Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
hihi, nog voor dat ik t topic opende dacht ik aan CARGLASS wat een verschrikking... en nu die zomerse variant, die maakt het ook niet beter
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Carglass met die plat pratende vent. Heel vervelend.



Ook nog irritant: de Axe reclame met die gast met de rollende ogen. Ik word echt misselijk van die man. Ik vind die ogen heel eng en hem heel smerig.
Ja hoor! Stipt op nummer 1: CARGLASS Vreselijk irritante reclame. Een reclame hoort kort en bondig te zijn om de boodschap duidelijk over te brengen. Bij carglass is dat niet het geval....erg langdradig en vreselijk irritant!. Ik zet 'm zelfs op een andere zender als Carglass voorbij komt.......
Alle reacties Link kopieren
hahahaha wat grappig om te lezen dat jullie dat ook vinden. ja mijn moeder en ik zappen ook altijd weg als we saampies tv zitten te kijken haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmenn schreef op 06 juli 2009 @ 11:13:

Ook nog irritant: de Axe reclame met die gast met de rollende ogen. Ik word echt misselijk van die man. Ik vind die ogen heel eng en hem heel smerig.

Oh die is echt vies ja :puke:



En die van Mona (?) met die Limburgse Chipolatapuddingvent. Sjiek he. achterlijke limbo's met hun domme accent, moest verboden worden
Alle reacties Link kopieren
Zo'n beetje elke willekeurige ringtone-reclame of aanverwant spul. De ergste op het moment: De babynaam-generator. Sms de naam van jou en je vriend en je weet hoe je jouw toekomstige baby moet gaan noemen.



Alle reacties Link kopieren
quote:v1981 schreef op 06 juli 2009 @ 11:23:

Zo'n beetje elke willekeurige ringtone-reclame of aanverwant spul. De ergste op het moment: De babynaam-generator. Sms de naam van jou en je vriend en je weet hoe je jouw toekomstige baby moet gaan noemen.





''Papa en mama, waarom hebben jullie me dylano genoemd?''

-''Tja dat moest van de babynaamgenerator''
quote:Moordwijf schreef op 06 juli 2009 @ 11:27:

[...]



''Papa en mama, waarom hebben jullie me dylano genoemd?''

-''Tja dat moest van de babynaamgenerator''
Alle reacties Link kopieren
Always! 'Have a happy period'. Waarschijnlijk door een man bedacht! En Carglass/ carspotting e.d ook erg irritant!
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
dat vreselijke schaap van tele2
Ik kijk nooit geen reclame, vind het ergelijk irritant dus ga ik zappen zodra ik zie dat de reclame begint
Alle reacties Link kopieren
quote:Moordwijf schreef op 06 juli 2009 @ 11:27:

[...]



''Papa en mama, waarom hebben jullie me dylano genoemd?''

-''Tja dat moest van de babynaamgenerator''
Alle reacties Link kopieren
hahaha! ja inderdaad al die KUTringtone reclames! weetje wat ik trouwens ook irritant vind na 12en op elke commerciele zender die naakte wijven BEL ME SNEL AAAH.
Alle reacties Link kopieren
Badkuipen van maandverband en daarna: 'gewoon, gelukkiger' :puke: alsof het een levensstijl betreft.



Always, veredelde watten.
Alle reacties Link kopieren
hahaha veredelde watten WUHAHAHAHA
Alle reacties Link kopieren
-Cora van Mora

-Have a happy period

-Frisia/postkrediet enz. enz.

-Gamma
The time is now
Alle reacties Link kopieren
De aller aller aller ergste:

'Ik zeg doen!' Nou als jij zegt doen, dan doen we dat natuurlijk!

Wal-ge-lijk-e vent & reclame.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Ambi Pur. Met die pratende nepvogel met dat uiterst irritante truttige stemmetje.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
tis een pinguin
Alle reacties Link kopieren
A l l e Postbank/ING spotjes met Jan Mulder en die bijdehandte postbankdoos. Zandstralen, kielhalen en afvlammen dat duo.
Clowns to the left of me..
Alle reacties Link kopieren
Die reclame van Dr Oetker (die opeens dokter utker heet?) met die kinderen die helemaal hysterisch over hun toetje zingen. Echt, tenenkrommend! En de kinderen bij AH maar roepen: mama, dat zijn die toetjes van de reclame, mogen we die?????
Alle reacties Link kopieren
Een zwart schaap. Ik zou niet weten waar hij reclame voor maakt maar het slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren
quote:wereldmeid schreef op 06 juli 2009 @ 14:57:

Een zwart schaap. Ik zou niet weten waar hij reclame voor maakt maar het slaat nergens op.Da's het schaap van Tele2. Vind de zogenaamd leuke sheep = cheap ook niet echt grappig.
Alle reacties Link kopieren
Hier in huis irriteren we ons ook het meest aan de carglass reclame.

Tot overmaat van ramp heeft de overbuurvrouw een nieuwe vlam met iemand van jawel... carglass. Staat die bus (met reclame) ook nog eens voor de deur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven