Naadloze sokken

03-07-2013 06:55 24 berichten
Mijn dochter van 6 is een enorme miep wat haar kleren betreft. Alles moet precies zitten zoals zij dat wil(en dat wisselt nogal eens, dus lastig op anticiperen), maar de sokken zijn echt drama. Ze zitten nooit goed, ze heeft last van het naadje bij haar tenen en daar blijft ze dan aan sjorren tot ze helemaal gefrustreerd is.



Dus ik wil naadloze sokken gaan halen voor haar. Maar waar verkopen ze naadloze kindersokken? Online vind ik ze wel, maar ik moet vanmiddag toch de stad in met zoon om nieuwe schoolspullen te kopen, dan kan dat in een moeite door.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens gehoord dat sokken binneste buiten aandoen helpt.
Dat wil ze niet. Want dat ziet er niet mooihooi uit !

En dan gaat ze daarnaast miepen dat het naadje binnenstebuiten ook niet lekker voelt in haar schoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook last van. M'n moeder vond het vroeger onzin mar ik had er echt last van Ik koop m'n naadlozesokken nu bij de Albert Heijn en bij de Van Haren (Puma sokken). Ik weet niet of ze ze ook in kindermaten naadloos hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar ook echt last van. Nog geen oplossing gevonden helaas..
Alle reacties Link kopieren
op de markt vragen bij zo'n sokkenkraam?
Alle reacties Link kopieren
Haha bij mijn dochter echt precies hetzelfde, gek word ik ervan! Doos vol met sokken, en geen van allen zitten ze goed! Behalve de sokken van de h&m, die zitten redelijk bij haar!



Heb t zelfde probleem met onderbroeken, ook al koop ik ze n maatje groter, ze gaan altijd tussen dr billen zitten gggrrr...geen 1 onderbroek zit lekker bij dr.....
En jullie werken hier aan mee?

Uit ervaring weet ik dat ze bij V&D te koop zijn, in ieder geval wel voor volwassenen. Ik heb ze een keertje moeten kopen voor een 80 jarige.
Waarom zou ik niet meewerken aan iets waar ze echt last van heeft en ik redelijk makkelijk op zou kunnen lossen?

Lijkt me beter dan elke ochtend een uur lang gedoe en frustratie om een paar sokken, daar ben ik inmiddels wel klaar mee.
En doet ze er ook een uur over na gym op school?

Redelijk makkelijk is het niet, anders open je hier geen topic over.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo boodschappen doen, dan zal ik eens even kijken of ze ook naadloze sokken bij de AH hebben in kindermaat. Jullie horen het wel De naadloze sokken voor volwassenen zitten echt goed en zijn redelijk goedkoop. De naadloze sokken bij de V&D zijn super duur.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zo'n gevoeligerd. Ik bestel naadloze sokken altijd op sokkenmarkt punt ennel
Alle reacties Link kopieren
Heeft de Hema ze niet? Of op de markt?
Bedankt! Ik ga vanmiddag even speuren. Volgens mij is er ook markt vandaag in de stad.
Alle reacties Link kopieren
.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter had hier ook last van, sokken op de markt gekocht, probleem over. Sommige mensen zijn hier gewoon heel gevoelig voor om wat voor reden dan ook.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik heb ook zo'n kind, tot mijn grote verbazing vond ik een paar maanden geleden zo goed als naadloze sokken in kindermaten bij Wibra. Enige niet naadloze is een heel klein dingetje aan 1 zijkant. Je moet wel even goed kijken, ze hangen tussen de andere sokken. Het zijn een soort sokken die meer elastisch (en iets dunner) dan de andere sokken zijn. Ze blijven trouwens erg goed, ook als je ze in de droger doet.
Alle reacties Link kopieren
Hier onderbroeken last.. Ik koop voor dochter H&M onderbroekjes met elastiek of Hema.



Sokken idd binnenstebuiten anders zelf laten shoppen en dan moet ze ze aan?
Ik heb er ook last van, dus ik vind het niet overdreven. In de winter draag ik daarom zelfgebreide sokken, want die hebben ook geen naad. Maar voor een meisje van 6 is dat natuurlijk niet zo hip.
Alle reacties Link kopieren
Xenos heeft ze! Wel prijzig, maar zijn heel stevig bij de tenen en hak dus gaan ook niet snel stuk. Mijn vriend draagt ze, heeft ook een hekel aan het naadje.
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant snap ik dat je naadloze sokken wil kopen, maar of het echt een oplossing is?



Mijn dochter ergert zich ook aan haar sokken, nu met dit weer zonder sokken in haar sandalen maar nu kan ze woedend worden dat de ene sandaal strakker zit dan de ander...en dan eindeloos eraan blijven trekken, en die ander weer strakker, en die ene weer strakker.



Ik bedoel, denk je het ene getackeld te hebben komt het volgende....





Ik zeg tegenwoordig: je mag er tien minuten niets over zeggen en aan doen en als het dan nog niet lekker zit doen we wat anders aan of probeer ik je te helpen met goed doen..



En altijd, na tien minuten, is het gevoel gewend en is het over,
Alle reacties Link kopieren
ik was vroeger een ontzettend makkelijk kind, maar met sokken en etiketjes was ik ook een enorme zeikerd eerste klas. Tot grote wanhoop van mijn moeder . Want in mijn tijd waren er zeker geen naadloze sokken en etiketten achterin waren harder dan hard. Uitknippen hielp weinig, want dan had je een restje wat ook prikt. Mijn moeder was vaak met een tornmesje in de weer. (dat ze het geduld had!)



Mijn dochter heeft hetzelfde, hoewel niet zo extreem. Zonen gelukkig niet. (Dochter kan wel tegen wat dikkere badstof sokken, maar loopt vaak op blote voeten)



(en om, zonder etiketjes te plakken, onze situatie uit te lichten. Mijn dochter heeft ADD. Waarschijnlijk had ik dat ook vroeger. Volgens de psych zijn sommige ADD kinderen extreem gevoelig. Vertel mij wat.)
Alle reacties Link kopieren
Nou ben eindelijk bij de AH geweest hoor De naadloze sokken beginnen pas bij maat 35-38 dus helaas niet in kindermaten.
Alle reacties Link kopieren
Zoeken naar sokken van Bonnie Doon. Nu ook in de opruiming bij v & d. Rond 2 euro nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven