Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.



Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.



Klik hier voor het vorige topic.



If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
En wat was nou de prijs?
Inderdaad ¤35. Wat een bizarre prijs voor een paperback!!! Ben nu wel heel benieuwd waarom dat boek zo duur is.
Alle reacties Link kopieren
Ja de prijs was het enige wat ik ECHT zeker wist... Gek he? Ik snap het ook niet!
Alle reacties Link kopieren
35,00 is inderdaad behoorlijk aan de prijs! waar had je het zien liggen of weet je dat niet meer?



Morgen vrij en dus het plan om in Larsson te beginnnen,hoop dat ik de tijd en zin kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon in een plaatselijke (grote) boekhandel. En ik geloof ook een keer in een Selexyzvestiging, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Bettyboob,hij ligt overal.
Alle reacties Link kopieren
aanrader : de zusjes Boleyn
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2009 @ 10:13:

Bettyboob,hij ligt overal.Yep ik weet het,ben ik zojuist achter gekomen ...maar blijft belachelijk duur!maar goed als je ervan houdt heb je het er ook wel weer voor over.
Neuh, ik zal nooit ¤35 voor een paperback over hebben, dan haal ik het wel bij de bieb.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen lid van de bieb... Omdat ik ALTIJD te laat mijn boeken inlever... en ik lees boeken toch meestal vaker dan één keer. Maar of ik deze ga kopen weet ik niet hoor, ik vind het wel erg duur.
Ik vind het echt een bizarre prijs voor een paperback en vraag me oprecht af waarom dat boek zo duur is. ¤20 is voor mij dan echt de max.

Abonnement op de bieb is volgens mij al goedkoper dan dat boek.

Even nagekeken en idd: abonnenemt is ¤10 goedkoper dan dat boek.
Alle reacties Link kopieren
Uhuh ja ik vind het ook achterlijk... ik vraag me ook af waarom! Vind het al irritant dat sommige hardcovers 25 euro kosten (of zelfs paperbacks, waar slaat dat eigenlijk op?!). Ik vind boeken sowieso duur, maar ik weiger lid te worden van het ECI omdat ik het veel te leuk vind om door een echt leuke boekwinkel te struinen... maar frustrerend is het wel!



Ik heb sinds vandaag trouwens een nieuwe boekenkast. Mijn oude was vol .
Alle reacties Link kopieren
Ik koop heel graag boeken en vind het absoluut niet zonde van mijn geld maar 25,00 euro is bij mij toch echt de max!



Heerlijk een boekenkast,zou willen dat ik er een had! heb het nou op zolder liggen is ook niet je van het!maar ja ooit ja ooit heb ik een boekenkast
Ik heb weleens meer dan dat uitgegeven, bv iets van ¤125 voor een casette met twee gebonden boeken van Michiel van Kempen en dat was ook nog met collegiale korting. Maar voor een roman? Nee, dat nog nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nu aan het lezen: In retraite van Carla de Jong.

Tot nu toe boeit het me wel!
Gelezen tijdens mn vakantie:



Haar naam was Sarah - prachtig, indrukwekkend

Eens beloofd, Harlan Coben - leuke thriller met onverwachte clue

Predikant, Camilla Lackberg - leuk, prima leesvoer maar ben geen groot fan van haar (ijsprinses ook gelezen)



Nu bezig in Versplinterd van Karin Slaughter, tot nu toe erg goed.
Ik ben met het boek "het lot van de familie meyer" bezig maar ik kan er nog niet echt inkomen. Het boeit me nog niet echt. Heeft iemand hier dat boek gelezen en wat vond je ervan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrie schreef op 19 augustus 2009 @ 21:10:

Nu aan het lezen: In retraite van Carla de Jong.

Tot nu toe boeit het me wel!Ook gelezen, interessant boek. Met name omdat ik nogal wat mensen om me heen heb die erg bezig zijn met spiritueel zelfonderzoek enzo.
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg een nieuw topic en nu alweer zoveel pagina.s!



Lot van de familie Meijer vond ik prachtig!



Ik heb Harlan Coben ontdekt ik had het pakket van de volkskrant gekocht en alle drie al uit gelezen, prima leesvoer voor de vakantie.



Ook had ik een Lisa Jackson voor 5 euro gekocht en die was ook best aardig.



En Anita Schreve: vallend licht was niet bijzonder maar prima te doen.



Kolyma van Tom Rob Smith vind ik een aanrader te noemen.



Ben nu in een boek van Donna Leon begonnen de dood van een maestro.. mmmm nog niet echt een mening over.



Net voordat ik op vakantie ging heb ik mijn boekenkast uitgemest en opgeschoond.

Er gingen meer dan 80 boeken naar een vriendinnetje ( krijg ze nog wel terug hoor maar ik wil ze voorlopig even niet zien.. heb ik weer ruimte voor nieuwe!)



Ik schrok wel van het grote aantal verstopt geraakte nog niet gelezen boeken.. dus ik mag eigenlijk even niet meer kopen van mezelf eerst lezen wat hier nog ongelezen staat!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
he freak, even off: ik las iets op een ander topic. Wat ontzettend kut en rot en klote en naar voor je!
Alle reacties Link kopieren
@Vivafreak - Goed voornemen, van dat eerst boeken uitlezen voordat je nieuwe koopt... het lukt mij alleen niet zo goed. Jawel, het was me afgelopen jaar gekocht, toen had ik veel tijd om te lezen en minder om te kopen... maar dat ingehaalde heb ik inmiddels weer... uhm... ingehaald. En nu staat de kast wederom vol ongelezen boeken.



Heeft iemand hier het boek 'Kleine bij' gelezen? Daar ga ik denk ik vanavond of morgen in beginnen. Heb gisteravond/vanochtend het boek 'Je moet dansen op mijn graf' gelezen. Jeugdboek, leest lekker snel. Ik vond het mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 21 augustus 2009 @ 20:31:

@Vivafreak - Goed voornemen, van dat eerst boeken uitlezen voordat je nieuwe koopt... het lukt mij alleen niet zo goed. Jawel, het was me afgelopen jaar gekocht, toen had ik veel tijd om te lezen en minder om te kopen... maar dat ingehaalde heb ik inmiddels weer... uhm... ingehaald. En nu staat de kast wederom vol ongelezen boeken.



Heeft iemand hier het boek 'Kleine bij' gelezen? Daar ga ik denk ik vanavond of morgen in beginnen. Heb gisteravond/vanochtend het boek 'Je moet dansen op mijn graf' gelezen. Jeugdboek, leest lekker snel. Ik vond het mooi!





JA! Ik heb Kleine bij gelezen. Geweldig boek! Aangrijpend.

Echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
ff dit topic uppen.



Ben dus nog altijd bezig in 'iemand als jij' van Cathy Kelly. Ben nu halfweg en vind dat het aardig meevalt.



Verder ga ik daarna verder in het boek van een Nederlandse vrouw die een hele lange tijd in een sekte geleefd heeft. En dan is het de beurt aan 'haar naam was Sarah'.
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 20 augustus 2009 @ 23:10:

Ik ben met het boek "het lot van de familie meyer" bezig maar ik kan er nog niet echt inkomen. Het boeit me nog niet echt. Heeft iemand hier dat boek gelezen en wat vond je ervan?





Ik heb hem gelezen. Heb tijdens het lezen wel een aantal pagina's overgeslagen. Iedere nieuwe gebeurtenis begint met een hele lange inleiding die vaak dus erg saai werd. Het uiteindelijke einde is me ook eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk maar ik was blij dat ik hem uit had en heb dus het eind niet nogmaals gelezen.



Kortom, ik vond het geen rotboek want wilde hem perse uitlezen maar hij staat zeker niet bovenaan mijn lijstje van aanraders.



Recent heb ik Pilaren van de Aarde gelezen, ook zo'n dik boekwerk en daar was ik aanzienlijk sneller doorheen en ik pakte het boek om te lezen wanneer ik kon. Wat een heerlijk boek zeg.
Alle reacties Link kopieren
Pride & Prejudice van Jane Austen.



Naar aanleiding van de serie Lost in Austen die nu op tv is.

En ik heb de serie met Colin Firth gezien en heb de film met Keira Knightly en dan nog nooit het boek gelezen!

Foei toch!

Het boek is ook erg goed trouwens.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven