Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Zo, het openingsbericht schaamteloos gekopieerd. Had weinig inspiratie, maar wel de behoefte van mij af te beppen, dus vandaar...



Anyhow: Happy new topic allen!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Oh, was 't nu alweer zover? Jeetje, dat gaat hard!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, Snoes heeft ook een deel 11 geopend, zal ik deze maar laten sluiten?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik ben eigenlijk wel voor deze, blijft de titel tenminste 'n constante. Ondanks dat genieten en reizen bij ons clubje uiteraard wel flink aan bod komt.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik hoor het wel, ga zo naar mijn werk en zie vanaaf dan wel welke open blijft
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat kinderen nemen iets egoïstisch is.
Alle reacties Link kopieren
Jullie gaan hard!! Goedemorgen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goedemorgen.



Ik weet niet welk topic open blijft, dus daarom ook hier maar even een voor Hasse.
Huh!!



*roosje wrijft slaap nog uit haar ogen*



Wat gaan we snel. Ik moet even deel 10 nog even lezen, want ik geloof dat Hasse een knuffel nodig heeft.



Goedemorgen!



Edit: Hasse, ik heb het gelezen. Tjee, weet niet goed wat te zeggen.
quote:daydream schreef op 14 september 2011 @ 08:33:

Ik dacht altijd dat kinderen nemen iets egoïstisch is.



Haha, wij kunnen er ook wat voor hoor!



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Happy new topic.



Himalaya: veel plezier vandaag rond Mývatn (de koffie is lekker in "gamla bærinn" naast hotel Reykjahlíð)
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
GOEEEEEDEMORGEN!
Alle reacties Link kopieren
Oh god, waar moet ik nu heen???
Alle reacties Link kopieren
Even een bericht uit het andere kamp: een collega (m) zei laatst 'ik promoot het hebben van kinderen altijd van harte bij kinderlozen omdat die van mij vaak zó strontvervelend zijn dat ik er van baal dat ik er in ben getrapt en zij nog niet'



(verder houdt hij wel van zijn twee sloophamers, geloof ik )



Happy topic!
quote:blop schreef op 14 september 2011 @ 10:03:

Even een bericht uit het andere kamp: een collega (m) zei laatst 'ik promoot het hebben van kinderen altijd van harte bij kinderlozen omdat die van mij vaak zó strontvervelend zijn dat ik er van baal dat ik er in ben getrapt en zij nog niet'



(verder houdt hij wel van zijn twee sloophamers, geloof ik )



Happy topic!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hasse even een voor jou!

Het is wel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb dat nl ook. Ik heb vroeger in een pretpark gewerkt en als ik dacht dat ik mensen vriendelijk te woord had gestaan dan zei een collega van mij dat ik wel wat vriendelijker mocht zijn. Dat vond ik ook niet leuk om te horen. Maar aan de andere kant je bent toch wie je bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de moderator gevraagd om de topics samen te voegen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Fijn Snoes!



Ik las Driewieler nog op het andere topic. Driewieler, gewoon blijven hier hoor. Ook als je even wil klagen, maar ook de mooie momenten kunnen hier gedeeld worden. We zijn geen kinder-haters, we zullen nooit zeggen: maar dat wist je toch vantevoren?



(Hoewel we dat laatste wel stiekem denken:)
Alle reacties Link kopieren
Zware woensdag... Een van m'n katten is weg, niemand heeft nog wat gevonden. Briefjes hangen. Hopen dat hij terug komt, hij is al sinds donderdag niet meer thuis geweest. Ben er goed ziek van.
quote:roosje4 schreef op 14 september 2011 @ 11:04:

Fijn Snoes!



Ik las Driewieler nog op het andere topic. Driewieler, gewoon blijven hier hoor. Ook als je even wil klagen, maar ook de mooie momenten kunnen hier gedeeld worden. We zijn geen kinder-haters, we zullen nooit zeggen: maar dat wist je toch vantevoren?



(Hoewel we dat laatste wel stiekem denken:)
Alle reacties Link kopieren
Ach Confi wat vervelend!!! Ik hoop dat hij snel terugkomt! Heb je Amivedi ook al ingelicht?
Over katten gesproken: gisteren zat er zo'n kutkat in mijn tuin 'n arm duifje aan te vallen. Duifje kon niet meer wegvliegen. We hebben kutkat weggejaagd en ik heb duifje boven op mijn dakterras gezet. Later die avond was ie weg, dus hopelijk hoefde hij alleen maar terug op adem te komen na aanval kat en had ie geen echte schade. Er lagen gelukkig geen veertjes ronddom m'n huis, dus hopelijk leeft 't beestje nog vrolijk en vrij.
@Confi, meis, ik weet hoe je je voelt. Is dat die hele grote?



Edit: ik lees dat het de kleine is. Is ze geholpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven