Entertainment alle pijlers

Vind jij "so you wanna be a popstar ook zo tegenvallen?"'

27-08-2007 23:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hebben jullie ook gekeken naar "so you wannbe a popstar?" En hebben jullie ook de conclusie getrokken dat het showelement eruit is? Misschien als ze straks 10 kandidaten hebben, nu vind ik het een Idolsidee hebben. Ik vind het dus behoorlijk tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
Het slaat echt nergens op! Die jury en dan met name Hulzebosch "je ziet er goed uit hoor, dus van mij mag je door" :shock: Wat is dat nou weer voor criterium??? Daarbij: het zijn echt juryleden van niets! Die van Idols hadden tenminste allemaal een uitstraling en verstand van zaken. Maar dit: laat maar! Ik kijk gewoon weer TopGear op vrijdagavond!
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar wat verwacht je zelf? We hebben al drie series van Idols gehad, toen X-factor en nu dit weer. Had je nou serieus verwacht iets vernieuwends te zien in dit programma??
Alle reacties Link kopieren
En vergeet Popstars The Rivals niet.
Alle reacties Link kopieren
nee ik had ook niks vernieuwends ofzow verwacht.

maar toch wel een degelijke jury met verstand van zaken!

dit is echt een lachertje!



er zijn er een aantal uit die ik echt wel goed vond, en er zijn er een stel door waarvan ik denk..WAAROM?!



maargoed, wie ben ik ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gehoord dat ze nog 1 voorronde hebben en dan met 10 in de studio en dan begint de show, hopen we. We wachten maar af.
Alle reacties Link kopieren
Hihihi, er zit iemand in die ik ken, heb me doodgelachen ;-) ;-) ;-) ;-)



Mijn weblog We Are Beautiful
Alle reacties Link kopieren
na idols 1 heb ik alleen de audities gekeken die waren nog het leukst van de progamma, nu zijn zelfs die niets meer aan door mensen die expres raar doen om op tv te komen.

nee, ik kijk voortaan geen idols, postars of hoe ze het noemen meer beetje gesneden koek laat ze maar met iets nieuws komen.



xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven