Entertainment alle pijlers

Tv opgezegd, maar wat kijk je dan?

16-09-2021 20:46 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eindelijk na lang dubben onze reguliere tv opgezegd. Wie heeft dat nog meer gedaan en wat kijken jullie daarvoor in de plaats?

We hebben nu Disney plus en Netflix, maar daarop zie ik weinig wat ik in een loos uurtje of tijdens het ontbijt even aan zou zetten. Of blijft de tv bij jullie sowieso veel meer uit?
In een loos uurtje kun je perfect een serie kijken. Ontbijten doe ik achter m’n bureau.
Alle reacties Link kopieren
Journaal kun je kijken en npo programma’s. En series inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Netflix, Amazon Prime, Videoland en NPO 1/2/3. Dat is meer dan voldoende om de avond mee door te komen. Je gaat inderdaad anders kijken naar TV (zowel letterlijk als figuurlijk).

TV kijken an sich is eigenlijk ook best wel een nutteloze tijdsbesteding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al bijna 20 jaar geen televisie meer. Je mist niks hoor! Ik heb zelf een abonnement op Netflix en NPO+ en soms huur ik een film online.

Tijdens het ontbijt of loos uurtje kijk ik eigenlijk nooit televisie. Ik kijk eigenlijk alleen in bed voordat ik ga slapen. Vaak is dat maar 10 of 15 minuten of zo. Ik ben nu 'Becoming' van Michelle Obama op Netflix aan het kijken. Daar doe ik dan een hele week over.
NL ziet, Netflix en om en om een van de andere streamingdiensten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Netflix, Prime, disney+, Videoland, Ziggo movies en series, en ik weet nog nooit wat ik moet kijken 😅 Maar ik kijk vooral series, het is soms even zoeken maar op Netflix staat echt veel leuks. Ik kijk ook vaak via de NPO app of via Kijk of Videoland iets terug.
Ik kijk alleen Savonds tv, en meestal Netflix.
Zoiets bedenk je toch voordat je opzegt?
Ik kijk sowieso weinig tv en dan meestal NPO plus, Netflix of Prime.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk voornamelijk series (en soms een film, maar daarvoor ga ik liever naar de bios met mijn Cineville) op Netflix, Videoland en Prime. NLziet om docu’s terug te kijken en series die op tv worden uitgezonden vooruit te kunnen kijken.

‘s Ochtends staat de tv niet aan, dan lees ik liever.
Alle reacties Link kopieren
Nooit aan gedacht de tv opzeggen. Wij kijken ook nooit tv. Bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
O, en series op Netflix die ik prima vind voor loze uurtjes: Grace and Frankie, Workin’ Moms, Never Have I Ever en Emily in Paris. Lekker korte afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een TV maar kijk weinig ouderwetse TV.
Wij hebben Netflix, Videoland, Discovery + en NPO Plus.
Er staan daar echt wel series op die een half uurtje duren.
Alle reacties Link kopieren
Loze uurtjes Netflix: Friends :heart:
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ik red me voldoende met Netflix (soms NPO of film via Pathé) in loze uurtjes. En verder is het dus andere dingen, zoals podcasts enzo.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 16-09-2021 21:36
12.50% gewijzigd
Maar waarom heb je het dan opgezegd als je iets wil opzetten tijdens het ontbijt of een loos uurtje? Kijk, Netflix e.d. heeft natuurlijk genoeg, maar juist reguliere tv is soms lekker als achtergrond, of om te zappen, nieuws dat voorbij komt, of om zomaar iets op te hebben staan (niet dat ik dat (nog) vaak doe, maar toch).
Netflix en Disney+ daar kijk je toch meer naar met een plan vooraf. Als ik ga Netflixen ben ik soms bijna net zo lang bezig met het uitzoeken als met het daadwerkelijk kijken.
anoniem_406465 wijzigde dit bericht op 16-09-2021 21:37
25.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen tv meer. Wel netflix, disney, videoland, NPO. Als ik een programma interessant vind dan kijk ik het terug. Het enige dat ik janmer vind is dat ik geen F1 meer kan kijken. Daar zoek ik nog een oplossing voor
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik kijk trouwens ook dingen op YouTube, geschiedenis-, criminologie-, of kook-channels. En een hoop flauwekul ;)
Alle reacties Link kopieren
Heeft ziggo geen betaalde App waarop je formule 1 kunt kijken?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al een paar jaar geen televisieabonnement meer. Hier kijken we NPO en Netflix. En RTL af en toe. Dat kun je tot 1 week terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
Denk je even goed na voordat je een volgend abonnement opzegt? Als je die van je telefoon opzegt kun je niet meer bellen. Ook dat is vervelend :@@: :bonk:
lizenlotte schreef:
16-09-2021 21:39
Heeft ziggo geen betaalde App waarop je formule 1 kunt kijken?
Je moet dan gewoon Ziggo hebben als provider. Je kan kijken of iemand zijn of haar account voor Ziggo Go wil delen. Familielid of vriend?

En na dit seizoen mogen zij het helaas niet meer uitzenden.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
16-09-2021 21:43
Je moet dan gewoon Ziggo hebben als provider. Je kan kijken of iemand zijn of haar account voor Ziggo Go wil delen. Familielid of vriend?
In principe mag je het zo niet gebruiken. Het werkt natuurlijk wel maar als daar teveel gebruik/misbruik van wordt gemaakt moet je niet raar opkijken dat er beperkingen komen. Bijvoorbeeld dat het alleen gebruikt kan worden als je een Ziggo modem hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk npo, rtl gemist, Netflix. Alleen in de avond als ik er ben, dus ga echt zitten voor een programma, niet tijdens ontbijt ofzo.
ca726647543 schreef:
16-09-2021 21:45
In principe mag je het zo niet gebruiken. Het werkt natuurlijk wel maar als daar teveel gebruik/misbruik van wordt gemaakt moet je niet raar opkijken dat er beperkingen komen. Bijvoorbeeld dat het alleen gebruikt kan worden als je een Ziggo modem hebt.
Ik moet niets gelukkig. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven