Entertainment alle pijlers

Het perfecte plaatje 2021

13-10-2021 21:44 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen aan het kijken?

Lastige opdracht lijkt mij met de honden. Benieuwd hoe de resultaten zijn.

Volgens mij allang bekend bij iedereen, maar voor de zekerheid : het is niet de bedoeling dat er spoilers geplaatst worden.
girasole3 wijzigde dit bericht op 18-11-2021 10:09
74.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard! Ik kijk ieder seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk programma met leuke mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh die foto van Donnie, werd er spontaan vrolijk van.
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
13-10-2021 22:16
Ohhhh die foto van Donnie, werd er spontaan vrolijk van.
Dat had ik inderdaad ook. Heb op zich niet echt iets met honden, maar werd ook vrolijk van die foto.

Ik vond het sowieso een leuke aflevering.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
13-10-2021 22:25

Ik vond het sowieso een leuke aflevering.
Zeker ! Leuke kandidaten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
:$ Ik dacht: "Doet Bert nu al weer mee?" Maar het was Frits Sissing.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat het er weer was… morgen terugkijken. Altijd leuk programma.

Is Tijl er ook weer bij om een beetje te irriteren? 😊
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
13-10-2021 22:38
:$ Ik dacht: "Doet Bert nu al weer mee?" Maar het was Frits Sissing.
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
13-10-2021 22:38
:$ Ik dacht: "Doet Bert nu al weer mee?" Maar het was Frits Sissing.
Precies dat! Wat lijken die twee op elkaar.

Ik vind het een heel leuk programma. Leuke aflevering en terecht dat er niemand naar huis hoefde. :)
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
13-10-2021 22:38
:$ Ik dacht: "Doet Bert nu al weer mee?" Maar het was Frits Sissing.
Dacht ik ook. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook altijd. Leuke mensen doen er mee zeg. Ik ben altijd weg van Patrick Martens, vind hem zó geestig.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
13-10-2021 22:38
:$ Ik dacht: "Doet Bert nu al weer mee?" Maar het was Frits Sissing.
Haha, ik had precies hetzelfde.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik heb ook gekeken. Heerlijk programma om naar te kijken. Heb de andere seizoenen ook gezien. Verrassend waar kandidaten mee voor den dag komen. En interessant om vaak een andere kant van ze te zien. Anders dan wat ik aanvankelijk dacht over zo'n BN'er.

Ik ken trouwens lang niet altijd iedereen. Jullie wel? Juvat bijvoorbeeld, nooit van gehoord. Maar wel een creatief brein. De creatieve mensen vallen in de eerste aflevering meteen al positief op vind ik. :D

Erg inspirerend ook dit programma!
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
13-10-2021 23:46
Ik heb ook gekeken. Heerlijk programma om naar te kijken. Heb de andere seizoenen ook gezien. Verrassend waar kandidaten mee voor den dag komen. En interessant om vaak een andere kant van ze te zien. Anders dan wat ik aanvankelijk dacht over zo'n BN'er.

Ik ken trouwens lang niet altijd iedereen. Jullie wel? Juvat bijvoorbeeld, nooit van gehoord. Maar wel een creatief brein. De creatieve mensen vallen in de eerste aflevering meteen al positief op vind ik. :D

Erg inspirerend ook dit programma!
Ik ken wel alle deelnemers. Juvat ken ik al sinds 'So you think you can dance' en sindsdien duikt hij her en der op.

En inderdaad verrassend waar sommige kandidaten mee te voorschijn komen. Ik vond het bijna ongemakkelijk om Frits Sissing zo te zien.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Jammer dat ze zo op smaak wordt beoordeeld.
Donnie had die hondenshoot moeten winnen.
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
13-10-2021 23:46
Ik heb ook gekeken. Heerlijk programma om naar te kijken. Heb de andere seizoenen ook gezien. Verrassend waar kandidaten mee voor den dag komen. En interessant om vaak een andere kant van ze te zien. Anders dan wat ik aanvankelijk dacht over zo'n BN'er.

Ik ken trouwens lang niet altijd iedereen. Jullie wel? Juvat bijvoorbeeld, nooit van gehoord. Maar wel een creatief brein. De creatieve mensen vallen in de eerste aflevering meteen al positief op vind ik. :D

Erg inspirerend ook dit programma!
Ik verbaas me sowieso bij dit programma altijd over de creativiteit van mensen. Ik denk dat ik zelf bij de meeste opdrachten erbij zou staan van "...oké, wat nu?".

Juvat 'kende' ik trouwens van Dream School. Leuke gast wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook lang niet iedereen, maar dat vind ik verder ook niet zo boeiend.

@mevrouwiglesias: dat had ik ook inderdaad. Een soort gevoel van plaatsvervangende schaamte of zo. Een ijzersterke foto dus als je er zo'n lading aan weet te geven.

Ja, dat op smaak beoordelen vond ik vorig seizoen op een gegeven moment echt heel erg storend. Met de tijdschriftcover die ze toen moesten maken en die van Bibi echt niet goed was. Maar goed, had toen ook wel heel erg het idee dat zij het lievelingetje van William was.
Alle reacties Link kopieren
Die Ruth, wat een held!
Alle reacties Link kopieren
parkietmeniet schreef:
14-10-2021 11:36
Jammer dat ze zo op smaak wordt beoordeeld.
Donnie had die hondenshoot moeten winnen.

Nou, de hond maakte de foto. Daar had Donnie veel geluk mee, want er zat weinig inbreng van hemzelf in.
Alle reacties Link kopieren
Mij valt elk seizoen weer op dat ik er totáál geen kijk op heb, want ik vond de winnende foto van Abbey in de eerste ronde (van Patrick) helemaal niet mooi.

Tijl vind ik in dit programma altijd wel leuk.
Echt gelachen toen hij tegen Ruth zei dat er een delegatie van het songfestival was, net toen ze 'bezig was' in die lift.

Ben benieuwd of Jaap zich volgende week herpakt.
Ik hoop het wel, ik mag hem altijd wel.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk altijd naar dit heerlijke programma.
Ik vind het ook allemaal aardige mensen en ik ken ze ook van tv.
Mij lijkt het zo moeilijk om bepaalde opdrachten uit te voeren.
Moet je toch veel fantasie voor hebben.
Heerlijk dat het nog 10 weken duurt.
Altea schreef:
13-10-2021 22:38
:$ Ik dacht: "Doet Bert nu al weer mee?" Maar het was Frits Sissing.
Oh man, ik ging dus dit topic zoeken omdat ik dat ook dacht en er maar niet uitkwam! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk programma, ik kijk er graag naar. Van mij hoeven er niet persé BNers mee te doen, ik zou het net zo leuk vinden met ‘gewone’ leuke kandidaten, maar dat geldt voor veel tv programma’s. Je ziet steeds dezelfde mensen opduiken, dat gaat vervelen.
Hakika schreef:
16-10-2021 22:41
Heel leuk programma, ik kijk er graag naar. Van mij hoeven er niet persé BNers mee te doen, ik zou het net zo leuk vinden met ‘gewone’ leuke kandidaten, maar dat geldt voor veel tv programma’s. Je ziet steeds dezelfde mensen opduiken, dat gaat vervelen.

Ik snap je.

Gelukkig dat er iedere dag wel tien nieuwe bn'ers bij lijken te komen. :P Dus zijn ze (voor mij) toch vaak onbekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven