Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 8

27-12-2021 23:20 3071 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Whoop!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Zo dat gaat snel!
Alle reacties Link kopieren
:high5:
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat ook niet goed met zoveel mensen zo dicht op elkaar. 4 is een advies. Heb je met 5 je gezin compleet en is afstand houden mogelijk dan zou ik 5 mensen met zelftest en afstand nog snappen maar dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Toch bijzonder dat mensen zo openlijk de Corona regels overtreden, dan heb je echt geen enkel respect voor de rest van Nederland die zoveel mogelijk probeert zich eraan te houden.
Dat moet toch pijnlijk zijn voor al die ondernemers die hun zaak hebben moeten sluiten :cry:
Alle reacties Link kopieren
Dat is snel gegaan :cheer:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Dikke TVP jonguh
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Present :cheer:
:yes:
Alle reacties Link kopieren
We hebben nu diverse vloggers de coronaregels fors zien overtreden. De familie Geerts en de kliek van Lies de quarantaine en nu Wendy met de bezoekregels.

Vragen, vragen!

Hoe bedenken ze dat voor hun de regels niet gelden?

Hoe durven ze dit überhaupt zo te laten zien? En is dan het antwoord wederom dat ze denken dat de regels voor hun niet gelden?

Is het arrogantie of domheid? Is de constante aanmoediging hen naar de bol gestegen?

En het ergste is: als zij het zo in your face laten zien, dan moeten er veel mensen zijn die dat hetzelfde doen als deze vloggers, alleen stiekem. Helemaal als je de reacties leest onder de berichten van Annemarie. Dat is toch duizelingwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
28-12-2021 07:30
We hebben nu diverse vloggers de coronaregels fors zien overtreden. De familie Geerts en de kliek van Lies de quarantaine en nu Wendy met de bezoekregels.

Vragen, vragen!

Hoe bedenken ze dat voor hun de regels niet gelden?

Hoe durven ze dit überhaupt zo te laten zien? En is dan het antwoord wederom dat ze denken dat de regels voor hun niet gelden?

Is het arrogantie of domheid? Is de constante aanmoediging hen naar de bol gestegen?

En het ergste is: als zij het zo in your face laten zien, dan moeten er veel mensen zijn die dat hetzelfde doen als deze vloggers, alleen stiekem. Helemaal als je de reacties leest onder de berichten van Annemarie. Dat is toch duizelingwekkend.

Mij verbaast het ook hoeveel aanmoedigende reacties deze “bekende”
Instagrammers krijgen bij het tonen van duidelijk niet naleven van de corona regels.

En de instagrammers reageren dan met een “het is mijn pagina, ik doe hier wat ik wil en als het je niet bevalt ga je maar weg”. Tuurlijk snap ik hun gedachtegang daarin.. maar snappen ze dan niet dat je al met een paar duizend volgers gewoon ook een soort voorbeeld functie hebt en dat niet iedereen je adoreert??
Dames jullie gaan veels te snel! Ben op vakantie en zomaar nieuw topic 😁
Ik heb niets gezien dus ook niets te melden haha!
Shuri schreef:
28-12-2021 07:30
We hebben nu diverse vloggers de coronaregels fors zien overtreden. De familie Geerts en de kliek van Lies de quarantaine en nu Wendy met de bezoekregels.

Vragen, vragen!

Hoe bedenken ze dat voor hun de regels niet gelden?

Hoe durven ze dit überhaupt zo te laten zien? En is dan het antwoord wederom dat ze denken dat de regels voor hun niet gelden?

Is het arrogantie of domheid? Is de constante aanmoediging hen naar de bol gestegen?

En het ergste is: als zij het zo in your face laten zien, dan moeten er veel mensen zijn die dat hetzelfde doen als deze vloggers, alleen stiekem. Helemaal als je de reacties leest onder de berichten van Annemarie. Dat is toch duizelingwekkend.
Van Wendy verbaasd me dit niets, ze wi graag sociaal overkomen, .aar eigenlijk is ze gewoon superegoistisch. Dit is er weer een mooi voorbeeld van....
En als je het durft er comme raar op te leveren wordt je geblokkeerd.
Echt Wendy heeft zo afgedaan, types als zij zijn de reden dat we in lockdowm zitten en met haar huidige gedrag gaat het ook nog wel even door.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei al: het is maar goed dat Wendy niet meer in de kraamzorg werkt.
HNT :cheer2:
Nu AM op vakantie is... Zijn er nog mensen die naar de Bellinga's kijken? Ik lees er nooit meer wat over nadat ze verhuis zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
28-12-2021 08:25
Ik zei al: het is maar goed dat Wendy niet meer in de kraamzorg werkt.
Maar echt! Je zal haar nu aan je bed krijgen !
Ik heb er geen woorden voor, zoals veel instagrammers en influencers Kerst hebben gevierd. Of zoals ze de laatste weken lieten zien hoe ze omgaan met de coronamaatregelen.

En dus zitten we waar we zitten. In een fucking kutlockdown. En nee, dat komt niet door die instagrammers en influencers, want dit gebeurt dus veel meer. Maar die instagrammers en influencers kunnen met hun bereik en invloed wel meewerken aan het beeld van mensen 'oh, ik hoef me niet zo streng te houden aan...' of 'oh, maar die doet het zo, dus dan kan het wel.'
Dolarde schreef:
28-12-2021 08:25
Ik zei al: het is maar goed dat Wendy niet meer in de kraamzorg werkt.
Dat is zeker ja. Stel dat je dit aan je bed krijgt. Kan echt niet.
Ik gun iedereen een heel gezellig en leuk moment. Wij waren daar ook echt aan toe! Maar je kunt het anders organiseren.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 28-12-2021 08:59
65.36% gewijzigd
Daar moet je niet aan denken! Maar zo weet je dus ook niet hoe de juf van je kinderen leeft of de leidster van het KDV.
Brokkel schreef:
28-12-2021 08:58
Daar moet je niet aan denken! Maar zo weet je dus ook niet hoe de juf van je kinderen leeft of de leidster van het KDV.
Dat kun je inderdaad niet weten. Toch vind ik het bij een kraamverzorgende een ander verhaal. Zij duikt letterlijk tussen je benen en is heel close met je pasgeboren baby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven