Oogjes dicht en snaveltjes toe #22

22-07-2012 21:51 2563 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 22



Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 22e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-09 / juli '122 babymeisje geboren!Phoehee331-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie39 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091 gaat best goed!Loco391-2-10 / 2-1-122 Spoco slaapt door, Aco geboren! Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 / 7-12 3Meisje geboren! mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Jsd301-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 / aug '122handleiding kwijt van Veulen TessTan2920-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263130-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa3027-10-10 / aug '12 2 babymeisje geboren!Pucker2714-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakkerLoessie26eind 7-11 1 Spook spookt 's nachtsLunaster288-2011 1 Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapenEnsimone 2
Alle reacties Link kopieren
Chryssa snel een rondje rennen dan zet het door!



Noppie hij praat wel goed dan
Alle reacties Link kopieren
Letterlijk dus. Hij heeft een flinke sprong gemaakt. Nu nog slapen.......dat blijft een issue fijn om te horen dat het allemaal goed gaat.
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Een rondje rennen? Dat voelen jullie in Nederland dan, zo'n aardbeving wordt dat .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Slimme uk!!! Snavels zijn slim. Dus van weinig slaap word je slim hier na twee keer de kruk nu rellie boven en wij beneden in het donker.....kijken of dat helpt. Wat een gast.

Hoe is het met de nieuwbakken mama's ? Al een beetje gewend aan de nieuwe babyrettes?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Stamp ik terug Chryssa
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Haha een boze peuter stop hou op horen roepen is hilarisch.



Hier na de vakantie brullen bij naar bed gaan. Zielig. Ze is zich ook zo aan het ontwikkelen nu.

Net eruit gehaald, uur gespeeld in de box nu ligt ze er weer in. Hoop dat het zo stil wordt, want ze is echt heel erg moe.

Zul je net zien dat ze morgen doodmoe naar de GO gaat. Ze gaat daar sowieso niet slapen en drinken, of een wonder moet geschiedden. Zie er wel een beetje tegenop hoor..
Alle reacties Link kopieren
Komt goed luna.....
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ik ga pitten. Morgen 600 km te rijden en lief rijdt nog steeds niet met een kar achter de auto.... Druk daggie dus. Trusten dames. Tot snel weer.
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Luna, kan me wel voorstellen dat je dat weer even heel spannend vindt. Het voordeel is wel dat de GO vast wel ervaring heeft met slaap- en etenweigerende kindjes.



Chryssa, en nu alles eten en drinken en doen wat de bakerpraatjes zeggen! Wie weet zet het dan door..... Of je hangt de hele nacht boven de pot van de combinatie van Chinees, ananasharten, tonic enz.



Hier net een krijsende Uk die wakker werd. Waarschijnlijk naar gedroomd.



Fijn dat Rellie wel consequent is; thuis rellen en op vakantie daar gewoon mee doorgaan
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Noppie!
Alle reacties Link kopieren
Chryssa, nu maar hopen dat het doorzet!



Nop, succes met het laatste stuk van de reis morgen! Hebben jullie nog lekkere dagen gehad?



Luna, spannend morgen. Komt wel goed, maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.
Alle reacties Link kopieren
Speelgoedinspiratie:

Luna en Zaza wij hebben een tafelmodel keukentje. Heeft Nicky voor haar tweede verjaardag gekregen. Is iets handzamer dan zo'n sta in de weg. En een stuk goedkoper. Kun je helemaal los met de accessoires we hebben bijv ook houten snijfruit met een 'mes' Dat vindt ze helemaal de BOM! Luun kom maar een keertje kijken anders. Of gaan we nog een keer Ikea daten?



Voor haar eerste verjaardag kreeg Nicky een lp boerderij. Die vindt ze nu pas echt leuk. Daarna nog aangevuld met een reut lp spul van marktplaats, een hele doos vol voor 25 euro. Leuk hoor!



En op het moment zijn in: een foeilelijke microfoon met liedjes. De pop, die in het wippertje, box en kinderstoel gaat. Dan krijgt ze een flesje van Simone die we niet meer gebruiken en gaat ze de fles geven. De treinen, stickerboekjes van de hema, verven en lekker buiten klooien zijn ook popi. En helpen in het huishouden, met een sponsje. En van die kadotasjes, daar wordt ook van alles in en uit gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Haha, nu hip zijn gravers, Bob de Bouwer, auto's en al dat soort.

De Duplo tractor/graafmachine/auto's worden heen-weer-heen-weer gereden, poppetje erin, eruit, erin, eruit.

Achteruit rijden 'piep-piep-piep' bak leegkiepen 'bommebommebom'. Blokjes in de bak, blokjes uit de bak. 'daahaaag bokjes'.

Hij is nu ook bezig met zijn garage. LP auto's erin, maar ook kleine metalen autootjes. En sowieso alle poppetjes van de LP op een rijtje zetten. En dan afwisselen met alle LP meuk die ie heeft waar ze in moeten.

En verder doet ie gewoon graag met alles mee.

Vanavond ramen gezeemd, dan poetst ie mee, en ook meteen even zijn auto, en het tuinmeubulair, en de schuur, en de planten. Ja, snelle poetser hoor, die knul.

Was ophangen, vaatwasser in/uitruimen, bed opmaken, en vooral boodschappen doen.





Ooo arm ventje heeft zo staan rellen en gillen in zijn bedje vanavond.

Uiteindelijk heb ik m gewoon 25 keer teruggelegd in een minuut tijd, was ie paars van woede, maar te moe om op te staan, en bleef maar liggen. Mij krijsend en boos aankijkend.

Dat was de ommekeer naar rustig klagen en uiteindelijk slapen. Pffffff.



Nop dus een RellerT op vakantie. My god. Jij liever dan ik hoor. En echt niet ruilen.

Morgenavond dus weer lekker thuis.

Enne, die vent van jou is een watje, met zijn rij-eisen.

Gelukkig heeft ie een stoere vrouw die niet piept, dan komt ie nog eens ergens.
Alle reacties Link kopieren
Nou idd Nop, wat Zaza zegt.

Zet 'm op morgen.



Oh trouwens, voor de auto/gravers/wagens liefhebbers; bij de blokker hebben ze nu een kiepauto met blokken in de aanbieding voor 5 euro.



Ensimone, alletwee leuk!



Dametje sliep pas uurtje geleden. Helemaal overstuur als ze in bed moest dus heeft lekker bij ons gezeten. Nou ja, niet stil natuurlijk maar half spelend. Daarna in slaap gewiegd. Hoop dat het een korte fase is.



Ik duik erin, trusten!
Alle reacties Link kopieren
Net naar controle geweest. Ongeveer 1 tot 1,5 cm ontsluiting en baarmoedermond was nog behoorlijk hard. Schiet dus niet echt op. Verloskundige kon wel het hoofdje voelen, volgens haar is ze flink ingedaald (ja, dat mag ik hopen, te oordelen aan al het gebonk op mijn blaas ). Volgende week weer terugkomen en als de status dan nog hetzelfde is, wordt er gestript.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Oh, opeens bloed. Hmm, zal wel door het gewroet komen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Geen kramp Chryssa?
Alle reacties Link kopieren
Chryssa, hoe is het nu?



Gisteravond was het heel zielig. Uk werd weer wakker (of had waarschijnlijk nog niet geslapen) en moest huilen. Ik vroeg wat er aan de hand was. "mijn ogen gaan steeds dicht mama, en ik wil zo graag dat ze open blijven"

En dan helemaal overstuur.......

Uiteindelijk (na een half uur praten!!!) geloofde hij dat ook zijn oogjes uit moesten rusten want dat die de hele dag hard aan het werk zijn geweest. Arm ventje!
Alle reacties Link kopieren
Ojee, bloed is nie goed...

Maar idd, dat kan heel goed door het toucheren komen, zeker als je baarmoedermond nog niet verweekt is.



Dat doen ze hier trouwens echt niet standaard bij de controle. Ligt dat aan mijn ziekenhuis, of is dat Nederlands?



Hier rustige nacht tot 6 uur. Toen Veulen in bed gehaald, die meerdere keren wakker werd en begon te ouwehoeren, en uiteindelijk toen ik om 7 uur peentjes zweette en niet meer wist hoe te liggen lag hij vast te ronken.

Lekker laten liggen dus, en zelf veuls te lang onder de douche gaan staan.



Nu hoor ik boven de mannen die wakker worden, en heb ik al een liter ijskoude ranja op.

Buik is heel onrustig. Maar goed, dat zegt niets.
Alle reacties Link kopieren
Oooo Jeba... die Peuters ook....

Een schattig maar zeer irritante ontdekking dus.
Alle reacties Link kopieren
Chryssa en Zaza aan de onrustige buiken..... spannend!!

Heerlijk zo lang onder de douche staan. Mét kind lukt dat toch niet altijd. Wel jammer dat je dan zo onmenselijk vroeg moet.

Hoe was het met je schonelui?
Alle reacties Link kopieren
Moguh.



Hier ook maar 1 keer getoucheerd hoor in zwangerschap, met 40.5 week. Tevens strippen. Hielp geen ruk.



Majeba wat zielig van Uk. Hij wil echt alles meemaken he? Lijkt me ook vermoeiend voor hem.
Alle reacties Link kopieren
4x gestript en nul resultaat.....



Uk is op dit moment van het info opslurpen. Hij kan ineens heel goed tellen, "sommetjes", patronen, plast keurig op de wc. vraagt de hele dag waarom, wil weten hoe alles werkt enz.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal. Schoentjes besteld, te klein.. Grotere maat is uitverkocht.

Een van de meisjesmama's toevallig interesse?







Deze maar dan kleur gold. 30 euro ipv 50.
Alle reacties Link kopieren
Morning,



Gisteravond hele avond roze en bruinige zooi verloren (ranzig, ik weet het), baby ontzettend aan het boksen daar binnen, maar wel een rustige nacht. Vanaf 05.00 uur wakker met kramp. Komt om de zoveel minuten, maar erg mild, dus het is waarschijnlijk niks.



Zaza, heerlijk, zo lang douchen! Zou ik ook wel weer eens willen.



Luna, balen van de schoentjes, ze zijn leuk!



majeba, Klinkt alsof Uk een flinke ontwikkeling doormaakt!



Over dat toucheren: ze zijn hier wat sneller van het wroeten enzo . Bij de MaaierT ben ik trouwens pas met 40 weken gecheckt, maar omdat ik nu toch al steeds wat krampen heb, wilde ze even kijken hoe de vlag erbij hangt. Nou, minder dan halfstok dus blijkbaar .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven