Cadeau van mama voor papa, maar wat?

25-10-2007 20:33 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus is zwanger, over een kleine 4 weken is ze uitgerekend. Ze wil heel graag een mooi cadeau (iets tastbaars en blijvends), kopen voor haar vriend voor als de kleine geboren is.

Ze heeft alleen geen idee wat, dus heeft ze mij gevraagd met haar mee te denken. Maar ik kom helaas ook nog niet op goeie ideeën.

Wie o wie heeft een goed idee???



Alvast bedankt voor het meedenken!

Dominica
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heb ik de complete serie strip/geschiedenisboeken gegeven van nul tot nu. Als rasechte man (als dat al bestaat) is ook hij gek van geschiedenis, aardrijkskunde en stripboeken en als kind heeft hij de paperback versies letterlijk stukgelezen.

Nu heeft hij de hele serie (dus ook de laatste die hij nog niet had) en dan met harde kaft. Leuk kado (hij was er erg blij mee!), ook voor later als dochter oud genoeg is om samen met papa op deze leuke manier de nederlandse geschiedenis eigen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo doen de vrouwen dan al het werk? Dan ken je mijn vent nog niet (op het baren na dan). Wat dacht je van extra zorgen overnemen in de kraamperiode, wat dacht je van je vrouw ondersteunen tijdens zwangerschap en bevalling, etc. Sinds wanneer is zwanger zijn een terminale ziekte waarbij de vrouw op handen gedragen moet worden?

Enne, mijn lief had een kado voor mij (beetje standaard, maar goed, dat is hem vergeven > lingeriebon) en ik voor hem. Om elkaar te feliciteren met ONS ouderschap. En reken maar dat hij zijn gelijke deel daarin heeft gedaan!
Alle reacties Link kopieren
ben ik de enige die een cadeau voor moeder ook veemd vind? Je besluit toch samen een kind te willen. Er is dan toch verder geen keuze over wie dat gaat doen.

Kijk als we nou allebei zwanger kondern zijn en konden baren, en we kozen er voor dat ik het zou doen, ok dan vond ik misschien wel dat ik iets verdiend had. Maar nu is er toch geen keus, en is de " beloning" toch het kind, dat je samen graag wilde.
Nee hoor Golfje, ik vind dat ook vreemd (voor vader én voor moeder dus). het klinkt mij een beetje als fokstier-achtig in de oren.

En inderdaad Intiem, zwangerschap is geen terminale ziekte, en daarom vind ik dit allemaal lichtjes overdreven. Maar dat vind ik.
Hmmm moet toch Vent eens aanspreken, ik heb ook niets gekregen (hij ook niet trouwens), maar goed hij mag volgende maand in de herkansing. Ben bang dat ik lang kan wachten alleen.
Moppeman heeft me een KIND gegeven, wat zou ik dan nog te wensen hebben ???????
Ik mocht tijdens de ruggeprik over hem heen kotsen, dát vond ik pas tof van hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel leuk om elkaar te feliciteren. OK, kinderen krijgen is door de mand genomen een normaal natuurverschijnsel. Maar dan nog kun je het wel aankleden als een klein feestje. Zelfde als je x jaar samen bent. Ja natuurlijk is het eigen keus om samen een relatie te hebben. Maar zonder consumeren aan te willen prijzen kan een klein liefdevol gebaar dan best leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ook niet dat hij iets had verdiend (al heeft hij het wel zwaar gehad met mij, ben volgens mij een draak als ik zwanger ben... maar dat terzijde) maar vond het wel leuk iets tastbaars te geven. Heb toen een naambordje laten drukken met onze namen erop en de naam van de kleine erbij. Wij hadden alleen een saai bordje dus nu een mooie die mee blijft gaan. Straks naam van nummer 2 erbij! Hij vond het overigens geweldig en had niets voor mij, maar vond ik niet erg. Daar deed ik het absoluut niet om of zo!
Intiem, ik vond die hele baby al zo'n klein liefdevol gebaar!
Alle reacties Link kopieren
Pfff die hele baby was bij mij echt geen klein gebaar hoor! jeminee!
;-)



Ik was ook sneller klaar geweest met een weekendje weg.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat had een stuk makkelijker geweest! Daarom ook het naambordje. ik dacht wie weet heb ik het moeilijkste dan gehad. Maar nee hoor...



Opeens snap ik het. Al die vrouwen zoeken iets heel moeilijks voor hun man met het idee dat ze dan het moeilijkste al hebben gehad. Valt dat even tegen daarna...



(mooi dat hij deze keer dus niks krijgt!)
Je krijgt een kind samen, daar valt toch elk cadeau bij in het niet?
Ik heb er echt geen milliseconde aan gedacht om mijn man een cadeau te geven.



Hoewel, ik vraag het net even, hij had best wat willen hebben want hij had heel erg rugpijn daarna. Van die 37 minuten persen die hij mijn hand moest vasthouden. Nu weet ik weer waarom ik geen cadeau voor hem had X-D
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 20 december 2007 @ 21:44:

;-)



Ik was ook sneller klaar geweest met een weekendje weg.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen cadeautje gekregen dus zie ook niet in waarom hij wel een cadeautje zou moeten krijgen dan. En mijn kind vond ik geen cadeautje, een cadeautje is leuk, spannend, en dat pak je uit. MIjn kind heb ik niet als een cadeautje krijgen ervaren. Dat was gewoon horror en keihard werken. NIks leuks aan en al helemaal niet feestelijk en spannend.

Van mijn moeder heb ik overigens wel een gouden slavenarmband gekregen, dat vond ik wel een stuk leuker uitpakken dan mijn kind uitpakken ;-)
Alle reacties Link kopieren
woeha fleur! X-D

Goeie tip wel trouwens, ik vraag bij de volgende gewoon of ik tijdens de bevalling een weekendje naar Londen mag X-D
Alle reacties Link kopieren
Eh.. Dit topic is 2 jaar oud
Alle reacties Link kopieren
Oude koeien dus
Alle reacties Link kopieren
En nog eens reclame ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven