Waar koop jij (premature) kinderkleding maat 44?

24-07-2011 18:06 22 berichten
Hoi!

Mijn zoon mag morgen uit de couveuse in de wieg! Het gaat ineens een beetje snel en ik heb maar één nieuw pakje in maat 44. Nu ben ik op zoek naar (web)winkels die maat 44 verkopen. Prenatal zou een optie zijn, maar daar zag ik vorige week zo ongeveer dezelfde kleding die zijn grote broer ook in de wieg aan had (helaas wisselt de collectie voor prematuren niet zo snel). En aangezien dit natuurlijk een 'nieuw' kind is, horen hier ook nieuwe kleren bij. Dus, tips zijn van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat hij uit de couveuse mag!

Van het merk Feetje heb je leuke kleding in maat 44.

Google even op een verkooppunt bij jou in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Kleertjes.com
Alle reacties Link kopieren
Noppies
Alle reacties Link kopieren
LIEF!



Misschien vind je dit iets. Die hebben een webwinkel en een beetje kleur in de premature kleding. Het is niet veel maar in ieder geval iets.

Natuurlijk gefeliciteerd dat je kleine uit de couveuse mag, wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, fijn dat je zoontje uit de couveuse mag!!!

Bij ons heeft de groene kruis-winkel kleertjes in zulke kleine maten. Verder vond ik via google deze webshop, en er stonden nog meer bij de zoekresultaten!

Succes en lekker genieten van je knul!
Alle reacties Link kopieren
Hema en V&D (nijntje) hebben in maatje 44. Fijn dat hij uit de couveuse mag en dat het blijkbaar sneller dan verwacht gaat.
Ik heb destijds premature kleding gekocht bij een kinderkledingwinkel in Harlingen. Dat zal ongetwijfeld uit de richting zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirjam82 schreef op 24 juli 2011 @ 18:16:

NoppiesNoppies gaat va maat 50 hoewel het wel weer klein valt.
Alle reacties Link kopieren
In Purmerend zit een winkel die ook leuke kleertjes mt 44 verkoopt? Maar vast niet in de buurt.

Vaak hebben ze op de kinderafdeling ook kleine rompertjes/pakjes te koop/huur.

dirkjeBoetiek Baloe alles voor maatje 44!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ohja, héél af en toe heeft de H&M ook iets in maat 44!
Alle reacties Link kopieren
Lief en Petit Bateau hebben kleertjes voor prematuur baby's. Op Kleertjes.com verkopen ze ook prematuurmaatjes. Volgens mij heeft Hema ook een hele kleine maat, maar dat laatste weet ik niet zeker.
Ooooow Toffifee, wat fijn dat je jongen de couv uit mag!

Voor mijn dochter bestelde ik in Duitsland kleertjes mat 40 en 44. Maar dat is zeven jaar geleden. Het was er wel heel snel!



En misschien is dit iets?
Mooie mijlpaal, uit de couveuse! Fijn dat het goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je baby uit de couveuse mag! Rainbowbabies heeft ook mt 44.



edit zie nu dat ze niet alles in 44 hebben, maar wel mutsjes, rompers lange mouw, t-shirts korte mouw, lange broekjes en polo's korte en lange mouw.
Alle reacties Link kopieren
V en D



Ollebollemuis



Neomaatje





Prematuur.nl



Het kinderpunt

En marktplaats.

Staat van de kleertjes zal vast wel goed zijn. Zo lang wordt het niet gedragen toch???



Maar super dat je kindje nu in de wieg mag!

Veel geluk me jullie kindje!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toen mijn tweeling geboren was veel bij de C&A gekocht. Het was de enige winkel waar ik in dat maatje kan slagen, soms zelfs maat 42!!!
Alle reacties Link kopieren
C&A heeft maat 46, maar dat valt wat klein.



Wat fijn dat hij uit de couveuse mag!!!



Die van mij is met 35 weken geboren en mocht gelukkig met 10 dagen al mee naar huis (nu bijna 2 weken thuis!!!). Hopelijk mogen jullie hem ook snel mee naar huis nemen. Vreselijk om van je kind gescheiden te zijn...
Bedankt voor de tips tot nu toe. Wij zijn al even onderweg en zullen nog wel een paar weken in het zh blijven, maar iedere stap vooruit is er één! En dit er is er weer één!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Toffifee,



Wij hebben ook de kleertjes toen via internet bij prematuur.nl en kleertjes.com besteld. Ook had een kraamzorgwinkel bij ons in de buurt kleine maatjes van verschillende merken.

Ik weet nog goed hoe bijzonder wij het vonden dat onze kleine man voor het eerst kleertjes aan mocht! Oh oh wat was dat spannend om te doen en inderdaad weer een hele mijlpaal.

Wens jullie heel veel gezondheid en geluk!
Alle reacties Link kopieren
Wat de rest allemaal al heeft voorgesteld, wij hebben toen ook prematuurshirtjes op prematuur.nl gekocht.



maar wilde toch even zeggen: gefeliciteerd met deze mijlpaal!

En hopelijk blijft het goed gaan..
Alle reacties Link kopieren
Haha, 15 jaar geleden hebben we voor mijn dochter poppenkleren gekocht! Echt kleine kleertjes konden we toen niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven