Entertainment alle pijlers

Sexy Jack

11-05-2010 15:52 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind m om op te vreten. Jack de Vries.







Nog meer fans in da house?
JdV :puke:
Alle reacties Link kopieren
quote:HaLi schreef op 14 mei 2010 @ 18:14:

ja ik werk bij de KL en mijn man is ook majoor bij de LMB.





Oke, dat maakt ons collega's



Mijn majoor neemt me mee uit eten, fijne avond!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 14 mei 2010 @ 18:30:

[...]



Mijn majoor neemt me mee uit eten, fijne avond!



Hoezo? Hebbie die sjieke keuken nou nog niet dan?



Alle reacties Link kopieren




Haha, die hele laatste alinea
Stressed is just desserts spelled backwards
Lol Maleficent!
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten de vakbonden dan toch een keer gaan praten met de werkvloer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de tegenstelling in dat laatste stukje om te huilen zo grappig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft de schrijver wel last van schizofrenie
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 14 mei 2010 @ 21:28:

[afbeelding]



Haha, die hele laatste alinea

Hahah dat is echte Vakbondshumor.

Had een opmerking van Jan Marijnissen kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nou afvraag. Had had ook anders kunnen lopen voor Jack? Als hij na deze aankondiging niet gelijk de luwte in was gedoken? Of een betere, oprecht gemeende en tranentrekkende mea culpa had uitgesproken?



Onder druk van wie is hij trouwens vertrokken, is dat bekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nijntje schreef op 17 mei 2010 @ 14:51:

Onder druk van wie is hij trouwens vertrokken, is dat bekend?

Ik vrees onder de druk van zijn eigen ego. Ik denk niet dat hij de krimp goed aan kan .



Over dat anders lopen, daar zet je nogal een aantal voorwaarden neer. Ik denk dat er gewoon geen welgemeend mea culpa inzat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nijntje schreef op 17 mei 2010 @ 14:51:

Wat ik me nou afvraag. Had had ook anders kunnen lopen voor Jack? Als hij na deze aankondiging niet gelijk de luwte in was gedoken? Of een betere, oprecht gemeende en tranentrekkende mea culpa had uitgesproken?



Onder druk van wie is hij trouwens vertrokken, is dat bekend?

Balkenende wilde hem toch niet meer.



Maar mea culpa was in dit geval niet echt een optie. Dankzij hem profileerde het CDA zich als de partij die het gezin als hoeksteen van de samenleving zag. Te pijnlijk dat uitgerekend hij, die een ander voorschreef hoe je behoort te leven, een joekel van een scheve schaats rijdt.



Met moederdag was de campagne trouwens "Het CDA loves Mama".
Alle reacties Link kopieren
Volgens NRC liet Balkenende hem vrij om de keuze zelf te maken. Hij is ook persoonlijk goed bevriend met JPB. Hij had wel een hoop andere vijanden, hij was nu eenmaal een behoorlijk agressieve spindoctor. Iemand die zelf geen middel onbeproefd laat om anderen onderuit te halen, kan de bal natuurlijk een keer terugverwachten.



Ik denk dat de combi vreemdgaan-CDA-ranzige details-mensen die een rekening met hem te vereffenen hadden-verkiezingstijd hem de das heeft omgedaan. Als hij van bijv. D66 was geweest was het al een ander verhaal geweest.



Een spectaculair Mea Culpa of een Mitterand-achtig 'Et alors?' had hem misschien kunnen redden, maar ik denk niet dat hij de persoon is die dat overtuigend genoeg kan brengen.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Et alors
Alle reacties Link kopieren
quote:Feesie schreef op 17 mei 2010 @ 15:22:

Volgens NRC liet Balkenende hem vrij om de keuze zelf te maken. Hij is ook persoonlijk goed bevriend met JPB. Hij had wel een hoop andere vijanden, hij was nu eenmaal een behoorlijk agressieve spindoctor. Iemand die zelf geen middel onbeproefd laat om anderen onderuit te halen, kan de bal natuurlijk een keer terugverwachten.

Dat betekent in politieke taal dat hij verwachtte dat Jack zelf the road hit en Balkenende hem niet de weg hoefde te wijzen.



Hij was niet meer welkom bij de Gezinspartij. De verkiezingen staan op het spel, Balkenende hoopt weer op een premierschap, met nog meer waarden en normen. Andere dan Jack er op na houdt.



Daarnaast goed bevriend of niet. We mogen toch hopen dat Balkenende een persoonlijke vriendschap niet voor het landsbelang en zijn partijbelang laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 18 mei 2010 @ 01:06:

[...]



Daarnaast goed bevriend of niet. We mogen toch hopen dat Balkenende een persoonlijke vriendschap niet voor het landsbelang en zijn partijbelang laat gaan.Nou, ik zou me maar geen illusies maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nijntje schreef op 18 mei 2010 @ 17:30:

[...]Nou, ik zou me maar geen illusies maken...JP is dus duidelijk ongeschikt.
Alle reacties Link kopieren
hmm hij heeft mooie ogen maar ik hou het bij mijn eigen sergeant die heeft ook mooie ogen plus super lekker gespierde lijf ;)
Alle reacties Link kopieren
Jack de Vries woont bij minnares



AMSTERDAM - Oud-staatssecretaris van Defensie Jack de Vries zou in Breda al zijn ingetrokken bij zijn voormalige adjudant Melissa Goede.



Dit schrijft het weekblad Privé. Sinds zijn vrouw hem in Leiderdorp de deur van hun echtelijke woning had gewezen, verbleef Jack (42)in de Haagse Frederikskazerne. Maar na zijn ontslag door koningin Beatrix moest hij op zoek naar een andere slaapplaats. En die had Jack snel gevonden...



Jack zou al enige tijd bij Melissa (30) wonen. "Jack rijdt op Melissa's opvallende, oranje damesfiets wat door de buurt en glimlacht minzaam naar alle nieuwe buren aan wie hij zich in elk geval niet meer hoeft voor te stellen", meldt het weekblad.



Melissa's gezinswoning, die ze tot voor kort deelde met een piloot, staat als gevolg van hun breuk te koop voor 585.000 euro.



Jack is lange tijd getrouwd met logopediste Harriët, die hij in zijn jeugd leerde kennen. Ze hebben samen twee zonen, Joram en Timon. Onlangs kwam zijn affaire met Melissa aan het licht. Een relatie die hem zijn huwelijk en zijn voorname positie kostte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven