Entertainment alle pijlers

Marco Borsato *Roddeltopic*

25-11-2021 15:36 3056 berichten
Alle reacties Link kopieren
….vind het heel erg waar hij van beschuldigd wordt. Achter de schermen van The Voice zou hij aan kansidates hebben gezeten zegt men. Vind het zo’n hardwerkende, goede zanger. Hij heeft ook kinderen……

* Bericht van de Moderators, dit is een roddeltopic, de hierin besproken beschuldigingen hebben tot op heden geen aanklacht of veroordeling opgeleverd. Er worden flinke uitspraken gedaan over het misbruik van minderjarigen en hier willen wij graag ook jullie voorzichtigheid in vragen.*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2021 21:14
Reden: Bericht van Moderator toegevoegd en titel aangepast
44.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wie is "men"?
Ik hoop zo dat ze hem kunnen veroordelen.

Maar zal wel weer niet.
En je gaat er niet vanuit dat het waar is (zou kunnen zijn) en dat het dan dus erg is voor die kinderen, en Marco zelf een smeerlap?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een ontzettende glibberige creep, niet wetenschappelijk onderbouwd i know.
Waar lees je dat?
Inderdaad een smeerlap, dat Leontine hem maar blijft geloven snap ik niets van
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
25-11-2021 15:38
Ik hoop zo dat ze hem kunnen veroordelen.

Maar zal wel weer niet.
Omdat ''men'' waarvan we niet weten wie, dit zegt?
Ik heb deze scoop even gegoogeld, maar ik vind de bron niet erg overtuigend. Wat best jammer is, want ik vind MB een braakmiddel :lol:
Ik denk dat Tim Hofman ( en die valt niet onder men-de juicekanalen nee) niet voor niets een onderzoek voor Boos aan het doen is.
Denk dat er nog wat smerigheid naar boven komt ja.

Denk dat de roddeldames en heren sommige beweringen eigenlijk niet kunnen roepen nu. Als ze niet echt harder bewijs hebben dan 'van meerdere mensen hebben gehoor'.

Maar ik geloof wel dat er dingen mis zijn bij the Voice en met Marco Borsato en zijn hormonen die hem blijkbaar heel erg beheersen. Dus ook in zijn positie als coach.

De tijd zal het leren. Maar als er ook maar 1 snippertje van waar is, veroordeel dit soort gasten eens echt. ...
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 15:46
14.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
de kans, dat iemand ten onrechte beschuldigd wordt, is heel klein (daar is al vaak onderzoek naar gedaan. Alleen tot veroordeling komt het vrijwel nooit)
Hij had gewoon met zijn poten van de vrouwen af moeten blijven, was er niks aan de hand geweest
Hij vindt het blijkbaar zelf niet erg voor zijn kinderen, dus waarom jij wel, TO?
aardbeienslof schreef:
25-11-2021 15:40
Waar lees je dat?
Inderdaad een smeerlap, dat Leontine hem maar blijft geloven snap ik niets van
Die eet ook buiten de deur, zegt men ;-D
Ow, dat buiten de deur ketsen met volwassen vrouwen ( en dus geen kinderen waar de OP wel over gaat) of dames waarvan waar hij geen carriereplannen van kan dwarsbomen is toch niet een probleem?

Dat moeten alle partijen helemaal zelf weten. Daar gaat de OP niet over toch?
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 15:50
15.68% gewijzigd
Hij zou zich ook misdragen hebben bij de voice kids :sick:
Alle reacties Link kopieren
aardbeienslof schreef:
25-11-2021 15:40
Waar lees je dat?
Inderdaad een smeerlap, dat Leontine hem maar blijft geloven snap ik niets van
30% van de mensen gaan vreemd. Ben je dan een smeerlap? Of is de mens eenvoudigweg niet monogaam, van nature?
Ik denk, maar dat is mijn filosofie, dat de mens niet vreemdgaat vanuit een sociaal aangepast gedrag. Men doet het niet omdat het niet mag, niet kan, niet hoort. En 30% bezwijkt.

maar goed, het artikel over Marco gaat over kinderen, ik dwaal af.
lilalinda schreef:
25-11-2021 15:46
de kans, dat iemand ten onrechte beschuldigd wordt, is heel klein (daar is al vaak onderzoek naar gedaan. )
Interessant. Ik kan me er iets bij voorstellen, maar heb je een linkje?
Alle reacties Link kopieren
Ja echt de onschuld zelve die man. En zo volwassen ook! Weer bij je moemie intrekken na de scheiding terwijl je geld zat hebt voor een eigen stek. En nu moet Mary hem ook verdedigen in de pers iets met dat die arme arme jongen helemaal geen tijd heeft om nog vreemd te gaan. Echt hoe verzin je het. Ik krijg los van de coltruien echt sowieso al de kriebels van dit soort op bijna belegen leeftijd nog aan hun moeder hangende droefneuzen. Zit niet te dromen jongen eet je pizza.
Bergje65 schreef:
25-11-2021 16:04
30% van de mensen gaan vreemd. Ben je dan een smeerlap? Of is de mens eenvoudigweg niet monogaam, van nature?
Ik denk, maar dat is mijn filosofie, dat de mens niet vreemdgaat vanuit een sociaal aangepast gedrag. Men doet het niet omdat het niet mag, niet kan, niet hoort. En 30% bezwijkt.

maar goed, het artikel over Marco gaat over kinderen, ik dwaal af.
Nee, maar wel als je aan jonge meisjes zit of aan vrouwen waar je een vaderfiguur voor bent.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-11-2021 15:46
de kans, dat iemand ten onrechte beschuldigd wordt, is heel klein (daar is al vaak onderzoek naar gedaan. Alleen tot veroordeling komt het vrijwel nooit)
Hij had gewoon met zijn poten van de vrouwen af moeten blijven, was er niks aan de hand geweest
Hij vindt het blijkbaar zelf niet erg voor zijn kinderen, dus waarom jij wel, TO?
Ja iets van 90 keer zo klein dan de kans dat je slachtoffer wordt van seksueel misbruik. Ook voor mannen is die kans vele malen groter.
Echter vind ik wel dat er nog geen openbare beschuldiging is geweest van een slachtoffer. In dit geval is de beschuldiging gedaan door twee kansloze figuren die het weer van horen zeggen hebben, dat ben ik minder snel geneigd te geloven.
Alle reacties Link kopieren
Een hardwerkende goede zanger 🤣

Onder welke steen leef jij, TO? In het intimiteitsvacuum bij Marco? Of in zijn verdrietholletje?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
iets met rook en vuur ?
okkervil schreef:
25-11-2021 16:10
In dit geval is de beschuldiging gedaan door twee kansloze figuren die het weer van horen zeggen hebben, dat ben ik minder snel geneigd te geloven.
Dit. Ben ook niet zo geneigd dit meteen maar te geloven.
Alle reacties Link kopieren
Ongeacht wie of wat je bent, wanneer je verdacht wordt dat je iets gedaan hebt wat niet mag, dan is het aan de rechter om je te beoordelen.

Het zou toch van de zotte zijn dat social media iemand gaat berechten of juist vrij spreken. Want hij is toch zo'n hardwerkende familieman, of hij komt van het kamp heeft tatoos, sociaal onhandig dus levenslang voor die man.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Zal vast wel zo zijn. Die gladjakker. Brrrr wat een loser.
Er gaan toch al heel lang roddels over hem en Maan? Zij was toen ook nogal veel te jong voor hem.

Het zou me niks verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed dat de vivadames niet op de stoel van de rechter zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven