Bouw je tijdens zs-verlof vrije dagen en vakantiegeld op

31-10-2007 14:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Mss. een domme vraag, maar denk dat de titel al genoeg zegt. Bouw je tijdens je velof dus inderdaad gewoon vrije dagen en vakantiegeld op??
Alle reacties Link kopieren
als je bij de overheid werkt in ieder geval wel!

meer informatie over dit onderwerp kun je vinden op www.szw.nl
Alle reacties Link kopieren
Op de site van het ministerie van sociale zaken staat alle info hierover.



Maakt overigens niet uit in welke sector je werkt, je bouwt gewoon vrije dagen en vakantiegeld op tijdens je zwangerschapsverlof.



Vindt trouwens dat van dat vakantiegeld wel logisch maa r over die vakantiedagen verbaas ik mij nog steeds... maar ja, dat is offtopic
Alle reacties Link kopieren
Je bouwt alleen tijdens ontbetaald verlof geen vakantie-uren op. Sla er anders even de cao op na..die verteld vaak ook hoe dingen werken met geld en verlof en vakantiezaken.
Alle reacties Link kopieren
immos schreef op 31 oktober 2007 @ 14:54:

Je bouwt alleen tijdens ontbetaald verlof geen vakantie-uren op. Sla er anders even de cao op na..die verteld vaak ook hoe dingen werken met geld en verlof en vakantiezaken.
Nee hoor, je bouwt gewoon vakantie-uren op. Ik werk in een sector zonder CAO. Zelfs daar is dat het geval.
Alle reacties Link kopieren
kort antwoord: ja
krokusje schreef op 31 oktober 2007 @ 15:12:

[...]





Nee hoor, je bouwt gewoon vakantie-uren op. Ik werk in een sector zonder CAO. Zelfs daar is dat het geval.
In de periode dat u onbetaald verlof hebt, bouwt u geen vakantiedagen op. Alleen als u het onbetaald verlof gebruikt voor langdurend zorgverlof bouwt u wel vakantiedagen op.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2018 13:38
Reden: troll
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven