kinderwens als alleenstaande moeder

08-03-2012 20:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



ik heb een enorme kinderwens ik heb al een kindje dat heb ik helemaal alleen gedaan de vader wou er niks van weten dus heb ik het zelf gedaan zwangerschap en opvoeden, ik wil dolgraag een 2de erbij een broertje of zusje voor me kleine en ik ben nog steeds alleen ik kan geen leuke man vinden, ik heb steeds heel veel pech in de liefde en daarom heb ik zoiets van dan doe je het toch lekker nog een x alleen? je hebt geen man nodig dat heb je al een x laten zien, ook mijn zus vind het geen raar idee.

ik weet niet hoe dat werkt met ivf ofzo?

zijn er hier nog vrouwen die hetzelfde hebben? of zijn er vrouwen die dat al eens hebben gedaan via ivf? en alleen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Google even op "kind in je uppie". Er is een heel topic hierover op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Er is een topic over: Kind in je uppie. Daar mag je vast meeschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Oei, Klinkt heavy, maar wel of je er helemaal voor wilt gaan. Ik heb er een en doe het ook grotendeels in mijn eentje, maar nog een erbij zou ik niet trekken ook i.v.m. werk... Compliment dat je het wel zo aandurft! Al eens aan aan bekende donor (goede vriend) gedacht? Die kan dan mogelijk ook een rol spelen voor je andere kindje en het voordeel is dat het kindje dan makkelijk toegang heeft tot zijn/haar biologische papa.

Succes!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
quote:argentovivo schreef op 08 maart 2012 @ 21:06:

Oei, Klinkt heavy, maar wel of je er helemaal voor wilt gaan. Ik heb er een en doe het ook grotendeels in mijn eentje, maar nog een erbij zou ik niet trekken ook i.v.m. werk... Compliment dat je het wel zo aandurft! Al eens aan aan bekende donor (goede vriend) gedacht? Die kan dan mogelijk ook een rol spelen voor je andere kindje en het voordeel is dat het kindje dan makkelijk toegang heeft tot zijn/haar biologische papa.

Succes!



bedankt voor je reactie,

ja daar heb ik al wel aan gedacht ja maar hoe vraag je zoiets hahaha.

nou met mijn kleine red ik me echt prima! ik doe het zo nog een x, ik heb er geen moeite mee, ik krijg ook wel vaak te horen dat ik heel sterk ben ivm mijn kleine en dat andere moeders met een man het al moeilijk genoeg vinden.

dat die moeders wel eens aan mij denken hoe ik dat toch oe hahaha vond ik wel leuk om te horen.

ik denk ook dat ik het liefst een goeie vriend vraag dat heeft ook best wel veel voordelen
Alle reacties Link kopieren
quote:registreerjenu schreef op 08 maart 2012 @ 20:58:

Er is een topic over: Kind in je uppie. Daar mag je vast meeschrijven.dank jullie wel ik ga er even kijken
Alle reacties Link kopieren
als je toch bv een actieve vader in beeld wil hebben kun je kiezen voor een goede vriend of mss een homostel ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Is dat uberhaupt mogelijk, IVF in Nederland zonder medische reden? Lijkt me dat je daarvoor in het buitenland moet zijn en dus zelf volledig de kosten voor rekening nemen.



Als ik jou was, dan zou ik voor zelfinseminatie gaan, met behulp van een donor die ik vertrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven