Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie nog steeds mee? Deel 6 van A2 drama allee!

18-09-2021 21:46 2977 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar is dit topic ooit begonnen, maar zij is op vakantie en we moeten naar een nieuw topic omdat deel 5 over de 3000 is gegaan.

Alle eer komt Yildizlar ten goede maar we moeten het overnemen, zeker omdat er zoveel gaande is.
Yil, ik hoop dat je dit okee vindt.

Ik heb dus het topic geopend, maar als Yil dit ook opent, mag haar topic prevaleren.

Nu nog even een prikkelend plaatje plakken.
Plaatje wil niet, ik doe mijn best....

Afbeelding
koreana wijzigde dit bericht op 18-09-2021 21:50
14.44% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
:jump:
Alle reacties Link kopieren
👍
Alle reacties Link kopieren
Op naar de volgende 30.000 3.000 berichten :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Sorry, plaatje plakken was echt even een ding. Het is nu gelukt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: tvp
👊🏻
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij😀
Alle reacties Link kopieren
Plaatjes staan er goed bij, hoor!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik trakteer op het nieuwe deel. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Tvp :popcorn:
Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime
Ik ben benieuwd of Yvonne met nog meer info komt over Sarah en André en waar ze zitten. Eigenlijk ben ik vooral benieuwd naar André, Sarah gun ik wel haar rust. Ook al heeft ze zelf de aandacht gezocht, ik denk dat ze het niet heeft overzien. Ze heeft geen fijn verleden en dat komt ergens vandaan. Kwetsbaar meisje denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee over de Brooke Ridge en Taylor van de lage landen ... Of zoals mijn oma ze zo mooi noemde: Broek en Rits.

Leuk bruggetje naar André 2 die nogal moeite heeft om die rits dicht te houden aldus genoeg anonieme bronnen rondom die concerten van hem. Ik ben benieuwd maar ik vermoed dat ie dus weer bij Brooke ehh Mo is.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk ook weer zo typisch dat eerst naar buiten komt dat Sarah er doorheen zit etc en vervolgens gaat het enkel nog over A2 zijn burn-out.
Zelfs hierin staat hij weer vooraan.
Alle reacties Link kopieren
Present.
Alle reacties Link kopieren
WandaVision schreef:
18-09-2021 22:14
Ik lees weer mee over de Brooke Ridge en Taylor van de lage landen ... Of zoals mijn oma ze zo mooi noemde: Broek en Rits.

Leuk bruggetje naar André 2 die nogal moeite heeft om die rits dicht te houden aldus genoeg anonieme bronnen rondom die concerten van hem. Ik ben benieuwd maar ik vermoed dat ie dus weer bij Brooke ehh Mo is.
😁
Yo yo :cheer:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
TVP.
Alle reacties Link kopieren
:daisy:
Leuk! Ik doe ook mee. Het vorige topic heeft me over de streep getrokken, want eigenlijk vind ik André/Dré/A2 te stom om over te roddelen - er zijn grenzen, zelfs als het om roddelen gaat - maar het begint me nu wel te boeien. Ik moet nog wel wat bijlessen en opfriscursussen volgen (wie zijn de Chica’s? Wat is er aan de hand met de steiger van Monique? Welke rol speelt Rachel in deze saga? Wat is ‘de zomer’ of iets in die geest?) maar terwijl ik op mijn zolderkamertje al deze feitjes uit mijn hoofd zit te leren, lees ik lekker mee en geniet ik van dit langlopende familiedrama in vele bedrijven :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven