Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik zitbij de kapper en forum mobiel, dus geen last van kalenders hoe mijn pens groeit
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een 7 op een Kusunum?



Hier nog een infantiel. Gooi mij maar in een pretpark hoor, heerlijk. En de achtbanen mogen de krijskoters meestal gelukkig niet in.

Helaas voor mij wordt Magdaman snel groen van teveel achtbanen achter elkaar, dus zal af en toe er een paar alleen moeten pakken hehe.



Dat van die kalender zie ik soms Kus, momenteel even niet. Geen idee hoe dat precies werkt.
@ Kus: ja dat douchetopic werd weer heerlijk bewust kinderlozen-bashen, terwijl het helemaal geen kinderlozen ding is, want mij kan het bijv. niets schelen.
Alle reacties Link kopieren
Wandelen is inderdaad hip. Vandaar dat ik net zo'n 300 meter gewandeld heb



Ik vind wandelen in het bos ook erg leuk maar Gier-man niet.

Zijn motto is: ik heb 2 auto's voor de deur staan waarom zou ik dan in godsnaam gaan lopen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kunnen we bij de volgende meet het beste afspreken in een pretpark Wel op een kindvrije dag graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 05 oktober 2011 @ 14:20:

Ik zitbij de kapper en forum mobiel, dus geen last van kalenders hoe mijn pens groeit



Sizz, das lekker mobiel



Moest ik even aan denken, die reklame bij de kapper, met dat meisje met die nasale stem.
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 05 oktober 2011 @ 14:40:

Wandelen is inderdaad hip. Vandaar dat ik net zo'n 300 meter gewandeld heb





quote:

Ik vind wandelen in het bos ook erg leuk maar Gier-man niet.

Zijn motto is: ik heb 2 auto's voor de deur staan waarom zou ik dan in godsnaam gaan lopen?

Kusuman is er ook zo eentje.

En ik vind het heerlijk. En op vakantie of in een stad zie je nog eens wat waar je anders voorbij had gezoefd
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 05 oktober 2011 @ 14:42:

Volgens mij kunnen we bij de volgende meet het beste afspreken in een pretpark Wel op een kindvrije dag graag.En met een all you can eat buffet, met dingen met zonder olijfolie, met zonder prosecco, met zonder chips, hartige taart, sandwich met tappanade etc.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ken dat nou, een groep vrouwen die qua leef omgeving, opvoeding, werk, leeftijd etc. zo verschillend zijn, en dan zoveel gemeen hebben!
Alle reacties Link kopieren
Gaat ie lekker Kuus?



Ja hoor hij gaat lekker!
Shaat, dan valt Six Flags al af, met hun kleffe veel te dure hamburgers en hotdogs ende zo. Brrrr.
Jeetje Kusu ga eens niet zo snel Nu moet ik nog gaan quoten ook welk bericht van je ik op reageer haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 05 oktober 2011 @ 14:42:

Volgens mij kunnen we bij de volgende meet het beste afspreken in een pretpark Wel op een kindvrije dag graag.Ja, dan kom ik wéér niet hoor. Ik vind alleen de efteling leuk, om de droomvlucht en vila volta. Ik ben meer van de fantasierijke attracties. Achtbanen vind ik niks.
Ik hou helemaal niet van pretparken. De droomvlucht is inderdaad heel mooi. En dronken zitten met vrienden in dat ene ding dat ronddraait met die liedjes is erg gezellig:). Hoe heet dat ding nou? Ik heb het bekendste liedje ook heel lang in mijn hoofd gehad.
Toch niet Monsieur Kanibale?



Ik vind Efteling en Disney ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Carrousel Roos?
De naam heeft het woord 'carnaval' erin volgens mij.



Disney vond ik vreselijk tegenvallen. Het is dat er voor mijn werk moest zijn, vier hele dagen, anders was ik al meteen weggerend.



Ik hoef Mickey en Minnie echt niet aan mijn ontbijt te hebben.
Confi, dat kan wel eens kloppen!
Alle reacties Link kopieren
Carnaval Festival! Met al die mannetjes? Die peuterattractie? Die is inderdaad goud!
Alle reacties Link kopieren
@ roosje, bedoel je deze: Carnaval Festival
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 05 oktober 2011 @ 14:16:

hebben jullie hier rechts van je op het scherm ook steeds die kalender? Ben je zwanger? Kies de week waarin je zit en ontdek hoe het met je baby gaat.En dan die advertentie van het Viva abonnement incl. vibrator er boven, wat een combi!
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder vroeg gisteren waarom ik niet van kinderen houd. (Dat mijn moeder iets vraagt, is eig een unicum. Ze is meer van het invullen en voor een ander denken dan dat ze een vraag stelt)

Ik zei dat ze me net zo goed kan vragen waarom ik niet van bungeejumpen of van zeevissen houd. Ik houd er gewoon niet van. Het is aan mij niet besteed. Er is niet overal een reden voor. En ik zei dat ik zowieso meer van dieren houd. Als kind droomde ik al van wilde dieren in huis (dat waren niet altijd fijne dromen). Vlgs mij begrijpt mijn moeder er niets van maar gelukkig maakt ze geen tegenwerpingen meer zoals vroeger, dus ik denk dat ze het begint te accepteren. Ze vroeg nog wel hoe het komt dat ik lief ben tegen nichtje en toen zei ik dat ik voor haar een uitzondering maak.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 05 oktober 2011 @ 15:37:

De naam heeft het woord 'carnaval' erin volgens mij.



Disney vond ik vreselijk tegenvallen. Het is dat er voor mijn werk moest zijn, vier hele dagen, anders was ik al meteen weggerend.



Ik hoef Mickey en Minnie echt niet aan mijn ontbijt te hebben.

Haha ik ook niet, vlgs mij is dat alleen in het Disney Hotel. De vorige keer zat ik in Newport Bay en daar heb ik iig geen Mickey gezien.



Ik weet niet meer wie het schreef maar 'tuurlijk zal ik alle lieve kleine koters voor laten gaan bij de attracties, al is het alleen maar om te voorkomen dat ze gaan dreinen en janken. Wij richten ons wrs vooral op Space Mountain enz., tenminste vriend is daar dol op, hoe enger hoe beter
Jaaaaaaa, dank je wel Hoedje en Confi!
Alle reacties Link kopieren
Hoedje, ben je nieuw/een meelezert of heb ik weer eens onder een steen gezeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven