamd net zo duur als die van de Hema.
Ik keek even, maar bij de Hema zijn de kinderskinny´s 15 euro, en nu de tweede voor de halve prijs.

Het imago dat neergezet is tijdens Waar doen ze het van klopt voor geen meter. Daar zouden de kinderen voornamelijk tweedehandskleding dragen. En ook haar verhaaltjes zijn voor een groot deel nep.
Ik merk dat ik me daar steeds meer aan ga storen. Vloggers die A zeggen (omdat het mooi, leuk of goed klinkt, en daarmee een imago willen neerzetten) maar B doen. Dat zie je bij Annemarie (helemaal prima dat de kinderen dure kleding dragen, maar kom daar dan gewoon voor uit!), Wendy maar bv ook bij Sofie Nagelkerke.
Er worden mooie verhalen neergezet die maar half kloppen. Alles voor het imago en de samenwerkingen.
Waar zien jullie dat Debby bij de nagelstyliste zit?
Zie niks in haar stories
Maar ze hebben morgen buurtfeest en maandag is Jay jarig dus dan moet ze mooie nagels hebben. Of hij nou in t ziekenhuis ligt of niet.
En een opmerking maken mag niet.
Haar insta, haar leven!
Ik vond de winterjas van Jet erg leuk maar had m een maatje groter genomen
Dico schreef:
11-09-2021 11:15
Waar zien jullie dat Debby bij de nagelstyliste zit?
Zie niks in haar stories

Maar ze hebben morgen buurtfeest en maandag is Jay jarig dus dan moet ze mooie nagels hebben. Of hij nou in t ziekenhuis ligt of niet.
En een opmerking maken mag niet.
Haar insta, haar leven!
Ze vertelde het dat ze was afgelost en zoooooo toe was aan even ontspanning. Ze was dus heel blij dat de afspraak bij de nagelsalon al stond. En daarna nagels bij een putje. Ik kom nooit bij een nagelsalon, maar ik vond het een vieze foto.
Dico schreef:
11-09-2021 11:17
Ik vond de winterjas van Jet erg leuk maar had m een maatje groter genomen
Ik kon toen elke zomer en elke winter nieuwe kleding kopen, want ze was er uit gegroeid. De trui van vorig jaar past nog (die was dus huge) en de winterjas die ze nu aanhad past in de winter natuurlijk niet meer.
Dico schreef:
11-09-2021 11:17
Ik vond de winterjas van Jet erg leuk maar had m een maatje groter genomen
Ik ook. En dan niet zozeer om m volgende winter nog te dragen maar ook omdat het pas september is en ze de jas een dik half jaar zal dragen.
Alle reacties Link kopieren
Quote: Ik moet er echt om lachen. Het idee dat AM elke ochtend weer dat kleine trappetje op hun kamer opklimt om een foto van bovenaf te maken.
Echt, mn man word gek als ik hem iedere ochtend van boven af op de foto zet in bed.


Dat probeer ik mij ook altijd voor te stellen. En met 1 hand die croissantjes onhandig op de bakplaat leggen, en met 1 hand de broodtrommels en bekers in dat kleine tasje proppen. Of tegen jezelf pratend door de supermarkt lopen hoe handig die knijpfruitjes zijn. Of door de Groenrijk je zelf filmen terwijl je met je andere hand koffiekopjes showt, dat ik eigenlijk verwacht dat die hele stapel op de grond klettert zo onhandig allemaal met 1 hand.
Woehoeeee! Hnt!! :cheer2:

Ik zie heeeeel veel kleuters, maar de meesten hebben minimaal maat 110/116. Zijn het zulke opdonders daar bij Geerts?
Mijn smaak is het ook niet.
Ik ben vooral verbaasd dat ze zegt bijna niks nodig te hebben, behalve een paar Skinny jeans, jas en bovenkleding oid.
En dan vervolgens nieuwe jurken showt.
Hoezo heb je van een tweeling niet 1 goede winterjas over? En waarom koop je dan jurken? En waarom een jurk van 70 euro voor een kleuter?!
Expreszo* schreef:
11-09-2021 11:23
Woehoeeee! Hnt!! :cheer2:

Ik zie heeeeel veel kleuters, maar de meesten hebben minimaal maat 110/116. Zijn het zulke opdonders daar bij Geerts?
Mijn smaak is het ook niet.
Ik ben vooral verbaasd dat ze zegt bijna niks nodig te hebben, behalve een paar Skinny jeans, jas en bovenkleding oid.
En dan vervolgens nieuwe jurken showt.
Hoezo heb je van een tweeling niet 1 goede winterjas over? En waarom koop je dan jurken? En waarom een jurk van 70 euro voor een kleuter?!
Omdat ze geld zat hebben en zij dat leuk vindt.
Prima, maar zeg dat dan gewoon in plaats van een lulverhaal op te hangen over dat Hema kleding net zo duur is.
Brokkel schreef:
11-09-2021 11:17
Ze vertelde het dat ze was afgelost en zoooooo toe was aan even ontspanning. Ze was dus heel blij dat de afspraak bij de nagelsalon al stond. En daarna nagels bij een putje. Ik kom nooit bij een nagelsalon, maar ik vond het een vieze foto.
Bedankt
Echt te gek voor woorden!
Ze heeft ontspanning nodig. Alsof dat lukt met een kind in het ziekenhuis!
Expreszo* schreef:
11-09-2021 11:23
Woehoeeee! Hnt!! :cheer2:

Ik zie heeeeel veel kleuters, maar de meesten hebben minimaal maat 110/116. Zijn het zulke opdonders daar bij Geerts?
Mijn smaak is het ook niet.
Ik ben vooral verbaasd dat ze zegt bijna niks nodig te hebben, behalve een paar Skinny jeans, jas en bovenkleding oid.
En dan vervolgens nieuwe jurken showt.
Hoezo heb je van een tweeling niet 1 goede winterjas over? En waarom koop je dan jurken? En waarom een jurk van 70 euro voor een kleuter?!
Omdat ze die opgestuurd kreeg.
Brokkel schreef:
11-09-2021 11:43
Omdat ze die opgestuurd kreeg.
O ja, duh.
Alle reacties Link kopieren
Debbie haar nagels moeten natuurlijk wel matchen met het thema kinderfeestje van haar zoon he. Dat heeft natuurlijk wel prioriteit .
Nou leuk hoor, nagels in het verjaardagsthema terwijl je baby in het ziekenhuis ligt. Je baby vindt uiteraard nagels passend bij het thema veel belangrijker dan nabijheid terwijl hij in een vreemd ziekenhuis bed ligt. :facepalm:
anoniem_402361 wijzigde dit bericht op 11-09-2021 11:49
17.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
11-09-2021 11:04
Nieuwe start. :proud: Op naar veel geroddel en weinig forum gezeur.
Daar proost ik op!
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
11-09-2021 11:43
Omdat ze die opgestuurd kreeg.
Dat denk ik dus ook. En dan die witte sneakers eronder. Volgens Am kan dat prima. Doe dan die bruine laarsjes dit is geen gezicht.
Maar zij vindt wat ze zelf aanheeft ook prima.
Ik vind het bij Wendy echt superleuk dat ze zoveel fruit en noten heeft uit eigen tuin, heerlijk lijkt mij dat. En die meiden vaak lekker spelen, knutselen, ziet er gezellig uit.

De kleren van Jet vind ik echt superleuk, ik snap alleen niet helemaal waarom overal bijpassende schoenen bij moeten. Heel leuk hoor, maar ik had eigenlijk 1 paar schoenen per kind. Ik heb er "maar" 3 maar het is toch onbetaalbaar anders?
Ik vraag mij echt af hoeveel kleedgeld Guus krijgt. Er lagen flink wat kleren, allemaal van een prijzig merk.
Ik vind dat de kinderen van AM er altijd leuk bijlopen qua kleding. Haren van de meiden wel vaak slonzig. Ik houd van lang haar bij meiden maar wel netjes en verzorgd.

Die foto op dat trappetje ja!! Mijn man had mij echt allang al verboden om dat te doen. Maar die vind sowieso dat hele vloggen/insta onzin. Hij snapt niet eens waarom ik dat bekijk allemaal.
Snaky schreef:
11-09-2021 11:52
Dat denk ik dus ook. En dan die witte sneakers eronder. Volgens Am kan dat prima. Doe dan die bruine laarsjes dit is geen gezicht.
Maar zij vindt wat ze zelf aanheeft ook prima.
Er zit toch ook bruin in die top, kunnen die laarsjes prima.

En die Debby, echt, niet te doen die vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
11-09-2021 11:15
Annemarie laat de nieuwe winterkleding voor Jet zien.
(het meest is niet mijn smaak, maar dat terzijde).

Broeken van Name it (30 euro per stuk) zijn zogenaamd net zo duur als die van de Hema.Onzin wat ze zegt! En met een gezin van 8 gaat een normaal gezin echt geen 80 euro voor jas betalen per kind!
Ik keek even, maar bij de Hema zijn de kinderskinny´s 15 euro, en nu de tweede voor de halve prijs.

Het imago dat neergezet is tijdens Waar doen ze het van klopt voor geen meter. Misschien was dat toendertijd wel zo en krijgen ze nu allemaal merkkleding gratis voor een storie of 2 zou ik dan ook doen! Daar zouden de kinderen voornamelijk tweedehandskleding dragen. En ook haar verhaaltjes zijn voor een groot deel nep. Is vaak gewoon een reclameblok wat ze deelt :nope:
Ik merk dat ik me daar steeds meer aan ga storen. Vloggers die A zeggen (omdat het mooi, leuk of goed klinkt, en daarmee een imago willen neerzetten) maar B doen. Dat zie je bij Annemarie (helemaal prima dat de kinderen dure kleding dragen, maar kom daar dan gewoon voor uit!), Wendy maar bv ook bij Sofie Nagelkerke.
Er worden mooie verhalen neergezet die maar half kloppen. Alles voor het imago en de samenwerkingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven