Mijn kleine held

29-10-2012 19:01 294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleine held,



Het is nu precies een week geleden dat je bent geboren.

Met 35.4 weken te vroeg en wat een slechte start. Het waren je longetjes, nog niet rijp genoeg.

Met grote spoed naar het Sophia kinderziekenhuis, waar ze je wel zouden kunnen helpen.

Wij waren ons nog niet echt bewust van hoe slecht je het eigenlijk had.

Ik kon niet mee naar het Sophia, want ze hadden er nog geen bed voor mij. Het was niet anders.

Papa ging wel met je mee en kon mij aan de telefoon vertellen dat je op de intensive care goed geholpen werd en je redelijk stabiel was.

Wat een opluchting.



De dag erna kon ik eindelijk naar je toe. Wel met bed, want door de ks kon ik niet lopen.

Nog steeds had ik je niet goed gezien en vast gehouden, maar de wetenschap dat ik bij je in de buurt was deed me goed.



Iedere dag ging het beter met je. Met je 3890 gram was je de reus van de ic-afdeling.

Helaas kregen we slecht nieuws. Er was op je hersenecho een afwijking gezien die verder onderzocht moest worden.

Met 3 dagen oud onderging je al een mri-scan en wachtten wij gespannen op de uitslag.



De uitslag kwam hard aan.

Waarschijnlijk heb je in mijn buik al zuurstof te kort gehad en witte plekjes op de scan zijn kleine beschadigingen in je hersenen.

De artsen kunnen niet voorspellen hoe deze beschadiging zich zal uiten. Het kan variëren van helemaal niet tot vrij ernstig.

Het zal dan zijn op motoriek gebied.

De komende maanden/jaren moet je met regelmaat een scan ondergaan om de boel in de gaten te houden.



Nu lig je op de mc van het oorspronkelijke ziekenhuis en daar moet je blijven totdat je zelfstandig kan drinken en bent aangesterkt.



Wat een week hebben we achter de rug en wat doe je het nu goed.

We zijn trots op je!





*even mijn hart luchten*
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Poeh, krijg er kippenvel van als ik dit lees.



Heel, heel, heel veel sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Oh lieve Calvijn...

Woorden schieten te kort, ik wil jullie heel veel sterkte en liefde wensen, ook voor jullie kleine, sterke wonder!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Calvijn
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte.



Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte... Wat een onzekerheid
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!



Wat een heftige tijd joh, heel veel sterkte met alles.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!
Ach! Sterkte voor jullie allemaal en geniet ondanks alles maar fijn van elkaar
Alle reacties Link kopieren
O, Calvijn!
Jemig wat een kleine sterke reus heb jij daar Calvijn. Hopelijk blijft hij de komende jaren net zo sterk

En gefeliciteerd trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren




Gefeliciteerd met je zoontje!

WT een schrik, wat een start. Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Calvijn! Meid toch! Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Maar wat een zorgen meteen. Wat ontzettend jammer dat het geen roze wolk is voor jullie. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, knap geschreven... trotse moeder!

Sterkte voor jullie! Dat dat kleine sterke mannetje van jullie maar sterk mag blijven!
Jullie hebben een zware periode dit jaar. Sterkte met alles!
Gefeliciteerd met je zoon



en sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
Jee Calvijn, wat een heftige week heb je achter de rug!

Veel sterkte gewenst de komende tijd, je zult waarschijnlijk steeds op je hoede zijn en je zoontje (denk ik, je hebt het niet genoemd) met argusogen in de gaten houden.

Ik hoop dat jullie ook kunnen genieten van alle mooie momenten, dat gaat vast lukken, de liefde voor je kind spat van je post af!
Alle reacties Link kopieren
Och lieve Calvijn. Gefelciteerd met jullie zoon. Sterkte voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Calvijn, met je zoon! Maar wat een rotstart heeft hij. Hopelijk wordt hij de komende tijd snel sterker, zodat hij snel met jullie mee naar huis kan. En hopelijk knap jij ook snel op van je keizersnede. voor jullie allemaal!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Jee, Calvijn....krijg gewoon tranen in mijn ogen.





Van harte gefeliciteerd met je stoere en dappere zoon. Hij moet vast heel bijzonder zijn.



En sterkte voor wat nog komen gaat.



Geniet van hem, ondanks alle toeters en bellen in het ziekenhuis.
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje.



Heel veel sterkte en succes gewenst met het vervolgtraject. Dat je zoontje maar op mag groeien tot een sterke jongen!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en natuurlijk heel veel sterkte gewenst de komende tijd, heftig dit
Calvijn, wat een heftige week heb jij gehad. Gefeliciteerd met je zoon en heel veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven