Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
19-10-2021 10:22
Jemig, wat een verhaal weer van Annemarie.
Ik geloof er niks van dat ze nu nog spinazie van de plinten zou moeten boenen. Dat ruim je ´s nachts toch op? Bovendien aten ze geen spaghetti maar macaroni.
Alles voor een goed verhaal.

Wel sneu dat ook Lot had gespuugd. En nu is het wachten op de rest, of in ieder geval Jet.
Om het op te ruimen doe je toch je licht aan,en niet op goed gevoel. Buikgriep is heftig. Hopelijk zijn ze er snel vanaf
Alas schreef:
19-10-2021 11:11
Om het op te ruimen doe je toch je licht aan,en niet op goed gevoel. Buikgriep is heftig. Hopelijk zijn ze er snel vanaf
Dit. Wakker ben je.toch wel. Dan maar ff goed poetsen, anders loopt de rest er toch ook door?? Plus de stank..
Het is weer typisch zo'n "kijk mij een stoere moeder zijn" actie. Wat niet wegneemt dat het sneu is dat de knd buikgriep hebben.
Alle reacties Link kopieren
Annemarie probeert al wat langer bekend te worden zag ik op het Fok forum;

Afbeelding
En voor wie het even wil zien; https://www.kijk.nl/programmas/nederland-in-bed
Expreszo* schreef:
19-10-2021 11:24
Dit. Wakker ben je.toch wel. Dan maar ff goed poetsen, anders loopt de rest er toch ook door?? Plus de stank..
Het is weer typisch zo'n "kijk mij een stoere moeder zijn" actie. Wat niet wegneemt dat het sneu is dat de knd buikgriep hebben.
Ik geloof er niks van dat het vannacht niet opgeruimd zou zijn.
Rosalind* schreef:
19-10-2021 11:28
Ik geloof er niks van dat het vannacht niet opgeruimd zou zijn.
Dat ga je toch niet laten liggen?
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
19-10-2021 11:33
Dat ga je toch niet laten liggen?
Van de geur alleen al gaat je maag al draaien.
Alas schreef:
19-10-2021 11:38
Van de geur alleen al gaat je maag al draaien.
Inderdaad en dan een huis met zoveel mensen, ik geloof er niets van.
Felidaes schreef:
19-10-2021 11:33
Dat ga je toch niet laten liggen?
Nee. Stoere praat dus.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
19-10-2021 11:42
Nee. Stoere praat dus.
Precies. Ze zal vast nog ergens een spettertje gezien hebben wat nog even weg moest. Daar liggen echt geen brokken meer hoor.
Alle reacties Link kopieren
En even snel Wendy vernoemen dat ze niet naar de beurs zullen komen
_melon schreef:
19-10-2021 11:25
Annemarie probeert al wat langer bekend te worden zag ik op het Fok forum;

Afbeelding
En voor wie het even wil zien; https://www.kijk.nl/programmas/nederland-in-bed
Ik kwam ze ook al in een oud tijdschrift tegen. Ik sloeg het open en zag meteen toevallig Maarten op de foto ;-D
Alle reacties Link kopieren
Pfff, geen doorkomen aan dat programma. Wat een oninteressant geleuter.
Iemand al undercover op de kledingbeurs? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
De kinderen van AM maken een soort spinneweb van draad en een kastanje. Leuk om te zien. Dat deden wij vroeger zelf ook vaak toen ik kind was. En ook wel met mijn kinderen gedaan. Ze doet echt leuke dingen met de meiden. Dit vind ik persoonlijk leuker zelf iets verzinnen en maken. Als toen ze die kant en klare knutsel boxen kreeg toegestuurd. Zie ze overigens niet meer voorbijkomen. Miss de samenwerking over.
Guus zit er ook 1 te maken. Mijn puberzoon die net als Guus in de eerste zit van de middelbare zou het niet meer doen en zou het zeker niet in dank afnemen dat hij op insta hier mee staat. Het kan zijn dat als Guus straks meer gaat puberen en dan daarmee helemaal klaar is. Het ene kind is met puberen wat later als de andere.
Pippo4321 schreef:
19-10-2021 14:57
De kinderen van AM maken een soort spinneweb van draad en een kastanje. Leuk om te zien. Dat deden wij vroeger zelf ook vaak toen ik kind was. En ook wel met mijn kinderen gedaan. Ze doet echt leuke dingen met de meiden. Dit vind ik persoonlijk leuker zelf iets verzinnen en maken. Als toen ze die kant en klare knutsel boxen kreeg toegestuurd. Zie ze overigens niet meer voorbijkomen. Miss de samenwerking over.
Guus zit er ook 1 te maken. Mijn puberzoon die net als Guus in de eerste zit van de middelbare zou het niet meer doen en zou het zeker niet in dank afnemen dat hij op insta hier mee staat. Het kan zijn dat als Guus straks meer gaat puberen en dan daarmee helemaal klaar is. Het ene kind is met puberen wat later als de andere.
Deze knutsels zijn niet zelf verzonnen. Ook hier heeft ze een boek voor. Vast gekregen, al vergat ze de #spon.
Guus is nog niet aan het puberen geloof ik. Misschien slaat hij dit ook wel helemaal over. Ik denk echt niet dat hij tegen zijn zin aan het meedoen is. Gisteren was hij ook met Julia op de computer terwijl de rest de slinger zat te maken.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
19-10-2021 11:24
Dit. Wakker ben je.toch wel. Dan maar ff goed poetsen, anders loopt de rest er toch ook door?? Plus de stank..
Het is weer typisch zo'n "kijk mij een stoere moeder zijn" actie. Wat niet wegneemt dat het sneu is dat de knd buikgriep hebben.
Ik trok ter plekke de vloerbedekking tegels eruit en hup het huis uit. De stank idd...
Rosalind* schreef:
19-10-2021 15:14
Deze knutsels zijn niet zelf verzonnen. Ook hier heeft ze een boek voor. Vast gekregen, al vergat ze de #spon.
Inderdaad, een boek/tijdschrift van 19,95 kreeg ze opgestuurd
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ik kan dat programma niet zien.

En dat boek/tijdschrift lijkt me best leuk!
Debbie doet alsof ze een ploegendienst van 12 uur achter de rug heeft. Die werkdag was hooguit 7 uurtjes :rofl: En dan serieus overwegen om last minute een massage te boeken omdat je het zo zwaar vond, die hele paar uurtjes op kantoor. :D
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die vond dat Maarten niet veel deed met de kinderen: voila, hij geeft Lot een potje eten en gaat met AM en de kinderen mee wandelen. Wat een superman is het toch, heh? :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
19-10-2021 16:31
Debbie doet alsof ze een ploegendienst van 12 uur achter de rug heeft. Die werkdag was hooguit 7 uurtjes :rofl: En dan serieus overwegen om last minute een massage te boeken omdat je het zo zwaar vond, die hele paar uurtjes op kantoor. :D
Dit postte ze om 16.00 uur ‘s middags. Dit is haar enige werkdag in de week toch? En om 16.00 uur is ze dus al thuis. Wow… slopend schema inderdaad, arme ziel!
Alle reacties Link kopieren
Pippo4321 schreef:
19-10-2021 14:57
De kinderen van AM maken een soort spinneweb van draad en een kastanje. Leuk om te zien. Dat deden wij vroeger zelf ook vaak toen ik kind was. En ook wel met mijn kinderen gedaan. Ze doet echt leuke dingen met de meiden. Dit vind ik persoonlijk leuker zelf iets verzinnen en maken. Als toen ze die kant en klare knutsel boxen kreeg toegestuurd. Zie ze overigens niet meer voorbijkomen. Miss de samenwerking over.
Guus zit er ook 1 te maken. Mijn puberzoon die net als Guus in de eerste zit van de middelbare zou het niet meer doen en zou het zeker niet in dank afnemen dat hij op insta hier mee staat. Het kan zijn dat als Guus straks meer gaat puberen en dan daarmee helemaal klaar is. Het ene kind is met puberen wat later als de andere.
Mijn 12-jarige zou me uitlachen als ik met hem een spinnenweb van kastanjes wilde maken en daarna uitschelden (bij wijze van…) als ik het lef had om hem al freubelend op social media te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Sneu dat ze ziek zijn, maar als ik zag hoe ze nog “op elkaar” zaten allemaal nadat een van de meiden al ziek was is dat ook wel vragen om ellende. Met z’n allen op bed iedereen met die gezichten bij elkaar.

Ik weet dat je buikgriep niet helemaal kunt voorkomen maar hier houden degenen die geen verzorgende rol hebben sowieso afstand tot de zieke.
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
19-10-2021 17:59
Sneu dat ze ziek zijn, maar als ik zag hoe ze nog “op elkaar” zaten allemaal nadat een van de meiden al ziek was is dat ook wel vragen om ellende. Met z’n allen op bed iedereen met die gezichten bij elkaar.

Ik weet dat je buikgriep niet helemaal kunt voorkomen maar hier houden degenen die geen verzorgende rol hebben sowieso afstand tot de zieke.
Mijn ervaring is na 20 jaar met kinderen dat ze het gewoon krijgen. Ook al hou je afstand.
Het is vaak zo besmettelijk. Het zit ook aan je deurknoppen etc,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven