Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Zo. Net op een veiligsite een overnachting in een 4 sterren hotel in Amsterdam gewonnen voor 25 euro!
quote:hoedje schreef op 06 oktober 2011 @ 15:34:



@ EN: Wat vervelend dat NS bij jou niet heeft gewerkt. Hoe lang is het geleden? Ik had de eerste 2 maanden nog wel krampen maar dat is nu ook al een tijd over. En qua bloed: geen druppel meer. Dat voelt wel heel fijn moet ik zeggen. Ik durf qua kleding nu weer alles aan te trekken ipv alleen donkere broeken.Bij mij is het van 1 april dit jaar geleden. Doorlekken doe ik niet meer gelukkig, maar de buikkrampen en andere ziekteverschijnselen (zware hoofdpijn, rugpijn, verzuring in beenspieren) heb ik toch 'n aantal dagen last van. Vandaar dat ik 'n afspraak bij de gyn heb omdat ik eigenlijk dat kutding eruit wil laten halen.
Alle reacties Link kopieren
Roosje, ik denk het helaas niet. Je zou het net moeten treffen... Heb je al eens voor zoiets naar het uitzendbureau gebeld? Is maar een idee hoor...



Magdalan, gefeliciteerd!
Confi, ik ben druk bezig met het bellen naar uitzendbureaus. Helaas.



Maar ik geef de moed nog niet op. Bellen, mailen en internet afstruinen. In mijn oude vak is het onmogelijk om thuis te werken, anders had ik allang een baan gehad.



Ik heb mijn studie maar weer eens opgepakt. Daarmee hoop ik straks, als ik groot ben, mijn centen mee te verdienen:)



Gier, goed gedaan!
Thanks voor alle felicitaties. Nog meer goed nieuws, mijn enorm lieve schatten van ouders gaan hem helpen met het bedrag wat nodig is. Hij heeft dus als alles goed gaat over 2 weken (of minder) zijn rijbewijs!



@ Nien: jong, ach, Magdaman is 26 dus zo jong valt wel mee. T probleem is alleen dat hij door zn moeder op zijn 20e het huis uit getrapt is (er is daar nogal veel gebeurd maar het volstaat om te zeggen dat ik haar schoonloeder noem) en sindsdien altijd aan zijn lot is over gelaten. Ik help waar ik kan, maar ben een student met een baan in de horeca wat nogal wisselt met uren per maand. Sinds wij samen zijn hebben we eigenlijk altijd op de ondergrens van een inkomen gezweefd en sparen heeft nog nooit gekund. Of we zouden onszelf echt alles moeten ontzeggen en op water en brood moeten leven al jaren, so to speak.



Ikzelf heb hem niet omdat mijn ouders altijd heel terecht hebben gezegd dat ik het grootste gedeelte van mijn rijbewijs zelf moet betalen. Maar heb de noodzaak nog nooit gehad om dat te doen.



*Snipsnip*
Alle reacties Link kopieren
Mag effe een voor je... Ik snap wat je bedoelt! Mijn ouders zijn de liefste mensen op de wereld, maar inderdaad, ouderwetsche moraal en sterke (christelijke) normen en waarden. Dat maakt het soms moeilijk...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse, dit wordt echt eng joh

Hoewel mn padre dan wel katholiek is opgevoed, hij heeft er nooit wat mee gedaan. (Ik geloof dat mijn broertje niet eens weet dat er een oud en een nieuw testament is, en hij zat op een christelijke school huhuhu) Je hoort er vast nog wel wat over denk ik
Alle reacties Link kopieren
Mag, dubbel gefeliciteerd, voor Magdaman zijn baan en het feit dat je ouders helpen bij het behalen van zijn rijbewijs!



En een dikke knuffel voor de rest van je post
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 06 oktober 2011 @ 20:16:

Hasse, dit wordt echt eng joh

Hoewel mn padre dan wel katholiek is opgevoed, hij heeft er nooit wat mee gedaan. (Ik geloof dat mijn broertje niet eens weet dat er een oud en een nieuw testament is, en hij zat op een christelijke school huhuhu) Je hoort er vast nog wel wat over denk ik Katholiek? Tgggg, we zijn zó geen familie! Ha! Wij zijn zó protestants dat zelfs god nog moeite heeft om de kerk waar ik uit kom te overtuigen dat ze misschien wat meer plezier mogen maken
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik herken me wel in jouw financiële achtergrond Magda. Het is wel rot als je geen buffer hebt en nog niets hebt kunnen opbouwen.



Fijn dat jouw ouders een helpende hand bieden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drukke dagen/avonden gehad, ben een beetje afgeknoedeld en ga zo onderuit op de bank.

Heb wel alles bijgelezen, maar ben een deel alweer vergeten..



Iebs, goed dat je een MRI gaat ondergaan. Wie kwam met dat idee? En denk je dat je huisarts er achter staat? (Omdat je met hem moet overleggen?)



Gier: leuk uitje! Nog even wachten tot het helemaal pootje beter is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond uit eten met een vriendin en daarna naar de film, zaterdag etentje ter gelegenheid van mijn vaders verjaardag..

Ik merk dat ik niet zo heel blij wordt van zoveel afspraken in 1 week, maar soms kan het gewoon niet anders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Hasse88 schreef op 06 oktober 2011 @ 20:24:

[...]



Katholiek? Tgggg, we zijn zó geen familie! Ha! Wij zijn zó protestants dat zelfs god nog moeite heeft om de kerk waar ik uit kom te overtuigen dat ze misschien wat meer plezier mogen maken



Pff, you heretic!

Vanaf nu ben je geëxcommuniceerd zus.



Iebs, Hiem, thanks also.



K ga even snoeien in mn post.
Alle reacties Link kopieren
Hiem de bon is tot maart 2012 geldig. Ik hoop dat ik tegen die tijd weer kan lopen als een kievit
Wow wat is er weer veel geschreven!



Vandaag een hele leuke dag gehad met een vriendin, gewinkeld (hippe broek gescored!) en naar de bios geweest. Gezellig.



Gefeli aan Magda, ik ben heel nieuwsgierig naar de foto van Roos waar Kus het over heeft (WTF?), een sterilisatie heb ik niet gehad (ik word bijna niet ongesteld) en oh ja ongelovig opgevoed.
quote:himalaya schreef op 06 oktober 2011 @ 20:31:

Iebs, goed dat je een MRI gaat ondergaan. Wie kwam met dat idee? En denk je dat je huisarts er achter staat? (Omdat je met hem moet overleggen?)



De huisarts kwam er zelf mee. Ik weet niet precies waarom ik maandag ook nog naar het spreekuur moet, maar ze wil in ieder geval kijken of de MRI (als die gemaakt is) een afwijking laat zien t.o.v. de foto's van 10 jaar geleden.



Daarna moeten we verder kijken. Ik zal wel een verwijsbrief krijgen en ze zal de klachten wel willen bespreken om in de brief te zetten, I guess.
Alle reacties Link kopieren
GOEDEMORGEN!

Eerstes !
Alle reacties Link kopieren
Moet ernstig bijlezen want ik geloof dat ik achter loop.

Kom af en toe langs waaien hier en lees dan her en der wat, maar krijg niet alles mee.



@Roos, geef jij even via FB je WordFeut naam door?Als je dat wilt tenminste. Ik heb Hiem al 2 keer ingemaakt, dat begint een beetje saai te worden. *steekt tong uit naar Hiem*
Mogah!



Tweedes



Ik stap maar eens op de bus om richting Utrecht te gaan. Even bijkletsen met een (oud) college genoot. Wordt vast gezellig!
Goedemorgen.



Wat weer een naar topic, dat van de schoonfamilieperikelen. Heb me er niet in gemengd, want het was weer een moeders versus kinderlozen strijd. Deed me erg sterk denken aan het topic een tijd geleden van de TO die geen kinderen op haar bruiloft wilde.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 07 oktober 2011 @ 09:23:

@Roos, geef jij even via FB je WordFeut naam door?Als je dat wilt tenminste. Ik heb Hiem al 2 keer ingemaakt, dat begint een beetje saai te worden. *steekt tong uit naar Hiem*





Vien is stom en maakt nog stommere woorden. En durft dan mij te beschuldigen dat ik woorden maak die niet bestaan. Terwijl het een gebrek aan haar algemene ontwikkeling is dat ze niet weet dat yuan een chinese munteenheid is.



Dus Roos, kaap die aaifoon van van Roosman en kom spelen. Ik ben ook wel weer toe aan enig niveau.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 07 oktober 2011 @ 09:23:

@Roos, geef jij even via FB je WordFeut naam door?Dat bedoel ik dus. WordFeut.

*zoekt proestsmiley*



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen trouwens!



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahahaa, heerlijk k•tnijd:)



@Vien, doe ik, maar moet de aaifoon zoeken. Hiem, ik wil ook tegen jou spelen hoor.



Goedemorgen! De ZON schijnt hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 07 oktober 2011 @ 10:39:

Hahahaa, heerlijk k•tnijd:)

Feutneid, ongetwijfeld volgens Vien
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven