Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 04 juni 2015 @ 16:32:

Die chocomel Vers reclame.

Bitchy vrouw "get me this"

Als ze alleen Engels is, hoe snapt ze dan wat Chocomel Vers is?

En als dat meisje in de lift met het lege pak schudt hadden er nog spetters uit moeten komen lijkt me.





Maar het aller aller stomste vind ik momenteel toch wel alle Lays reclames waarbij mensen met een perfect geopende ongekreukte chipszak rondrennen.Dat is een variatie op 'The Devil wears Prada" en daarom vind ik het wel leuk gevonden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Bij zowel Optimel (de vrouw - niet het kind) als Chocomel zie je duidelijk dat het pak leeg is door de wijze waarop ze het vasthouden. Een gevuld pak hou je anders vast.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
is het tegenwoordig nog zo dat er na 3000 post een nieuw topic geopend moet worden? Zoja, dan zijn we toe aan een nieuwe
Alle reacties Link kopieren
Die reclame met de chocomel,vrouw stapt uit de lift

En het is geloof ook nog een 1.5 literpak,dat lukt toch niemand om die in 1 keer op te drinken
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel, Sensodyne heeft weer een nieuwe slecht acterende stoethaspel uit de hoge hoed getoverd.

Jahaa want mensen gaan steeds gezonder eten en drinken en juist bij die mensen treedt tanderosie op door de zuren in het gezonde eten.

Maar je kan gewoon gezond blijven eten hoor... (poe hee gelukkig maar).

Dankzij de Sensodyne.



GAAP
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 04 juni 2015 @ 17:22:

Dat is toch gewoon een slow rap?Zou heel goed kunnen. Wist niet hoe ik het anders kon noemen but now I know ;).
Alle reacties Link kopieren
Vast een nieuwe marketing manager ofzo die de nieuwe Coca Cola reclame heeft bedacht. Ik vond ze altijd heel sterk (al lust ik het zelf niet) maar deze nieuwe slaat wat mij betreft de plank mis. Maar ook daar zal wel een concept achter zitten dat men denkt dat deze aanslaat.
wij slapen nooit.
Alle reclames van Autodrop waren al irritant, maar de laatste, die met die steeds herhaalde beelden, is ronduit verschrikkelijk.
Vooral die ene waar er een snoepje in die bestuurder zijn keel vliegt. Welke randdebiel bedenkt dat?
wat mij eigenlijk een beetje verbaasd is dat het reclamespotje van Holy Soda met Arie Boomsma van de tv af moest, alleen maar omdat Christenen het aanstotend vinden. het laatste stukje dan, waar Arie op het water staat als een soort Jezusfiguur. Dat vinden ze erger dan wat voor beelden er ook op tv komen. En is het niet zo dat de tv als een duivels iets word gezien door die lui? de streng gelovigen dan.
Er is een dame die reclames in spreekt (o.a. die van Spa) en van haar stem krijg ik echt de kriebels, ik kan er gewoon niet naar luisteren.

Een vreselijk nasaal geluid.
quote:chinchilla schreef op 05 juni 2015 @ 08:41:

wat mij eigenlijk een beetje verbaasd is dat het reclamespotje van Holy Soda met Arie Boomsma van de tv af moest, alleen maar omdat Christenen het aanstotend vinden. het laatste stukje dan, waar Arie op het water staat als een soort Jezusfiguur. Dat vinden ze erger dan wat voor beelden er ook op tv komen. En is het niet zo dat de tv als een duivels iets word gezien door die lui? de streng gelovigen dan.Fijne dubbele moraal inderdaad.
@Chinchilla & Grobbekuiken: dat is onderdeel van de reclame. Juist omdat iedereen (hopen ze) er nu over gaat praten, blijft het merk beter hangen.
Alle reacties Link kopieren
Als het al daarom gaat hebben de christenen misschien een betere grond tot protest als het om geloof gaat (over water lopen) dan om té blote lichamen, waar men volgens reclamemakers maar aan gewend moet zijn. Verder mag de reclame code commissie geen reclames verbieden, volgens mij, dus als Holy Soda had gewild, konden ze het gewoon blijven uitzenden.



Als het inderdaad een stunt is, zou het ook nog maar zo kunnen dat er helemaal niet zo massaal geklaagd is, als nu gezegd wordt.
Later is nu
quote:ikeaverslaafde schreef op 05 juni 2015 @ 10:42:

@Chinchilla & Grobbekuiken: dat is onderdeel van de reclame. Juist omdat iedereen (hopen ze) er nu over gaat praten, blijft het merk beter hangen.



Heb me echt af zitten vragen hoe echt dit gedoe met Arie is. Je zal ongetwijfeld gelijk hebben want ik kan me niet goed voorstellen dat een merk/reclamebureau op die manier in gaat op klachten uit de bible belt.



Was er vorig jaar niet een lollige (verzonnen?) rel over dat Roy Donders pak bij Jumbo? Iets met dat de naam Donders godslastering zou zijn of zo en dat die pakken niet meer in de filialen binnen de bible belt verkocht mochten worden?



Ghehehe.... het werkt want blijven hangen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reclames van Autodrop nu nog irritanter dan eerst, nu ze het beeld steeds herhalen. Verschrikkelijk!
quote:Dreamer schreef op 05 juni 2015 @ 10:50:

Als het al daarom gaat hebben de christenen misschien een betere grond tot protest als het om geloof gaat (over water lopen) dan om té blote lichamen, waar men volgens reclamemakers maar aan gewend moet zijn. Verder mag de reclame code commissie geen reclames verbieden, volgens mij, dus als Holy Soda had gewild, konden ze het gewoon blijven uitzenden.



Als het inderdaad een stunt is, zou het ook nog maar zo kunnen dat er helemaal niet zo massaal geklaagd is, als nu gezegd wordt.Het is al besproken in dit topic: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m18885383
quote:MinionX schreef op 04 juni 2015 @ 21:56:

is het tegenwoordig nog zo dat er na 3000 post een nieuw topic geopend moet worden? Zoja, dan zijn we toe aan een nieuweWie durft het nieuwe topic te openen?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 05 juni 2015 @ 10:56:

[...]





Het is al besproken in dit topic: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m18885383



Ja, dus? Ik reageer toch op degene boven me?



Bovendien heb ik volgens mij een andere opmerking over de réden dat christenen mogelijk het geloof als een beter argument hebben dan een wat bloter persoon. Dat heb ik nog niet genoemd zien worden, maar sorry hoor, dat ik kennelijk in herhaling viel.
Later is nu
Ik bedoelde het niet rot. Christenen vielen niet over de reclame, daarom leek het me verder niet interessant om de nepreden te bespreken. Maar anderen kunnen daar anders over denken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 03 juni 2015 @ 21:17:

[...]





Jah.....

Nou, ik hoop dat je nog antwoord krijgt op je vraag.



Overigens vind ik reclame niet perse leuk, er zijn nogal wat verschillende namelijk. Leuke, niet leuke, ergerlijke, mooie, enzovoort. Zou raar zijn als ik álle reclame leuk zou vinden omdat ik ze toevallig inspreek.



Toevallig vind ik die reclame van jou nog best aardig, met die verschillende stemmetjes.



Mijn insteek is, jaren geleden, toen door reclame onderbroken programma's nog helemaal geen gemeengoed waren in Nederland, zei iedereen "Nou, als het hier écht zo wordt dat, net als in Amerika, je elke 10 minuten naar eindeloze reclame moet kijken, nee, dat gaat in Nederland nóóit werken, daar trappen de mensen niet in".



En wat gebeurt er? Al die mensen die destijds riepen er niet in te trappen, zitten nu massaal trash te kijken met om de 10 minuten eindeloze reclame. En ze schijnen het voor zoete koek te slikken, want men stemt massaal op die zenders af.



Raar toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben het er gewoon heel subtiel in laten sluipen.



Net zoals met de mobiele telefoon.

Ik kwam een filmpje tegen uit 1999 waarbij mensen in Nederland het bizar vonden om een mobieltje te hebben. "Hoezo overal bereikbaar, ik heb toch een antwoord apparaat?" zei een man verontwaardigd.



And look at us now...
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
De reclame over de vaginale schimmel crème die altijd rond eet tijd op tv werd uitgezonden vond ik ook behoorlijk onsmakelijk.
quote:ikeaverslaafde schreef op 05 juni 2015 @ 10:56:

[...]





Het is al besproken in dit topic: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 8885383Had dit nog niet gelezen. Door alle vaagheden in dit stuk moet dit wel een goed doordachte stunt zijn, één die blijkbaar uitstekend werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 05 juni 2015 @ 11:16:

Ze hebben het er gewoon heel subtiel in laten sluipen.



Net zoals met de mobiele telefoon.

Ik kwam een filmpje tegen uit 1999 waarbij mensen in Nederland het bizar vonden om een mobieltje te hebben. "Hoezo overal bereikbaar, ik heb toch een antwoord apparaat?" zei een man verontwaardigd.



And look at us now...



Ik denk ook dat minimaal 90% van de mensen helemaal geen mobieltje nodig heeft. OK, het is sóms handig, maar nódig?



Ik heb privé nog steeds geen mobieltje, en heb nog nooit iets gemist.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven