Versiering 1e verjaardag: waar kopen?

05-04-2008 08:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mama's,



Mijn zoontje wordt bijna 1 jaar en daarom ben ik op zoek naar passende versiering waarop het getal 1 staat. Ik denk aan: ballonnen, slingers, tafellaken, servetten, bordjes, bekertjes enzo. Weet iemand waar je deze kunt halen? Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!



Groetjes, Laura
Eeeeeh.... Hema, Wibra, zeeman, feestwinkels, internet, Bijekorf, V&D... Echt niet zo moeilijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! En ik zie het vaak liggen in feestwinkels (niet dat ik daar nu zo vaak kom, maar goed, was het eerste wat er in me opkwam).
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fleurtje,



Bedankt voor je reactie. Tja, dat is 't hem juist. Hema, Wibra, Zeeman hebben het in elk geval niet met nummer 1 erop. Via internet betaal je veelaal 6,20 verzendkosten en dan hebben ze vaak alleen óf de slingers óf de ballonnen waardoor het een wel erg dure grap wordt en ik kan inderdaad even bij de Bijenkorf en de V&D gaan neuzen al wil ik daar niet al mijn hoop op vestigen. Het is echt niet zo makkelijk helaas...



Groetjes, Laura
De Hema en zeeman hádden het wel...
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden gewone slingers en nijntje slingers. Niets met een een erop, behalve de taart.... :)
Alle reacties Link kopieren
Bij een feestwinkel hebben ze het in ieder geval wel! Misschien ook wel bij de prenatal of soorgelijke winkel!
Alle reacties Link kopieren
Bij Xenos hebben ze opblaascijfers. En ik kocht indertijd bij Primera (net zoiets als Bruna, Ako enzo) slingers met de leeftijden erop. Tip: een feestwinkel?
Alle reacties Link kopieren
fopshop
Alle reacties Link kopieren
nog een



ze hebben hier ook een heel pakket
Alle reacties Link kopieren
Spannend he, zo'n eerste verjaardag van je kindje.



Het is leuk om een opblaascijfer voor het raam op te hangen, en je kunt inderdaad gewone leuke slingers gebruiken voor te versieren.



Bij de hema kan je een leuke en lekkere taart bestellen...



Verder weten ze denk ik echt wel raad bij de fopsjop voor spullen.



Succes, en heel veel plezier die dag
Wat ik ook leuk vind is zelf een slinger maken met losse letters die je bij een feestwinkel kan kopen. Dan kan je bijv. hoera voor ......... doen en heb je een hele persoonlijke slinger.
Alle reacties Link kopieren
www.hoera1jaar.nl
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf ook altijd zo lastig. Ik wil er niet te veel ¤ aan uit geven maar wel een leuke verjaardag bezorgen. Zelf ben ik ooit eens crea-bea geweest, wat eigenlijk niet zo veel tijd koste. Eén watermeloen doomidden snijden, en aan satéprikkers wat fruit (stukjes appel, druif, ananas, maar cherrytomaatjes kan ook) en hier en daar een spekkie. Prikken op de halve watermeloen, oogjes op plakken en klaar is de egel!! Ziet er best leuk uit en is(behalve de spekkies) heel gezond.



Enneuh,... natuurlijk van harte gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
www.kinderschatkist.nl



Hele leuke site waar je best veel kan krijgen.Als het in een envelop past hoef je maar heel weinig verzendkosten te betalen.En voor onze dochter heb ik een hartelijk gefeliciteerd slinger gekocht en met losse letters en splitpennen haar naam eraan vastgemaakt.Elk jaar weer een succes.



Weet nou zo gauw niet uit mn hoofd of ze er ook bekertjes en bordjes met getallen hadden maar je kunt even kijken.



Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje en ik hoop dat het lukt met zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens op WWW. SPAM.NL

Hier staan ook hele leuke feestversieringen voor een 1e verjaardag. Wel origineel!!!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 16-07-2009 16:09
Reden: Spam
% gewijzigd
Xenos
Alle reacties Link kopieren
reclame
Alle reacties Link kopieren
Bij Xenos hebben ze opblaascijfers, maar ook ballonnen met cijfers. Er zitten 10 in een pakje, dus dat is net leuk. Het ligt in hetzelfde schap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven