Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:kusunum schreef op 14 september 2011 @ 13:55:

Moeten we nog uitnodigingen het forum op gooien?

Onze kleine spruit wordt volgende maand 1 jaar!

beelden van de bevalling



Ik zal de cupcakes wel bakken, en zal straks bij de Hema van die leuke Jip en Janneke slingers halen!



Hé wat leuk, jij had het ook opgemerkt, het was mij namelijk ook al opgevallen, maar ik kreeg geen reacties in het vorige topic.



Grappig trouwens deel 1 terug te zien, dat was een zware en onrustige bevalling weet ik nog .
Alle reacties Link kopieren
Hola



ik ben dr weer bij, hopelijk iets actiever dan in bij de vorige...

mijn relatie is over (met iemand die me vaak heeft proberen over te halen om toch te gaan baren want kindjes hebben is toch zoooo leuk!) dus jippie daar ben ik vanaf!

mensen die vragen wanneer wij nou eindelijk es.... ook geen last meer van whoohoooo ik zit effe goed in me vel... nu nog zo houden!



een geweldige woensdagavond gewenst allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ben nogsteeds niet bijgelezen (en gun mezelf er ook weer geen tijd voor) maar wilde even kwijt dat ik een nieuwe tent gekocht heb!

Ik ben zo blij!

Gister onze oude tent verkocht, en nou moesten we wel een nieuwe tent aanschaffen (een aankoop die we al 2 jaar uitstellen omdat we het niet eens worden over het soort tent)

Na veel wikken wegen en zoeken bleven er twee over (mijn favoriet binnen ons budget, en zijn favoriet binnen ons budget)

Ik netjes alle voors en tegens op papier gezet, en voor mij bleef die van mij toch echt favoriet. Helaas zijn voors (rechtere wanden, meer bruikbare ruimte en een voorkant die geheel los geritst kan worden) hebben toch gewonnen.



Maar ik ben zo blij! Ga vanavond samen naar het grasstrandje hier om de hoek om hem op te zetten!
Alle reacties Link kopieren
Beter laat dan nooit: happy new topic!



@Confi, wat vervelend zeg, je kat kwijt! Ik hoop zo dat hij snel weer opduikt zonder kleerscheuren. Ik moet er niet aan denken dat ik m'n kat kwijt zou zijn.

Ik heb laatst de dierenbescherming gebeld over een kat in m'n buurt die wordt verwaarloosd. Het beest wordt altijd buiten aan z'n lot overgelaten en heeft vlgs mij schurft of schimmel in de vacht. Er gaat een inspecteur op af.



@Koekie, leuk dat je er ook weer bij bent.



@Iba en EB, hoe is het nu met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Roos ik ben ook blij met mijn spierballen Het valt mij op hoe snel je conditie achteruit gaat. Maar ook fijn om te lezen dat het weer helemaal goed komt



Confi ik mag nog steeds niet volledig op mijn voet staan. Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis en dan zie ik wel weer wat er gaat gebeuren.



Gaaf Kus een nieuwe tent!
@Kus, gefeliciteerd met je tent!



@Koekie, gezellig dat je er weer bent.



@Gier, ik zou, als je uit het gips bent, dan ook niet aanraden om te gaan lopen. Ik denk ook niet dat dat mag. Maar vraag als het zover is of je mag gaan zwemmen.



Ik verbaas me hier op het forum over het feit dat mensen het financieel zo slecht geregeld hebben als ze een relatie instappen. En soms ook nog als er kinderen bij komen. Vind het moeilijk te begrijpen. Scheiden is al pijnlijk genoeg.



Volgens onze notaris hebben wij de dikste muur gemetseld w.b.t. de financiën als ons huwelijk over is.
@Wereldmeid: Het is te complex om alles hier uit de doeken te doen, maar in het kort komt het neer op het volgende. Ik ben ongelofelijk kwaad op bepaalde mensen van de kerk omdat ze schoonmoeder verhinderen objectief te kijken naar de mogelijkheid van euthanasie.



Iba-man zegt dat ik me er niet zo druk om moet maken, maar als je al eerder zo'n traject hebt gezien dan weet je gewoon wat een lijdensweg dit (al is en) potentieel gaat worden. Dus nee, ik ben niet echt happy.



Schoonmoeder gaat steeds verder achteruit en de medicatie wordt steeds verhoogd.
@Roos: Ik verbaas me er ook wel eens over. Ik snap ook niet dat je als vrouw je baan opzij zet omdat er kinderen komen. Je maakt jezelf dan heel erg kwetsbaar.
@Hasse: Heb jij Gardens of time door geduld zover uitgebouwd of heb je extra goud gekocht? Ik loop steeds tegen de grens van de beschikbare energie en het beschikbare goud aan.
Iba, zijn er echt mensen in de omgeving van je schoonmoeder die tegen haar gezegd hebben dat ze geen euthanasie mag plegen?



Dat zou wel heel schandalig zijn.
quote:roosje4 schreef op 14 september 2011 @ 17:44:

Iba, zijn er echt mensen in de omgeving van je schoonmoeder die tegen haar gezegd hebben dat ze geen euthanasie mag plegen?



Dat zou wel heel schandalig zijn.
Ongelooflijk.
Ik weet het Roos. Maar ik kan niets doen. Wat ze wil geloven is blijkbaar sterker dan wat ze zelf aan pijn, benauwdheid en ongemak ervaart. Het is echt mensonterend.



En het is niet aan mij om dit aan te kaarten, want anders krijgen man en ik de zwarte piet weer toegeschoven.
Ik hoop echt dat het dan op een natuurlijke manier heel snel gaat. Dit hou je als patiënt niet vol, en lijdzaam toekijken als familie is vreselijk.



Ik wist wel dat 'zoiets' bestond (en met 'zoiets' weet je wel wat ik bedoel) maar nu ik jou 'ken' komt het zo dichtbij en voelt het echt alsof sommige mensen van een andere planeet komen.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, ik was jullie al kwijt!
Alle reacties Link kopieren
Iba
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2011 @ 17:39:

@Wereldmeid: Het is te complex om alles hier uit de doeken te doen, maar in het kort komt het neer op het volgende. Ik ben ongelofelijk kwaad op bepaalde mensen van de kerk omdat ze schoonmoeder verhinderen objectief te kijken naar de mogelijkheid van euthanasie.



Iba-man zegt dat ik me er niet zo druk om moet maken, maar als je al eerder zo'n traject hebt gezien dan weet je gewoon wat een lijdensweg dit (al is en) potentieel gaat worden. Dus nee, ik ben niet echt happy.



Schoonmoeder gaat steeds verder achteruit en de medicatie wordt steeds verhoogd.Wat naar om dit machteloos te moeten aanzien terwijl je zelf goed kunt inschatten welke andere mogelijkheden er zijn. Toch is het haar leven, haar keuze en haar lijdensweg en die kun je niet van haar wegnemen. Ik denk dat het voor haar niet mogelijk is om objectief naar welke optie dan ook, bv euthanasie, te kijken, juist omdat ze al in zo'n vergevorderd stadium is en er allerlei emoties meespelen. Het enige dat je kunt doen imho is haar in haar waarde laten en meeleven. Maar vlgs mij ben je een zeer zorgvuldig persoon dus dat zit wel goed.
Alle reacties Link kopieren
@Iebs: eerst even een knuffeltje! Meid wat een lijdensweg en niet alleen voor schoonmoeder...

Verder: over dat spelletje: vriendjes (allies) scoren helpt een beetje.. En geduld.. Ik ben niet zo van iedereen en niemand uitnodigen voor dit soort spelletjes, en probeer het ook netjes te houden, maar op een gegeven moment blijkt dat je te weinig vriendjes hebt om lekker door te gaan. Gardens of Time is het eerste FB spelletje dat ik speel, waarin ik overweeg om meer goud bij te kopen (nog niet gedaan overigens)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Werelmeid, je hebt helemaal gelijk dat het haar leven is, haar keuze. En ik ben de eerste om toe te geven dat ik hier niet objectief insta. Ik kan er niet anders tegenaan kijken, niet na beide ouders aan kanker en het bijbehorende slopende ziekbed verloren te hebben.



Het enige wat ik kan doen is mezelf beschermen en me wat terug trekken en er zijn voor mijn man.
@allen: Hasse en ik hebben dringend behoefte aan nieuwe vriendjes/buren in het spel Gardens of time! Wil iemand ons helpen? (kijkt smekend in het rond)
Alle reacties Link kopieren
Over werk: ik ben schijnbaar nog steeds in de running voor de baan volgend jaar, maar ze weten niet zeker of ik wel de vrijwilligers op een goede manier kan aansturen, want ik kan soms zo bot uit de hoek komen... It hurts big time, ben er echt overstuur van geweest (en nog steeds een beetje) de tranen zitten mij hoog... Want ik snap het niet... Denk dat ik morgen of overmorgen om opheldering en voorbeelden ga vragen.. Het is niet eerlijk.. Het is me min of meer toegezegd en nu krabbelen ze een beetje terug.

Het meisje die ook in aanmerking komt is heel lief, maar heeft volgens mij (nog) niet het lef om mensen aan te sturen.. Maar wat weet ik er nu van he? *zucht* ende *snik*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
@Hasse: Voel je je weer wat beter? Heb je met Hasse-man kunnen praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2011 @ 21:28:

@allen: Hasse en ik hebben dringend behoefte aan nieuwe vriendjes/buren in het spel Gardens of time! Wil iemand ons helpen? (kijkt smekend in het rond) Eensch! Ik heb ook meer vriendjes nodig voor Gardens of Time (en doet nu niet eens meer beschaafd smekend, maar gaat als een imbiciel op haar knietjes liggen ende zoo)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2011 @ 21:29:

@Hasse: Voel je je weer wat beter? Heb je met Hasse-man kunnen praten?Voel me nog steeds klote en vind het moeilijk me een houding te geven op t werk.. Wel met Hasseman gebept en geknuffeld, maar ik moet dit zélf doen... En dat is K U T (ja met hoofdletters, ja!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 14 september 2011 @ 21:31:

[...]





Eensch! Ik heb ook meer vriendjes nodig voor Gardens of Time (en doet nu niet eens meer beschaafd smekend, maar gaat als een imbiciel op haar knietjes liggen ende zoo)



We beloven dat we jullie kadootjes zullen sturen als jullie ook gaan spelen. En je hoeft het niet eens te spelen. Toch, Hasse?

Maar dan kunnen wij onmetelijk rijk worden onze tuinen uitbreiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven