Entertainment alle pijlers

Gilmore Girls online kijken?!

07-08-2007 16:12 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Weet iemand misschien of je oude afleveringen van de Gilmore Girls (die bij net 5 al geweest zijn) op interenet kunt terugkijken? Mag zonder ondertiteling zijn...



Heb al bij cwtv.com gekeken, maar kan het daar niet vinden...



Ik had de afgelopen 3 weken opgenomen op mijn harddisk recorder, maar die is net gecrashed :thunder:



Alvast bedankt!



groetjes chip
Alle reacties Link kopieren
Alluc



Maar 1 seizoen alleen zag ik, weet ook even geen andere site voor je.
Alle reacties Link kopieren
Maar wel het goede seizoen, thanks, ik ga het zo meteen uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
,
Ik ben de aflevering van gisteren vergeten op te nemen!!!

Op de site die jufandrea noemt zie ik maar stukken van die aflevering.

Iemand nog een andere site? Extrahalo geldt jouw aanbod nog? Ik zie geen mailadres in je profiel.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook op www.sidereel.com kijken, daar vind je bijna alle series en ook alle seizoen, ben momenteel lost van het begin af, aan het kijken.
Alle reacties Link kopieren
als het goed is staat mijn email nu echt in mijn profiel
Alle reacties Link kopieren
Op http://www.tv-links.co.uk/ , alluc.org en www.fanpop.com staan ook allerlei afleveringen van verschillende series.
ambrosia9 schreef op 19 augustus 2007 @ 14:09:

Je kan ook op www.sidereel.com kijken, daar vind je bijna alle series en ook alle seizoen, ben momenteel lost van het begin af, aan het kijken.
Ik heb daar gekeken, maar hoe lang duurt het laden? Ik heb toch wel een snelle internetverbinding, maar er gebeurt weinig.
Alle reacties Link kopieren
Tijger32 schreef op 19 augustus 2007 @ 22:45:

[...]





Ik heb daar gekeken, maar hoe lang duurt het laden? Ik heb toch wel een snelle internetverbinding, maar er gebeurt weinig.
Je kan meerdere links kiezen per aflevering en er zit altijd 1 snelle tussen, dan duurt het hooguit een kwartier om een hele aflevering te downloaden.
vaika schreef op 19 augustus 2007 @ 22:42:

Op http://www.tv-links.co.uk/ , alluc.org en www.fanpop.com staan ook allerlei afleveringen van verschillende series.
Bedankt voor de sites! Ik kan alleen daar de aflevering van vorige week niet vinden.
extrahalo schreef op 19 augustus 2007 @ 17:02:

als het goed is staat mijn email nu echt in mijn profiel
Idd je mailadres gevonden. Ik ga morgen eerst nog een poging wagen om online te kijken, helaas momenteel ook problemen met het geluid op mijn computer :'-( . Dus waarschijnlijk kan je een mailtje verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de aller aller aller laatste aflevering!!!! Wat zal ik deze serie gaan missen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!!
Waar gaat Rory nou heen? En gaat ze met die Logan trouwen? (Heb de laatste 2 afleveringen gemist)
Alle reacties Link kopieren
Logan heeft in de vorige aflevering Rory ten huwelijk gevraagd bij een feest die haar grootouders voor haar gehouden hadden. Hij had een baan aangeboden gekregen in Sillycon Valley en wilde graag dat ze meekwam als zijn vrouw. Rory vroeg enkele dagen bedenktijd en weigerde toen. Ze vond het nog te vroeg voor een huwelijk. Voor Logan was het echter alles of niets dus toen was het ineens uit. Rory had nog wel een lange afstandsrelatie willen proberen.



Rory krijgt een baan als journaliste. Ze reist mee met de presidentscampagne/tour van Barrack Obama om daar verslag van te doen.



Leuk dat Lorelai en Luke toch weer naar elkaar toegroeien. Het zal vast wel een happy end worden.
Alle reacties Link kopieren
Dit WAS het happy end.

Er komen geen afleveringen meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis ze nu al :cry:



Vond het zo wel een goed einde eigenlijk, vooral het echte einde in Luke's diner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven