Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2011 @ 21:34:

[...]





We beloven dat we jullie kadootjes zullen sturen als jullie ook gaan spelen. En je hoeft het niet eens te spelen. Toch, Hasse?

Maar dan kunnen wij onmetelijk rijk worden onze tuinen uitbreiden.Pcies! Dus... Ik wil ook wel eensch onmetelijk rijk gelukkig worden in mijn leven (zou emotionele chantage werken? Ah toe, ah toe, ah toe?)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 14 september 2011 @ 21:32:

[...]





Voel me nog steeds klote en vind het moeilijk me een houding te geven op t werk.. Wel met Hasseman gebept en geknuffeld, maar ik moet dit zélf doen... En dat is K U T (ja met hoofdletters, ja!)



Ik hoop dat je er niet van wakker ligt. En hou jezelf ook voor ogen dat direct zijn ook een goede eigenschap kan zijn. Alleen, als je in een organisatie werkt waar allemaal van die tactische miepen rondlopen, dan kunnen zij er raar tegenaan kijken. Omdat ze het gewoon niet gewend zijn.
quote:Hasse88 schreef op 14 september 2011 @ 21:35:

[...]





Pcies! Dus... Ik wil ook wel eensch onmetelijk rijk gelukkig worden in mijn leven (zou emotionele chantage werken? Ah toe, ah toe, ah toe?)Emotionele chantage, tuurlijk. Ik kan met mijn wrakke rug nooit meer echt tuinieren, dus ik moet het met dit virtuele koninkrijk tuintje doen.
quote:Hasse88 schreef op 14 september 2011 @ 21:28:

Over werk: ik ben schijnbaar nog steeds in de running voor de baan volgend jaar, maar ze weten niet zeker of ik wel de vrijwilligers op een goede manier kan aansturen, want ik kan soms zo bot uit de hoek komen... It hurts big time, ben er echt overstuur van geweest (en nog steeds een beetje) de tranen zitten mij hoog... Want ik snap het niet... Denk dat ik morgen of overmorgen om opheldering en voorbeelden ga vragen.. Het is niet eerlijk.. Het is me min of meer toegezegd en nu krabbelen ze een beetje terug.

Het meisje die ook in aanmerking komt is heel lief, maar heeft volgens mij (nog) niet het lef om mensen aan te sturen.. Maar wat weet ik er nu van he? *zucht* ende *snik*Ik ken het meid, story of my life, maar als ze haar kiezen dan is dat wat ze willen en dan was jij nooit goed genoeg geweest in hun ogen, zelfs niet als je door hoepels was gesprongen. Waarschijnlijk maken ze dan een vette vergissing, maar ja daar kun je dan niet zoveel aan doen helaas .
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2011 @ 21:37:

[...]



Emotionele chantage, tuurlijk. Ik kan met mijn wrakke rug nooit meer echt tuinieren, dus ik moet het met dit virtuele koninkrijk tuintje doen. Haha het werkt al bijna....
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2011 @ 21:26:

Werelmeid, je hebt helemaal gelijk dat het haar leven is, haar keuze. En ik ben de eerste om toe te geven dat ik hier niet objectief insta. Ik kan er niet anders tegenaan kijken, niet na beide ouders aan kanker en het bijbehorende slopende ziekbed verloren te hebben.



Het enige wat ik kan doen is mezelf beschermen en me wat terug trekken en er zijn voor mijn man.Jeetje Iba, ik wist niet dat jouw beide ouders aan kanker zijn overleden. Wat ontzettend ellendig dat je opnieuw zo'n lijdensweg van dichtbij meemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hasse kut is dat!

Hier loop ik ook telkens tegen aan.

Als ik leiding geef ben ik graag duidelijk en direct. Geen blabla er omheen. Ook ik krijg vaak te horen dat ik bot ben en DAT BEN IK NIET! Vervolgenss ga ik op mijn tellen passen wat mij in de ogen van andere wel aardig maakt, maar dan kom ik zo onzeker over. Ik heb belsoten mezelf te zijn zodat ik mijn emo's onder controle heb en weet waar ik mee bezig ben.



Hasse, veel sterkte en succes! Blijf dicht bij jezelf, ga je niet anders voor doen om die functie te krijgen hoe graag je het ook wil (ik weet het uit ervaring maar het is makkelijk gezegd dan gedaan) je gaat die functie ook niet volhouden als je jezelf niet mag zijn.

Hasse
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 14 september 2011 @ 21:40:

[...]





Ik ken het meid, story of my life, maar als ze haar kiezen dan is dat wat ze willen en dan was jij nooit goed genoeg geweest in hun ogen, zelfs niet als je door hoepels was gesprongen. Waarschijnlijk maken ze dan een vette vergissing, maar ja daar kun je dan niet zoveel aan doen helaas .Eens met Iris. Ik duim voor je Hasse!
@Hasse: Kun je in dat gesprek niet aangeven dat je graag bereid bent te leren en bijvoorbeeld een cursus vrijwilligersmanagement wilt doen? Bij de NOV hebben ze daar veel informatie over.



En zoals gezegd: directheid is niet altijd slecht. Heb je zelf voorbeelden van de afgelopen maanden waar jij, juist door direct te zijn, resultaten hebt geboekt? (bijvoorbeeld in het geval van jullie museumwinkel; als je je daarover niet had uitgesproken, dan was er ook geen stap in de goede richting gezet)
Alle reacties Link kopieren
Meiden mag het tuintje tot na het weekend wachten? Ik maak er wel eentje aan, maar beloof niet fanatiek cadeautjes te gaan sturen hoor! Heb dat met FV en DD ook niet vol gehouden.
quote:wereldmeid schreef op 14 september 2011 @ 21:50:

[...]



Jeetje Iba, ik wist niet dat jouw beide ouders aan kanker zijn overleden. Wat ontzettend ellendig dat je opnieuw zo'n lijdensweg van dichtbij meemaakt.

Het is geen feestje, nee.

En ik heb dus ook nog een oudere zus met een vorm van chronische leukemie (leeft er nu bijna 10 jaar mee, met de nodige downs en schaarse ups). Ik ben wel klaar met die ziekte, eerlijk gezegd. Hoop er tenminste 20 jaar van verschoond te blijven.
quote:kusunum schreef op 14 september 2011 @ 21:54:

Meiden mag het tuintje tot na het weekend wachten? Ik maak er wel eentje aan, maar beloof niet fanatiek cadeautjes te gaan sturen hoor! Heb dat met FV en DD ook niet vol gehouden.Ja, natuurlijk mag dat! En je hoeft helemaal niets te doen, alleen maar de uitnodigingen accepteren.
Alle reacties Link kopieren
@Ier: Je hebt zo gelijk.. Maar soms is het wel klaar.. Ik kan me niet méér aanpassen aan deze maatschappij, en toch, toch ben ik niet goed genoeg. Dat doet enorm zeer...



@Kus: Ook jij hebt gelijk. Het maffe is dat ik mijzelf hélemáál niet (meer) bot vind, ik ben juist rete-sociaal, maar wel met een (in mijn ogen) juiste werkinstelling. Ben vrij ernstig (voor mezelf) van het niet lullen maar poetsen, maar ik begrijp ook dat dat niet voor iedereen geld. En volgens mij heb ik dat ook op het werk wel duidelijk gemaakt...



Dames: ik denk dat ik een gesprek moet gaan hebben met directeur en direct leidinggevende. Dit soort vage shit kan ik niets mee... Ik wil weten welke momenten hun duidelijk maakte dat zij dachten dat ik dit niet aankon of zoooo...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 2 uur paard gereden met krasse 77 jaar oude baas, op een pittig peerd in een schitterende omgeving (zie facebook) en met zalig weer. Daarna mooie wandeling gemaakt en gedobberd in de hot sulpher pools. Ben nu lichtelijk afgeknoedeld, lees later wel weer bij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
IBA: . Sommige mensen krijgen wel heel veel van het slechte op hun bordje. Sta je zelf ook onder controle of is er geen erfelijke component aanwezig?



Hasse: nog maar een . Ik krijg ook wel te horen dat ik te direct/bot ben maar dat wordt op m'n nationaliteit gegooid ...



Heb je nog trollen gespot Himalaya?



En wie was ook al weer z'n (haar) kat kwijt?? (sorry, ken jullie namen nog niet allemaal)... die van mij is wel eens 2 weken weg geweest en ik had de hoop al opgegeven dat ze terug zou komen (het was midden in de winter en er lag behoorlijk wat sneeuw).. ben nog wel gaan zoeken in de buurt maar dat leverde niets op. Komt mevrouw doodleuk een dag later weer aanlopen... Ik hoop dat ze snel gevonden wordt.



Een tuintje onderhouden, kost dat net zoveel tijd als FV??
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:himalaya schreef op 14 september 2011 @ 22:04:

Vandaag 2 uur paard gereden met krasse 77 jaar oude baas, op een pittig peerd in een schitterende omgeving (zie facebook) en met zalig weer. Daarna mooie wandeling gemaakt en gedobberd in de hot sulpher pools. Ben nu lichtelijk afgeknoedeld, lees later wel weer bij.



* steekt jaloers vingers in oren en zingt hard "lalala" *







quote:snjokorn schreef op 14 september 2011 @ 22:20:

IBA: . Sommige mensen krijgen wel heel veel van het slechte op hun bordje. Sta je zelf ook onder controle of is er geen erfelijke component aanwezig?

Nee, voor zover ik weet is er geen erfelijke component. Beide waren zware rokers, dus dan is longkanker niet vreemd. En mijn zus heeft "gewoon" pech. Leukemie is een heel andere vorm van kanker.



Een tuintje onderhouden, kost dat net zoveel tijd als FV?? Het kost niet veel tijd, maar als je er geen geld in steekt moet je wel veel geduld hebben, want je komt dan maar langzaam verder.
@Hima: Knoedel maar even weer bij. Klinkt als een fijne vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Hasse, in wat jij zegt herken ik veel van mij zelf in. Wat jij zegt: niet lullen maar poetsen etc en geen bla bla.

Pffff het lijkt wel of de mensen die tussen de mazen door zwemmen op een beter blaadje staan.
quote:kusunum schreef op 14 september 2011 @ 22:43:

Hasse, in wat jij zegt herken ik veel van mij zelf in. Wat jij zegt: niet lullen maar poetsen etc en geen bla bla.

Pffff het lijkt wel of de mensen die tussen de mazen door zwemmen op een beter blaadje staan.Die vallen minder op, zowel positief als negatief en dan vinden veel mensen makkelijker plaatsbaar en prettiger.
Goedemorgen. Straks vergadering van mijn vrijwilligerswerk. Heb er geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Iebs, sterkte en Hasse een hug. Ik ben ook niet van de suikerlaagjes en strikjes en verwacht die ook niet door anderen, dus kan me indenken hoe je je voelt..



Wij gaan vandaag een boottocht doen en kijken of we walvissen kunnen spotten..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gaaf Hima! Ook leuk dat je bent gaan paardrijden.

Wil je mij je facebook doormailen? Ben ook benieuwd naar de foto's.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik doen nien, forum nu even mobiel maar als je al iemand van hier er op hebt kun je me ook op die manier vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven